Menno legt Ingrid uit hoe de vork precies in de steel zit.
Hij en Chantal hadden een gesprekje over wie er voor wie in het huis gezet was , wie er bij wie paste of zo.
ZIj noemde Dido voor Menno, Menno heeft toen beaamd dat hij Dido wel leuk vond, ja (maar bedoelde daar verder niets mee).
Hij zegt dat Chantal allerlei conclusies trekt ten onrechte, dingen ziet die er gewoon niet zijn.
Hij wilt lachen , gewoon een leuke tijd hebben met Ingrid, met Dido, en voelt niets voor Dido verder, Ingrid is gewoon een maatje.
Hij zegt ook dat het wel raar zou zijn, als hij heel vaak bij Ingrid hangt, maar eigenlijk Dido leuker zou vinden.
Dat is taktiek , zeg Ingrid.
Ach welnee, zegt Menno, daar ben ik helemaal niet mee bezig. Jij zit nergens tussen, ik hoef Dido niet, niemand niet, en als dat wel zo zou zijn, ik iemand echt leuk ga vinden, ben jij de eerste die het hoort.
Kortom, Chantal lult tegen iedereen, speelt iedereen tegen elkaar uit, zegt tegen B dat A dingen heeft gezegd, die A helemaal niet gezegd heeft, om dan naar A te lopen met exact het omgekeerde verhaal, en zo ontstaan er conflicten, over dingen die niet eens gebeurd zijn
![]()
Intrigante 1e klas dus.
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]