met 10 idioten rond je bed die 100 lege stoelen neerzetten... ja slaapt heerlijk manquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
Die twee moeten nu wel écht gaan slapen, anders mislukt de opdracht.
De Buik = Mental Theoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat is als Mental Theo tegenover Ghandi.
Precies, kan met Tanja ook , Scanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geluid of stream uit werkt perfect
Waarom mislukt die dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
Die twee moeten nu wel écht gaan slapen, anders mislukt de opdracht.
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef jalla het volgende:
[..]
nee ik zit hier op een hometrainer omg![]()
menthal theo is ook alleen maar ikke ikke ikke ikke ikke ikke...... de rest kan stikke,,,, ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:
Chantal is een echte diva. Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef milagro het volgende:
Chantal is niet met oogcontact bezig als ze uitgaat, houdt ze zich niet mee bezig.
Een paar avonden geleden vertelde ze dat ze het niet uit kan staan als mensen, lees mannen, haar niet opmerken, als ze dat niet doen, dan zorgt ze er wel voor dat ze het wel doen, zei ze.
Je onderschriftquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze morgenochtend nou eens wat eieren koken, kunnen ze de rauwe eieren proberen om te wisselen voor gekookte.![]()
iedere kies is al gevuld dus tja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vanmorgen trok ze even flink haar mond open toen ze uit bed stapte, maar ik trof geen opengereten tandvlees of afgebroken tanden aan.![]()
Touchéquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, kan met Tanja ook , Scan![]()
Even terugbladeren in de postsquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
vanwaar al die stoelennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn??
Ze vind de bedden te zacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Waarom gaat Tanja op de grond slapen![]()
Ja ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja waarom?????????????????quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met dank aan milagro.quote:
T'is niet makkelijk he, om mevrouw Buik te pleasen.quote:
Loopt jij nou ZOVER achter of loop ik iets achter??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van.![]()
En waarom fietsen ze niet meer?
Je haptquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Loopt jij nou ZOVER achter of loop ik iets achter??
Ik denk het 1e![]()
![]()
Dat is mijn vraag altijdquote:
Ingrid wilt Menno niet meer, omdat ie Dido nog een lekker wijf vindt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Menno wordt een beetje afgewezen door Ingrid, wat treurig.
mja hij deed nog een poging tot voetje tegen voetje, maar het zat er niet in vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Helemaal niks. Zo istie nou eenmaal. Je geloofde toch ook niet dattie een circus had?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Wat heeft Joost eik met imkers?
* Jojogirl vraagt het zich ineens af.
tja, ze moeten meteen gaan slapen he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Het is daar loeiheet in die kamer, de meesten willen de deuren open daar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Moest de deur nou ook al open blijven van Ingrid. Dus duimen... deur open....
Ze lijkt me wel aardig, maar ook een beetje triest.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja maar ik snap het echt niet dus graag uitleg aub
Ze zei gisteren dat ze die bedden maar klote vond (zijn volgens mij zijn het Hastings boxspring bedden ) en dat ze liever in haar eigen bed sliep!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Waarom gaat Tanja op de grond slapen![]()
Nee duhquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zo istie nou eenmaal. Je geloofde toch ook niet dattie een circus had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |