Of dat is het.. of ze is bang in het donkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is daar loeiheet in die kamer, de meesten willen de deuren open daar.
Ik trouwens slaap ook liever niet in een afgesloten kamer, deur moet open, als het kan.
Maar ik duim niet

Jaa zover was ik inmiddels wel... maar dan nog vat ik die stoelen niet.... heb ik een deel van de opdracht gemist??quote:

En je raam open is niet een optie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is daar loeiheet in die kamer, de meesten willen de deuren open daar.
Ik trouwens slaap ook liever niet in een afgesloten kamer, deur moet open, als het kan.
Maar ik duim niet

Ze mogen zichzelf niet verplaatsen en dus ook vannacht niet zelf naar de plee lopen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaa zover was ik inmiddels wel... maar dan nog vat ik die stoelen niet.... heb ik een deel van de opdracht gemist??

èstei, da zit gein alkoreet in tog, maui, doe mèn maar een bakkie dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Jane het volgende:
Ralph is echt stoer, want hij kan zelfs nog ijsthee drinken voor het slapen gaan.

Lees ff het streamverslag van vandaag, daar kun je alles lezen en is samengevat dus heb je zo gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaa zover was ik inmiddels wel... maar dan nog vat ik die stoelen niet.... heb ik een deel van de opdracht gemist??

Ja, geweldig hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef Falco het volgende:
Is Ralph nou de hele tijd bezig met het vervaardigen van een schaakspel? Wat een klassebak is die kerel eigenlijk!

Als reminder zodat ze vannacht niet perongeluk het bed uitstappen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]

thnx maar moeten daarom stoelen voor hun bedden? Dat weten ze toch zelf wel offe zijn ze zo dronken als ze wakker wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf niet verplaatsen en dus ook vannacht niet zelf naar de plee lopen.

blijkbaar niet, hè, de deur moet ook open, ook al is of kan het raam openquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je raam open is niet een optie?

Geeft niet kan gebeurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef jalla het volgende:
[foutje,

Mijn god zeg,nep Hagenésquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef milagro het volgende:
[..]
èstei, da zit gein alkoreet in tog, maui, doe mèn maar een bakkie dan.![]()

Blijkbaar zijn ze bang dat ze het vergeten. Kan me ook wel voorstellen dat je met je slaapdronken kop al halverwege bent voordat je eraan denkt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
thnx maar moeten daarom stoelen voor hun bedden? Dat weten ze toch zelf wel offe zijn ze zo dronken als ze wakker worden![]()

omdat je uit reflex weleens zo je beentjes naast het bed kan zwaaien, mocht je midden in de nacht wakker worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
thnx maar moeten daarom stoelen voor hun bedden? Dat weten ze toch zelf wel offe zijn ze zo dronken als ze wakker worden![]()

Ik vind hem juist heerlijk makkelijk!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Schaakspel aan het maken. Als het hem lukt, petje af.Wel een geschikte vent hoor, alleen niet goed in groepen, maakt geen zinnen af, is onzeker, wil alles doen, gewoon moeilijke vent.

Conditionering.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]

Hmm das wel waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bang dat ze het vergeten. Kan me ook wel voorstellen dat je met je slaapdronken kop al halverwege bent voordat je eraan denkt.

ik ben er gebauruh en getauguh, loesahquote:

Ja hij is wel makkeljk, dat is het niet, bedoel het anders. Moeilijk in de zin dat hij volgens mij teveel nadenkt over wat hij zegt, ook al zijn het hele simpele dingen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heerlijk makkelijk!!!!
En creatief! Als 'ie idd een schaakspel aan het maken is...

En gaan ze dan iemand wakker maken...??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Conditionering.
Gewoontes.
Als je wakker word omdat je midden in de nacht moet pissen ben je echt niet 100% wakker. Ik denk misschien 20%, dat willen ze voorkomen door de stoelen daar weg te zetten ;
HE daar staat een stoel. Waarom? O ja, eieren, et cetera...

Idemquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heerlijk makkelijk!!!!(om niet te zeggen 'simpel'
)
En creatief! Als 'ie idd een schaakspel aan het maken is...

Ik kan er niets anders inzien dan dat het slechts decoratie is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
wat voor een funktie hebben die rode borden eigenlijk waar ik nou de hele tijd tegen aan moet kijken

Wat zat je net vaag te lulle dan, vaag wéfquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben er gebauruh en getauguh, loesah

Roel, Lieske, Rikkert, Menno..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef jalla het volgende:
ralf is makkelijkste in de omgang in het hele huis, samen met linda

Nou ik vind anders dat je het wel goed spreekt, of beter gezegd schrijft, best wel Hageneesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben er gebauruh en getauguh, loesah

dat is feng shoe ie of zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
wat voor een funktie hebben die rode borden eigenlijk waar ik nou de hele tijd tegen aan moet kijken

Ik vind 't sfeerverlagend. Mn broek zakt er echt van af.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de regie op dit moment butt.

*eens isquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de regie op dit moment butt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |