Ik hoop wel dat dat gaat gebeuren. Voorlopig voegt ze imo weinig toe, ik heb haar weinig opmerkelijks zien doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:12 schreef BVO het volgende:
Ja, wel okay. Al moet de échte Chantal nog komen denk ik.
En dan toch redelijk "onverwacht" een vet jaloerse Nathaliequote:Op donderdag 1 september 2005 12:55 schreef Showtime het volgende:
Toffe meid!
Toen ze gisteravond met Ralph tegelijk aan het fietsen was had ik het idee dat ze aardig gecharmeerd van hem was, zou een leuk stelletje zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha inderdaad, die kwam ook telkens even polshoogte nemen om te kijken als ze het niet te "gezellig" samen haddenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef rubinio het volgende:
En dan toch redelijk "onverwacht" een vet jaloerse Nathalieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Motiveer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:01 schreef Caesu het volgende:
Chantal staat op nr. 2 bij mij.
na vanmiddag wordt het er allemaal niet beter opquote:Op zondag 4 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
chantal heeft sinds gisternacht bij mij afgedaan.. onbetrouwbare heks.. beetje iemand affikken om er zelf beter van te worden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij mij heeft ze ook afgedaan na gisterennacht.quote:Op zondag 4 september 2005 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Motiveer!
Daar ben ik nou echt serieus benieuwd naar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik probeer die hele BB hype een beetje te snappen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop