Ja Rob die zorgt voor bepaalde dingen en zorgt misschien ook voor een beetje wrijvingquote:Op zondag 4 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
vind ik ook.
het wordt een stuk saaier zonder die 2
Rob is ook ergens gewoon nodig, hij regelt toch bepaalde dingen waarvan ik het idee heb dat die anderen het zou laten versloffen
Klik hier voor het filmpje van *weet de naam niet meer*quote:Op zondag 4 september 2005 15:24 schreef sannuh het volgende:
[..]
nope.. dat wilde ik eigenlijk wel erg graag zien!
Ik vind gladde oksels voor mannen ook niks, maar deze pakken shag, nee too much Roel, too muchquote:Op zondag 4 september 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
Ze kunnen het idd beter hebben over die enorme bossage onder Roels oksels![]()
Ik neem aan dat je het over Dido hebt?quote:Op zondag 4 september 2005 15:38 schreef sannuh het volgende:
Jeetje ik heb nog nooit iemand zoveel over zichzelf horen lullen
Waarom denk je dat Ralph haar zo makkelijk kon 'domineren'?quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
Heeft Naat geen eigen mening trouwens? Ze is het altijd met iedereen eens.....
Zei Rob nou net, dat hij zag dat Ralph Nathalie in hun relatie altijd heel erg gedomineerd heeft?quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
Heeft Naat geen eigen mening trouwens? Ze is het altijd met iedereen eens.....
quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet toch steeds weer denken aan hoe Tanja gisteren zei dat ze sommige uitspraken van Lieske (zoals even kaas op mijn brood tiefen) niet vond kunnen. Volgens Tanja zegt een dame toch niet zoiets....
Nee Tanja, een echte dame pikt een onbekende op in een bar, neemt hem mee naar huis, laat zich door hem neuken en raakt zwanger
Klopt!quote:Op zondag 4 september 2005 15:41 schreef -Delta- het volgende:
Zei Rob nou net, dat hij zag dat Ralph Nathalie in hun relatie altijd heel erg gedomineerd heeft?
Die is swaffelbal (o.i.d.) aan het spelen met Joost en Menno, maar dat mogen we kennelijk niet zien.quote:Op zondag 4 september 2005 15:41 schreef Sasami het volgende:
Waar is Rikkert eigenlijk of slaapt die nog?
Ah oke...quote:Op zondag 4 september 2005 15:43 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Die is swaffelbal (o.i.d.) aan het spelen met Joost en Menno, maar dat mogen we kennelijk niet zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |