Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zou nou???
Gelukkig wel, anders kon je je nergens meer aan irriterenquote:Op zondag 4 september 2005 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
Tja de 1 is op 19 zo en de ander zo..
Het maakt het een stuk levendiger iddquote:Ze kan heel dom overkomen, maar tja niet iedereen is zo volwassen als Chantal..
Maar toch heeft het ook wel weer wat dit gezeuranders is het ook zo saai
Goed planquote:* Tamaartje gaat even verhuizen met de laptop naar de zon
quote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40![]()
Neeeeee, niet ophoudenquote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....quote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.quote:Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
doe normaal chantal op een meiske als lieske jaloers??
chantal is een vrouw van de wereld zoals het lekker afgezaagd klinkt....
Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circusquote:Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....
LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.quote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.
Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaanquote:Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....
Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.
Aaaargh, praten praten!quote:Op zondag 4 september 2005 11:07 schreef Ireth het volgende:
Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circus
Wie nietquote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaanLieske staat in vergelijking met Chantal nog maar net op de wereld en heeft er een hele andere kijk op. Mag het?
Nou nog hopen dat BB de beelden van vannacht gaat uitzenden maandag. Dan is het byebye zwaaizwaai Chantal&Tanja![]()
hahaquote:
Van mij mag ze als eerste eruit hoor..quote:Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?quote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.
ZIJ zoekt de aandacht.
Meer niet.
Ook als Tanja blijft roken als een schoorsteen? Straks komt dat kind ter wereld met een bouwfout (kans is vrij groot als je zoveel rookt) en dan valt de hele wereld over haar heen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?
Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |