Nee, zijn missie is te zorgen dat Tanja interesse in iemand anders toont in het huis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou de geheime missie van Roel kunnen zijn dat hij niet mee mag helpen met dragen van Menno en Ingrid?
ja maar, ja maar, wat is er dan met Ralph?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie weet.... Maar als ze denken dat dat de opdracht gaat doen mislukken, dan hebben ze buituh Ralphie gerekund!
Lekker eten, anders noodrantsoen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die weekopdracht![]()
Wat krijgen ze als het lukt?
Drank en luxe etenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die weekopdracht![]()
Wat krijgen ze als het lukt?
Nee, maar die liep vanavond met Menno te sjouwen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, wat is er dan met Ralph?
Ook een secret mission?
Toen Tanja over slet en sloerie begon.. en zei dat Lieske al met iedereen op school in bed heeft gelegen, toen had hij dus Tnja hard moeten aanvallen, maar juist toen hoorde je hem niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Hij verdedigde haar toch echt wel; ook na de opmerking dat Lieske zo gemakkelijk heen en weer springt tussen Roel, Rikkert en Menno.
Hij zei dat ze die aandacht gewoon nodig heeft.
Ja fantastisch trio. Rikkert de droogkloot. Joost die tot vervelends aan toe overal grappen over maakt en loopt te kutten, en Ralph die heel veel zegt maar niks samenhangend. Heerlijk. Vooral Ralph.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Rikkert, Joost en Ralph sjouwen Menno naar de slaapkamer. Weer grappig.
Haar haar zag er vandaag/vanmiddag wel voor het eerst schoon uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef ruby het volgende:
Wat kijkt Tanja onnozel.
Heeft te maken met afgelopen zaterdagavond, werdt toen een dilemma spel gespeelt, op het moment dat Dido iets serieus aan het vertellen was zei Roel keihard BOEIUH dat was niet echt tactische... (maar volgens Dido zullen de kijkers er wel om lachen.)quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Jane het volgende:
Heb het even gemist. Waarom denkt Dido dat mensen zo hard zullen moeten lachen? Waarom denkt ze dat ze voor lul staat? (behalve haar domme geblaat dan?)
Menno zat erbij, en die was het deels eens met Chantal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zat Menno erbij dan? Er waren twee mannen in ieder geval..
Dido neemt wat meer 'bagage' mee denk ik ja, meer zelfkennis staat beter in de maatschappij dan Lieske. In mijn ogen lijkt het erop alsof Dido bij elk woord of elke voetstap beredeneert of dit kan ja of nee. Lieske gaat er onbesuist in en strooit met 'op mn brood tiefen' en 'hoe staat het met je schaamhaar'. En dat laatste is imo aardiger dan het eerstequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
5 jaar scheelt veel hoor op die leeftijd.
Iemand midden 20 heeft vaak al samengewoond, woont al jaren uit huis, werkt etc.
Lieske is een kindje die op kamers woont (toch?), nooit een lange relatie gehad en heeft behoorlijk wat aanstelleritisbuiën. Vraag me af of dat niet karaktertrekken ipv leeftijd is.
Aha, je doelde dus op het moment zélf. Ik had het over het gesprek net.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Tanja over slet en sloerie begon.. en zei dat Lieske al met iedereen op school in bed heeft gelegen, toen had hij dus Tnja hard moeten aanvallen, maar juist toen hoorde je hem niet.
Merken afplakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BB-King het volgende:
Waar zijn die stickers dan voor?
je zou maar de hele tijd op je kont zitten, bijvoorbeeld tijdens het streamen en fokkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lijkt me echt shit om niet te mogen lopen en de godganse tijd op je kont te moeten zitten![]()
stopwatch in de aanslag! Misschien zien we vanavond een nieuw record!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
Oh God, dadelijk gaat Lieske weer tandenpoetsen, alsof ze een aangekoekte pan met een schuurspons bewerkt
Oh, dat begreep ik niet. Net nam Roel het wel goed op voor Lieske ja. Hij zei opnieuw dat het allemaal veel te ver gaat hier en dat Lieske nu al van 10 personen heeft moeten aanhoren dat ze soms te ver gaat, wat volgens hem grote flauwekul is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aha, je doelde dus op het moment zélf. Ik had het over het gesprek net.
Dan heb je gelijk.
Dat is als Mental Theo tegenover Ghandi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk (en hoop) dat er nog een grote confrotatie komt tussen De buik en Roel.
Ik denk ook dat Roel niet gauw kwaad wordt, maar áls hij kwaad is, dan wil je hem niet meemaken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk (en hoop) dat er nog een grote confrotatie komt tussen De buik en Roel.
Geluid of stream uit werkt perfectquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
Oh God, dadelijk gaat Lieske weer tandenpoetsen, alsof ze een aangekoekte pan met een schuurspons bewerkt
Hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
je zou maar de hele tijd op je kont zitten, bijvoorbeeld tijdens het streamen en fokken![]()
Nee, daarom gooien ze ook stoelen voor de bedden. Op het moment dat ze het bed uitgaan moeten de eieren er weer onder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef Maerycke het volgende:
Is het niet zo dat die eieren in de badkamer al weer aan de voeten moeten ipv nu pas weer in de slaapkamer?
Vanmorgen trok ze even flink haar mond open toen ze uit bed stapte, maar ik trof geen opengereten tandvlees of afgebroken tanden aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
I rest my case. zorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik snap nog niet waarom die stoelen er stan? kan iemand me dat uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |