Damn is het al licht! Mazzels!!quote:Op zondag 4 september 2005 06:20 schreef MissHobje het volgende:
Ga het bijna denken..![]()
Dêm wordt alweer licht ik smeer hem
Tot BB's
Zeg maar vroegquote:Op zondag 4 september 2005 06:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hey Milagro, ik heb je nog gequote in de streamverslagen.
Ze gaan weer laat slapen vanavond he
quote:Op zondag 4 september 2005 06:39 schreef Showtime het volgende:
Rustig in het huis, iedereen ligt in bed. Wordt weer eens tijd dat het been op staat en het huis gaat opruimen.
zo,quote:Op zondag 4 september 2005 06:37 schreef sig000 het volgende:
Het tandenpoetsen duurde gelukkig niet te lang.![]()
Die toeter was er rond 6 uur om batterijen te wisselen. Ingrid was toen ff aan 't slaapwandelen.quote:Op zondag 4 september 2005 06:43 schreef Showtime het volgende:
Waar blijft de sirene van Hummie met de opdracht die direct met slapende koppen moet worden uitgevoerd.
ja dat was prachtigquote:Op zondag 4 september 2005 06:45 schreef sig000 het volgende:
Die toeter was er rond 6 uur om batterijen te wisselen. Ingrid was toen ff aan 't slaapwandelen.![]()
Wat Chantal in een hele avond niet lukt, schudde zij toch ff in een paar minuutjes uit haar losse mouw.quote:Op zondag 4 september 2005 06:49 schreef sig000 het volgende:
Toch wist ze die Menno nog aardig uit te horen en voor zich te winnen nadat ze ontwaakte.![]()
Yep en Menno heeft zijn vrouwtje daar nu wel gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 06:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Wat Chantal in een hele avond niet lukt, schudde zij toch ff in een paar minuutjes uit haar losse mouw.
Yep, ik zit ook weer klaar met een bakkie koffie. Maar helaas, de gebruikelijke we stinken in ons bed beelden nog.quote:Op zondag 4 september 2005 08:49 schreef yvonne het volgende:
Van mij mag BB nu de toeter laten gaan voor een zware opdracht
Dat zul je altijd zien. Maar jeetje, je hebt toch prima gestreamd hoor. Ik ben er reuze blij meequote:Op zondag 4 september 2005 09:08 schreef phileine het volgende:
Heb ik weer. Uren zitten streamen waarin er niets gebeurt (alleen maar hele genante liedjes zingen en spelletjes doen), ga ik naar bed wordt het gelijk heftig. Hopelijk wordt dit stuk wel uitgezonden.
En zeker die zwangere trut .quote:Op zondag 4 september 2005 09:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze moeten toch eens afleren om pas 8 uur nadat de zon is ondergegaan naar bed te gaan.
Dat gaat voorlopig echt nog niet gebeurenquote:Op zondag 4 september 2005 09:51 schreef yvonne het volgende:
MAAK ZE NOU WAKKER!!!!!!!!!!!!!!
ahhh ik vind het best sneu voor haarquote:Op zondag 4 september 2005 10:06 schreef eborn het volgende:
Pfff, ik ga ook eens slapen hoor.... mis meteen alles. Ik had wel even willen zien hoe Lieske de grond in geslagen werd
Ik moet nog even precies teruglezen wat Chantal gezegd heeft, maar ik vind het nu al niet sneu voor haarquote:Op zondag 4 september 2005 10:09 schreef Tamaartje het volgende:
ahhh ik vind het best sneu voor haar
en erg lullig van Chantal
Ik mag Lieske ook niet maar het is gewoon niet leuk als de expert denkt te weten hoe jij in elkaar steekt.. kom op dat meisje is pas 19.. ze doen net of ze al 29 is ofzo.. laat dat kind lekker..quote:Op zondag 4 september 2005 10:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik moet nog even precies teruglezen wat Chantal gezegd heeft, maar ik vind het nu al niet sneu voor haarMaar het is inderdaad typisch dat je zowel Tanja als Chantal op dit soort momenten hoort
Toevallig de twee vrouwen die de minste persoonlijke aandacht krijgen van de mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 10:11 schreef eborn het volgende:
Ik moet nog even precies teruglezen wat Chantal gezegd heeft, maar ik vind het nu al niet sneu voor haarMaar het is inderdaad typisch dat je zowel Tanja als Chantal op dit soort momenten hoort
Ach, nog een week of twee en dan is Lieske wegquote:Op zondag 4 september 2005 10:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Toevallig de twee vrouwen die de minste persoonlijke aandacht krijgen van de mannen.![]()
Kan iemand Milagro even roepen!!!quote:Op zondag 4 september 2005 10:26 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph in de douche
Er valt niks te zien zoquote:Op zondag 4 september 2005 10:27 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Kan iemand Milagro even roepen!!!
Nee ik wil de streams net aan doen en 1 en 3 doen het bij mij ook niet.quote:Op zondag 4 september 2005 10:27 schreef Miepje01 het volgende:
Doen bij jullie 1 & 3 't ook niet ?
Klopt en kloptquote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er valt niks te zien zo![]()
en 1 en 3 doen t hier idd ook niet
maar hij is er welquote:Op zondag 4 september 2005 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Ralph niet in de douche...
Hometrainers terug het huis in en ze moeten nu de gehele afstand die ze erder gefietst hebben weer terug fietsenquote:Op zondag 4 september 2005 08:52 schreef magicel het volgende:
Nou, doe es een voorstel? Wat is een leuke opdracht op zondag om 09:00 uur?
Regie is erg preuts vandaag.quote:Op zondag 4 september 2005 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Ralph niet in de douche...
Hij vond iets iig schattig, maar volgens mij geen brandende kaars. Wel iets met de waxinelichtjes volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 10:39 schreef Marrije het volgende:
Blaast Ralph nou een kaars uit die de hele nacht heeft staan branden?
Inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 10:44 schreef nodisch18 het volgende:
Ralph vindt zijn kostje wel lekker zo te horen![]()
En er zullen er nog veel meer volgenquote:
Meestal hoor ik ze ook wel ja. Licht aan de aanvliegroute. Maar 30 km voor zo'n vliegtuig is peanutsquote:Op zondag 4 september 2005 10:47 schreef KRIBBET het volgende:
En er zullen er nog veel meer volgenIk hoor hem ook, hemelsbreed wonen we erg dichtbij
![]()
30 is zeker weinig voor ons hoeven ze niet eens gas bij te geven, het zal zo'n 10 of 12 kilometer zijnquote:Op zondag 4 september 2005 10:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Meestal hoor ik ze ook wel ja. Licht aan de aanvliegroute. Maar 30 km voor z'n vliegtuig is peanuts
een loszittend kunstgebitquote:Op zondag 4 september 2005 10:50 schreef Kokstra het volgende:
Weet iemand die quote van gisteravond nog van Joost bij Doen, durven of de waarheid?
Het begon als: "Tanja, kiezen tussen een lekkende stoma en ..." ???
Ja Lieske is echt niet mijn favo hoor haha maar ik vind dit wel een beetje ver gaan van Chantal.. wat verwacht ze nou van iemand van 19quote:Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef vw_caddy het volgende:
Net alles weer terug gelezen, viel na mijn vorige post vanochtend in slaap achter mijn pc
Zoals Tamaartje al zegt, Lieske is net krap 19 jaar, en Chantal is 40 en is al helemaal uitgerekt van onderen. Laat Lieske tochEn Tanja
![]()
Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zou nou???quote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja Lieske is echt niet mijn favo hoor haha maar ik vind dit wel een beetje ver gaan van Chantal.. wat verwacht ze nou van iemand van 19![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zij nou???
Klopt, maar Lieske is ook wel heel erg naief voor 19 hoorquote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
Ja Lieske is echt niet mijn favo hoor haha maar ik vind dit wel een beetje ver gaan van Chantal.. wat verwacht ze nou van iemand van 19![]()
Van de vrouwen zijn Lieske, Dido en Ingrid toch wel mijn favoriet.quote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tja de 1 is op 19 zo en de ander zo..quote:Op zondag 4 september 2005 10:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, maar Lieske is ook wel heel erg naief voor 19 hoorOf ze speelt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |