Precies. Zodra het over een ander gaat is Tanja stilquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Yessssssssssssssssssss een ander onderwerp .....................Tanja houdt gelijk dr waffel
Wat je zegt klopt niet. Het is geen understatement. Wel is het een statement. Een foute welliswaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Menno tegen Ingrid: "Dit is niet de meest fysieke opdracht die we zullen krijgen".
Understatement van het jaar wat mij betreft
Als er iemand veel verkocht wordt, als ze na BB in de Playboy gaat staan, dan gok ik toch wel op Dido hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in... Maar die is wel wat bekende natuurlijk. Hoewel Dido dat nu ook wel voor eventjes wordt.
Merkt ie vast niet veel vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef J-net het volgende:
Dido legt haar tiet nog ff in het zicht van Roel.....
Dat had ik met Kellyquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
Dat was echt de eerste, waarvan ik me afvroeg wat die in Playboy deed![]()
Level je daar niet mee dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik val binnen bij het gesprek van Roel en Dido. Hmm, interessant.
Het gaat over Lieske.. who else?
Patty Brard.quote:
Uh, oja. Wat ik bedoel is..... uh..... hoe heet ook al weer het tegenovergestelde?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Het is geen understatement. Wel is het een statement. Een foute welliswaar.
Mieke de Boer aka Bambiquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
Oh schiet me weer iemand te binnen.![]()
Die Nederlandse dartster, dat blonde wijf, ik herinner ook een aardig tietloos meisje.
Dat was echt de eerste, waarvan ik me afvroeg wat die in Playboy deed![]()
Shit de 2equote:
quote:
Is dat niet 10 jaar geleden, of langer?quote:
Volgens mij gaat het over Ingrid en Mennoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik val binnen bij het gesprek van Roel en Dido. Hmm, interessant.
Het gaat over Lieske.. who else?
Nee hoor, totaal niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alhoewel, iedereen was natuurlijk benieuwd hoe ze haar een doos hadden gegeven, correctie: gemaakt.
Nee.quote:
Dan nog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat niet 10 jaar geleden, of langer?
Ik heb ze nooit gezien, maar goed ik ben een wijf en nadat iedereen al riep dat het walgelijk was, moest ik er helemaal niks van weten en zien.quote:
Nee, ze is onwijs eerlijk hoor. Echt waar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Jane het volgende:
Dido trekt helemaal geen partij hoor. Nee hoor. Gisteravond met Naat in de badkamer tegen Ralph ook helemaal niet. Hoe kom je er bij?![]()
Ja dat is de roddeltante die het heeft veroorzaakt....maar heeft Dido dit zelf wel door dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
Nou moet Dido wel even zeggen dat het allemaal via Chantal gaat, dit soort praatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |