Ze is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef schatje het volgende:
Bah, ik heb gewoon een hekel aan Dido gekregen. Wat een geit zeg.
ja, een dag later, niet op het moment dat het gebeurde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Heeft Roel dat echt gezegd, dattie het er niet mee eens was dat ze Lieske af aannet hoeren waren?
Oh ik weet echt niet wie er allemaal in hebben gestaan, als het langer dan een paar jaar geleden is.quote:
jep minstens 1 keer dat ik heb gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Heeft Roel dat echt gezegd, dattie het er niet mee eens was dat ze Lieske af aannet hoeren waren?
En dat bedoel ik nou met strategisch spelen. Lieske laat tenminste het achterste van haar tong zien, da's veel leukerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
"Dat met Lieske wordt ook heel erg opgeblazen", zegt Roel. "Er zijn al 10 mensen geweest die hebben gezegd dat ze zich moet inhouden".
'Ik ga me daar ook niet mee bemoeien", zegt Dido. "Ik ga het mezelf niet moeilijk maken hier".
Ja, volgens mij wel. Maar ze praat daardoor wel grappigquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Dido nou een verstopte neus?
Rikkert zat er niet bij toen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef Maerycke het volgende:
Roel en Rikkert hielden alletwee hun mond toen Chantal en Tanja tekeer gingen.
KUT KUT KUTquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
Dido loopt Roel lekker te paaien nu.
"Dit is niet de meest fysieke opdracht die we zullen krijgen"....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Het is geen understatement. Wel is het een statement. Een foute welliswaar.
Ze wil het zichzelf niet moeilijk makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef schatje het volgende:
Maar volgens mij is Ingrid op dat gebied ook best een bitch of kan het een bitch worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef schatje het volgende:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Dit is niet de meest fysieke opdracht die we zullen krijgen"....
Maar dat is toch juist wel een understatement? Want hij bedoelt dat het juist helemaal geen fysieke opdracht is!
Zat Menno erbij dan? Er waren twee mannen in ieder geval..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Rikkert zat er niet bij toen.
Die zat met Ralph te dammen of zo.
Ja, maar niet heel echt overtuigend. Maar hij nam het wel een beetje voor haar op, alleen heel erg kort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik heb de intonatie van de zin van Ingrid niet gehoord. Op de manier waarop het nu uitgelegd word is het idd een understatement.quote:
Lieske is jong en naļef. Dido niet, maar goed dat is idd strategisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nou met strategisch spelen. Lieske laat tenminste het achterste van haar tong zien, da's veel leuker![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat is de roddeltante die het heeft veroorzaakt....maar heeft Dido dit zelf wel door dan?![]()
Dido; "Chantal bedoelde het lief"....volgens mij is Dido een beetje naief!
Hij heeft pijn in zijn buik, denk ff in zijn eentje bijkomen in de tuin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef LissaP het volgende:
ik heb volgens mij wat gemist, ik zie roel pissig in zn eentje buiten liggen..... wat is er nu weer aan de hand?
Rikkert en Ralph, hebben die ook verder in hun gehele BB tijd al iets anders gedaan dan stil zijn en spelletjes spelen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Rikkert zat er niet bij toen.
Die zat met Ralph te dammen of zo.
goeiequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou de geheime missie van Roel kunnen zijn dat hij niet mee mag helpen met dragen van Menno en Ingrid?
Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou de geheime missie van Roel kunnen zijn dat hij niet mee mag helpen met dragen van Menno en Ingrid?
Leeftijd zal wel een rol spelen ja (tis overigens maar vijf jaar) maar Dido pakt het wel slim aan en rolt imo erg gemakkelijk door de eerste weken aan. Te gemakkelijk helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske is jong en naļef. Dido niet, maar goed dat is idd strategisch.![]()
Ja ik snap er ook weinig van hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef LissaP het volgende:
ik heb volgens mij wat gemist, ik zie roel pissig in zn eentje buiten liggen..... wat is er nu weer aan de hand?
Dat is een mooie inderdaad, telkens een ander excuus verzinnen voor de andere bewoners totdat ze het niet meer pikken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar niet heel echt overtuigend. Maar hij nam het wel een beetje voor haar op, alleen heel erg kort.
Wie weet.... Maar als ze denken dat dat de opdracht gaat doen mislukken, dan hebben ze buituh Ralphie gerekund!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
5 jaar scheelt veel hoor op die leeftijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Leeftijd zal wel een rol spelen ja (tis overigens maar vijf jaar) maar Dido pakt het wel slim aan en rolt imo erg gemakkelijk door de eerste weken aan. Te gemakkelijk helaas.
Zou wel leuk zijn als Roel niet mag dragen! Gaat Rob weer zeiken tegen Roel dat hij geen flikker uitvoert voor de opdracht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |