Ze hebben van te voren aan Rob gevraagd wat hij ervan vond. Hij vond het prima, leek 'm wel lachen. Hij zei wel dat het de eerste keer was dat iemand zo'n soort geintje met z'n benen zou gaan uithalen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat Rob vond van dat stukje curcus met dat benen afzagen en dan zijn kunstbenen op het eind. Volgens mij kon hij het niet echt waarderen.
De missie van Joost is zo "gehiem" dat zelfs Big Brother het zelf niet weet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Maarre kan iemand me op de hoogte brengen wat er met Joost is? Heeft hij een gehieme missie?
Ik wilde nét zeggen... een half uur per dag... held!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef jalla het volgende:
[foutje
Hmm nou ja, in ieder geval heeft Roel een gehieme missie!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De missie van Joost is zo "gehiem" dat zelf Big Brother het zelf niet weet!![]()
ze kijkt of ze moet poepen en dat het niet komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Wat kijkt ze weer heerlijk uit d'r oogjes.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
"Ik had toch een condoom ofzoiets moeten gebruiken" -Tanja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De missie van Joost is zo "gehiem" dat zelfs Big Brother het zelf niet weet!![]()
Heeft Froukje de Both ooit tieten gehad dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heeft Dido geen echt supervrouwelijk lichaam en dat is toch wel wat Playboy graag in het blad wil hebben. Maar misschien omdat ze bekend is.... wie weet. Ik koop hem natuurlijk wel
wat voor geheime missie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Hmm nou ja, in ieder geval heeft Roel een gehieme missie!![]()
Laat Dido iets belangwekkends zeggen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef b0ng het volgende:
wat is die geheime opdracht van roel nou dan?
kan niet wachten tot morgen
Jongens wat is dat met Joost, ik heb de vanmiddag/avond gewerkt en alleen het geleuter van Tanja gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef jalla het volgende:
joosts "geheime" missie in het hele bb gebeuren is uit de kast komen
Ze heeft echt 0,0000000 % interesse getoond in het leven van de andere bewoners. Zelden zoiets meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja kan allemaal over haarzelf praten.
hij heeft vijf joints gekregen maar mag ze niet oproken. Als dat lukt heeft hij gewonnenquote:
Over amper 1,5 jaar is ze weer zwanger van een of andere suri, mark my words.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
"Ik had toch een condoom ofzoiets moeten gebruiken" -Tanja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoewel... ik wacht nog even.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Shit, Ingrid en Menno nú al naar bed.
das geheimquote:
ik dacht dat dacht niet mocht? alleen en extra vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Shit, Ingrid en Menno nú al naar bed.
Zit wat in... Maar die is wel wat bekender natuurlijk. Hoewel Dido dat nu ook wel voor eventjes wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heeft Froukje de Both ooit tieten gehad dan?![]()
![]()
![]()
En dat ging ook over de toonbank, als ik me niet vergis.
Afgelopen 2 nachten was Roel ook al op stroperspad in het holst van de nacht! Dus wie weet heeft dat cassis drinken in de nacht er iets meet te maken. De X-Files van Roel zeg maar!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Laat Dido iets belangwekkends zeggen?
Geen idee. Maar hij lijkt nu al zijn tijd aan Died te besteden. Misschien dat hij er vannacht op uit gaat? Hoop dat er streamers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |