Ik zou gek worden denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wist niet eens dat ze geen tijd hebben daar in dat huis... is ook vrij irritant.
Die rookt blaast ze alleen wel uit om het vervolgens weer in te ademen... over de longenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
Maar wél teveel als je zwanger bentmn moeder rookte ook maar niet over haar longen en dat doet tanja wel denk ik
ik ben lang en dunquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef HAL9000S het volgende:
OMDAT DE BENEN DIKKER ZIJN LIJKT DE LUL DUNNER!!!!![]()
![]()
En zo is het.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ach blijf nog effe man
tis vrijdag
EURRGH!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef snakelady het volgende:
Willy
Kinderfototopic deel 57
Daar staan foto's van haar.
Hhmja, maar ik ben knettergezond gelukkigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rookt blaast ze alleen wel uit om het vervolgens weer in te ademen... over de longen
eng he.quote:
vrouwen houden niet van lange dunne penissenquote:
* BONG4002 mijmert "de Quickstart" (toen de fietsopdracht doormoest)quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef HAL9000S het volgende:
Wanneer gaat Roel nou z'n move maken??
* haalt meer bier.
Liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef snakelady het volgende:
TheWilliedockSaints, dit is mijn dochtertje
[afbeelding]
on topic, waar gaat het eigenlijk over???
ze ziet er schattig uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef snakelady het volgende:
TheWilliedockSaints, dit is mijn dochtertje
[afbeelding]
on topic, waar gaat het eigenlijk over???
ik pak er nog een 0.5 L bijquote:
Dus je denkt niet dat de kans groot is dat de baby van Tanja er ook niets aan overhoudt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hhmja, maar ik ben knettergezond gelukkigdus nix aan overgehouden behalve wel een verslaving aan
's maargoed ik denk wel dat BB Tanja strax hard gaat aanpakken dmv een rookverbod
Vrouwen houden er niet van als mannen denken te weten waar vrouwen van houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
vrouwen houden niet van lange dunne penissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |