hahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry maar wat is kolven??
ik heb ook gekolfd (moest ehlaas later stoppen met borstvoeding)quote:
Doe effe niet zo vies.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef Kolomo het volgende:
dat is als je met een of ander apparaat de melk uit de borst 'tankt' om het op een later moment aan de baby te geven.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zuigfles op de tepel en melk eruit halen, om later aan de baby tegeven
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat je via een handkolf of elektrische kolf melk uit de borst masseerd.
quote:
Nee klopt... daar doelde ik dus ook op met m'n opmerkingquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb ook gekolfd (moest ehlaas later stoppen met borstvoeding)
Maar dat stom wijf loopt hier vanalles te verkondigen over overbezorgd enz maar ondertussen wel haar kind aan het uitroken.
Fijne conclusiequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef Day het volgende:
Ok, ik vond alle rotopmerkingen over Tanja tot nu altijd een beetje zielig.
Maar ik weet het nu zeker: ze is ECHT DOM
quote:
Kan die gehandicapten verzorger ook gelijk naar bedquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef snakelady het volgende:
hehe, Buik gaat slapen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, schandalig is het.. wat een slet zeg
goed nieuws dus ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef snakelady het volgende:
hehe, Buik gaat slapen.
Ze hoorde laatst toch dat ook tijdens de borstvoeding roken slecht is... ben benieuwd of haar dat gaat lukken. Ze dacht dat ze dan wel weer volle bak aan de slag zou kunnen met haar peuken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat stom wijf loopt hier vanalles te verkondigen over overbezorgd enz maar ondertussen wel haar kind aan het uitroken.
Na dr mentholquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kan die gehandicapten verzorger ook gelijk naar bed![]()
Van dat jong komt niks terecht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ze hoorde laatst toch dat ook tijdens de borstvoeding roken slecht is... ben benieuwd of haar dat gaat lukken. Ze dacht dat ze dan wel weer volle bak aan de slag zou kunnen met haar peuken.
En dat ze pas na een paar weken haar baby aan iemand anders durft te geven... die gaat het nog lastig krijgen dan..
Kom je aandacht tekort??quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef snakelady het volgende:
ik ben jaloers op lieske
hijquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:27 schreef spookdiertje het volgende:
geloof dat ik rikkert zelfs zag roken vandaag
ach je ziet er best uit, meid..!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef snakelady het volgende:
ik ben jaloers op lieske
Ben helemaal gek op kietelen op de rug.quote:
Ging je nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben helemaal gek op kietelen op de rug.
hahaha, ook niet daarom, omdat ze gekieteld wordt op haar rug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ach je ziet er best uit, meid..!
Verstandig, komende van iemand die niet wist wat kolven is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga geen uitspraken meer doen over het intellect van de bewoners
ja, eigenlijk wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verstandig, komende van iemand die niet wist wat kolven is.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verstandig, komende van iemand die niet wist wat kolven is.
okejquote:
Dat scheelt dan weer iddquote:Ach, manlief haalt morgen de baby eruit dus ik kan uitslapen.
Haha, goed bekeken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel.![]()
Ach, manlief haalt morgen de baby eruit dus ik kan uitslapen.
Maar wél teveel als je zwanger bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan rookt Tanja ook niet veel dus
ach blijf nog effe manquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen ik ga maar eens naar bed.
Lees morgen wel of er nog iets schokkend is gebeurd,
't was ook wel een erg mooie voorzetquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het even niet laten![]()
Thnx.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, goed bekeken..
mooi meisje heb je trouwens, wel eens in het oud fototopic gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |