Wel rustgevend.quote:
tenenkrommend iddquote:Op zondag 4 september 2005 04:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil nog even een statement maken dat ik dit echt het meest erge uurtje vindt van 5 edities Big Brother. Wat een onvoorstelbaar zooitje achterlijke wijven zeg. Zeldzaam.. echt zeldzaam!
"Ik wil eerlijk zijn"quote:Op zondag 4 september 2005 04:35 schreef milagro het volgende:
Jezus Christus..... ik wil de juist woorden vinden... ik vond haar een sloerie
En dat zegt ze nu Lieske weg is , sloerie.
Je bent als man ook vaak geen getuige van taferelen met vrouwen als elkaar concurrent.quote:Op zondag 4 september 2005 04:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil nog even een statement maken dat ik dit echt het meest erge uurtje vindt van 5 edities Big Brother. Wat een onvoorstelbaar zooitje achterlijke wijven zeg. Zeldzaam.. echt zeldzaam!
Inderdaad leerzame momenten dit, ik overschat vrouwen blijkbaar te snel.quote:Op zondag 4 september 2005 04:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent als man ook vaak geen getuige van taferelen met vrouwen als elkaar concurrent.![]()
En dit is pas de tweede week!quote:Op zondag 4 september 2005 04:35 schreef ks_choice het volgende:
tenenkrommend idd
en daardoor goeie tv
Komt vast niet op tv, waardoor Chantal en Tanja door het oog van de naald kruipen. Wordt dit wel uitgezonden, dan zijn zij de eerste twee die exit gaan!quote:Op zondag 4 september 2005 04:35 schreef ks_choice het volgende:
[..]
tenenkrommend idd
en daardoor goeie tv
Dat doet ie ook.. beter luisterenquote:Op zondag 4 september 2005 04:37 schreef Peter6000 het volgende:
Roel over Lieske: ze moet ook nadruk leggen op de andere kanten die ze heeft.
Valt me tegen van Roel, had verwacht dat hij het voor haar zou opnemen...
valt mij ook tegen.quote:Op zondag 4 september 2005 04:37 schreef Peter6000 het volgende:
Roel over Lieske: ze moet ook nadruk leggen op de andere kanten die ze heeft.
Valt me tegen van Roel, had verwacht dat hij het voor haar zou opnemen...
Dat durft ze niet.quote:Op zondag 4 september 2005 04:38 schreef milagro het volgende:
Moet ze tegen mij doen, zo de les lezen, ik ben 3 jaar ouder dan zij, en ik ben pas een sloerie, maar dan een met een veel grotere bek dan Lieske
5 minquote:Op zondag 4 september 2005 04:39 schreef LN-4-ever het volgende:
Iemand al de Lieske Poets Timer aangezet?
ze gooit niks in, want ik denk (net als scanman) dat dit niet wordt uitgezonden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:40 schreef Tourniquet het volgende:
Eerst flipt Chantal bijna doordat ze "te ver" zijn gegaan met Truth & Dare, maar nu gooit ze haar eigen glazen nog harder in met dit gedoe. Heeft ze niet door dat dit nog veel slechter overkomt bij de kijkers?
Is ze alleen of ouwehoert ze?quote:
Mee eens, wat een beschamende vertoning, en iedereen voelt zich ook nog verplicht om constant tegen Chantal te zeggen hoe lief het van haar is om dit te vertellen.quote:Op zondag 4 september 2005 04:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet dat de bedoeling fout was. De uitwerking liet alleen te wensen over..quote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mee eens, wat een beschamende vertoning, en iedereen voelt zich ook nog verplicht om constant tegen Chantal te zeggen hoe lief het van haar is om dit te vertellen.
Walgelijk!
![]()
Ik hoop wel dat de ware aard van Chantal ook in de reguliere uitzendingen naar voren komt.
Een tic.quote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef milagro het volgende:
Dat tandenpoetsen van Lieske is echt letterlijk wegpoetsen van onwelgevallige gevoelens, volgens mij...
Ik denk dat je gelijk hebt. Chantal kan zich geen andere wereld voorstellen dan die van haar. Ze denkt werkelijk dat zij alles doorheeft en alles op de beste manier "speelt"quote:Op zondag 4 september 2005 04:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik niet dat de bodoeling fout was. De uitwerken liet alleen te wensen over..
Chantal vergeet dat ze te maken heeft met een meisje van 19 en dat haar zo van repliek dienen niet fair is.quote:Op zondag 4 september 2005 04:38 schreef ks_choice het volgende:
Chantal heeft echt totaal geen hoogte van het studentenleven en die van corpsleden in het bijzonder. Daar kan ze geloof ik niet zo goed tegen.
lenzen uitdoen?quote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef caradoc het volgende:
Wat doet lieske nu in hemels naam? Haar snorharen weg epileren?
zou zomaar van dat poetsen kunnen komenquote:Op zondag 4 september 2005 04:44 schreef Rica het volgende:
Lieske zei vanmiddag dat ze een heel slecht gebit heeft. Bijna al haar kiezen zijn al (preventief) gevuld.
Dan gaan we daar wat aan doenquote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef ks_choice het volgende:
[..]
ze gooit niks in, want ik denk (net als scanman) dat dit niet wordt uitgezonden.
geen idee, het is maar een gok.quote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef caradoc het volgende:
Heeft ze lenzen dan?
meeeters verwijderenquote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef caradoc het volgende:
Wat doet lieske nu in hemels naam? Haar snorharen weg epileren?
quote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef milagro het volgende:
[..]
zou zomaar van dat poetsen kunnen komen
ze poetst de groeven erin
dit was weer zo'n moment dat ik daar had willen zitten, echt.quote:Op zondag 4 september 2005 04:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Iig kan ze daar beter aandacht aan besteden dan aan "Chan-Ik-zaag-even-een-paar-poten-van-je-stoel-hoor-maar-ik-bedoel-het-goed-talleke."
In het echt is ze leukerquote:Op zondag 4 september 2005 04:48 schreef caradoc het volgende:
Trouwens ik vind de foto van lieske, de officiële big brother foto, eigenlijk helemaal niet lijken op haar in het echt. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dit.
Is niet echt een flatteuze foto nee, ze lijkt wel 10 jaar ouder daar. Vind haar er op de streams veel leuker uitzien!quote:Op zondag 4 september 2005 04:48 schreef caradoc het volgende:
Trouwens ik vind de foto van lieske, de officiële big brother foto, eigenlijk helemaal niet lijken op haar in het echt. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dit.
Ja en dan loopt Lieske weg( tanden poetsen)en dan zegt Tanja.. ja tis echt een sloeriequote:Op zondag 4 september 2005 04:47 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja: ik liep er al 2 dagen tegen te ageren (tegen Lieske), maar ik kon er de woorden niet voor vinden.
Verstandige opmerking, vind ik
Thanks.. jij ook (straks)quote:Op zondag 4 september 2005 04:49 schreef ks_choice het volgende:
trusten scanman
make up en geen make up, het is bij Lieske nogal een verschil, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 04:48 schreef caradoc het volgende:
Ter illustratiequote:Op zondag 4 september 2005 04:48 schreef caradoc het volgende:
Ik denk dat ze het misschien niet zien ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 04:49 schreef milagro het volgende:
[..]
dit was weer zo'n moment dat ik daar had willen zitten, echt.
gisteren met Tanja (of was dat vanmorgen) en nu met dit.
niemand trekt een bek open, daarzo, zijn ze nu bang of zijn ze het met haar eens?
en daarom moet ik ook dat huis inquote:Op zondag 4 september 2005 04:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het misschien niet zien ofzo.
Ja Roel wel, en die protesteerde ook wel wat, maar in je eentje is dat ook lastig.
Ga ik ook mee.quote:
Tja, daar denk je wel over na als je zoiets volgt. Zijn er mensen uit dit forum die zich hebben opgegeven?quote:
nee, niet mijn typequote:
duh, ik kom auk ùit De Haag, loesahquote:Op zondag 4 september 2005 04:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik geloof dat milagro meer op het accent van Ralp valt![]()
Hehe dan bel je hem toch even, 112 vragen naar Ralph.quote:Op zondag 4 september 2005 05:01 schreef milagro het volgende:
[..]
duh, ik kom auk ùit De Haag, loesah![]()
Die gaan vast samenspannen tegen die 2 theemutsen.quote:Op zondag 4 september 2005 05:01 schreef Tourniquet het volgende:
Kunnen Lies en Naat hun gesprek niet ff op normaal volume in de tuin ofzo doen, klinkt best interessant namelijk maar kan het bijna niet volgen zo
Lieske vraagt om voorbeelden van grof taalgebruik, Nath noemt zoiets als "mijn bek vol raggen, plempen" of zoiets, en ze zegt dat Lieske moet begrijpen en accepteren dat niet iedereen dat okay vindt. ZIj kan er wel om lachen, maar anders ms weer niet en dat geeft niet, maar als je daar niet tegen kan , het idee dat anderen je ms ordi vinden of zo, je dus rekening moet houden met hoe je gedrag of taalgebruik overkomt.quote:Op zondag 4 september 2005 05:01 schreef Tourniquet het volgende:
Kunnen Lies en Naat hun gesprek niet ff op normaal volume in de tuin ofzo doen, klinkt best interessant namelijk maar kan het bijna niet volgen zo
Thanks!quote:Op zondag 4 september 2005 05:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske vraagt om voorbeelden van grof taalgebruik, Nath noemt zoiets als "mijn bek vol raggen, plempen" of zoiets, en ze zegt dat Lieske moet begrijpen en accepteren dat niet iedereen dat okay vindt. ZIj kan er wel om lachen, maar anders ms weer niet en dat geeft niet, maar als je daar niet tegen kan , het idee dat anderen je ms ordi vinden of zo, je dus rekening moet houden met hoe je gedrag of taalgebruik overkomt.
Lieske zegt dat die gasten ook zo praten en zij zich makkelijk laat meeslepen dan.
Nathalie zegt dat het ook al 2 weken enkel en alleen over sex gaat en dan vrij grof, en dat dat op tv, en thuis wel een bepaalde indruk kan wekken.
auw ja , da had ik nog niet eens aan gedag, pùik plan, ein ein twei ben geilquote:Op zondag 4 september 2005 05:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hehe dan bel je hem toch even, 112 vragen naar Ralph.
Awwwwwquote:Op zondag 4 september 2005 05:09 schreef BBscanner het volgende:
Menno & Ingrid (Ingrid is in slaap gevallen bij Menno)
[afbeelding]
Die probeert samen met die Chantal de boel naar hun hand te zetten.quote:Op zondag 4 september 2005 05:13 schreef BBscanner het volgende:
De Buik gaat eindelijk naar bed....
Giftige combi die twee.quote:Op zondag 4 september 2005 05:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die probeert samen met die Chantal de boel naar hun hand te zetten.![]()
![]()
J amaa rhij lult uiteindelijk toch wel weer half mee met haar, en hij zit daar nog steeds, ik was allang weggegaan, dikke doei, ik ga slapenquote:Op zondag 4 september 2005 05:26 schreef sig000 het volgende:
Roel heeft er dikke scheit aan gezien zijn blik.![]()
Maar zo was het niet toch ??quote:Op zondag 4 september 2005 05:27 schreef Tourniquet het volgende:
Chantal (en anderen ook misschien?) denkt trouwens nog steeds dat Lieske de 5000 euro binnen zou hebben gehad als ze het een paar uur langer voor zich had gehouden.
Ja (vandaar ook "denkt nog steeds"quote:Op zondag 4 september 2005 05:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar zo was het niet toch ??
Toch de hele periode moest ze het dan stilhouden ?
Ik ff nie meer weet.
Hope not.. en dat ze juist sterk is..quote:Op zondag 4 september 2005 05:29 schreef Rica het volgende:
Lieske stort morgen wel een klein beetje in ben ik bang.
Ik hoop dat ze flink van zich afbijt.quote:Op zondag 4 september 2005 05:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hope not.. en dat ze juist sterk is..
we shall zien
Same here.quote:Op zondag 4 september 2005 05:32 schreef Wokkel het volgende:
Chantal zit weer op de spreekstoel...ik heb haar eigenlijk al genoeg gehoord vandaag.
Welterusten iedereen.
Dat zal wel, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 05:29 schreef Rica het volgende:
Lieske stort morgen wel een klein beetje in ben ik bang.
Ik hoop ik hoop ik hoopquote:Op zondag 4 september 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:
Let op 2 gozers wakker nu. Die gaan Chantal in de zeik nemen.![]()
Ligt ze te janken?quote:Op zondag 4 september 2005 05:36 schreef wickie het volgende:
lieske heeft t echt moeilijk daar in bed, ik voel wel medelijden voor haar
Ik ook, ik hoop écht dat ze er boven kan staan, al die shit die ze van Chantal en Tanja over zich heen heeft gekregen.quote:Op zondag 4 september 2005 05:36 schreef wickie het volgende:
lieske heeft t echt moeilijk daar in bed, ik voel wel medelijden voor haar
Die zijn nog aardig wakker en die theemuts hapt.quote:Op zondag 4 september 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop ik hoop ik hoopdat zou zo leuk zijn
Ok ok.. ik vertrouw jou oordeelquote:Op zondag 4 september 2005 05:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zijn mannentrucs.![]()
Chantal wordt ff uitgehoord en later rationeel bekeken.![]()
Geweldig.. wie zouden er wakker van worden ?quote:Op zondag 4 september 2005 06:04 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!!!
"ALLE BEWONERS MOETEN HUN BATTERIJEN WISSELEN!!"
Op dit tijdstip!!!![]()
Was de keer daarvoor ook al, heeeel bizar... waarom maken niet een regel dan ieder 2 x een pack oplaadbare batterijen krijgt en gewoon zorgen dat je battetyen goed zijn of zouden ze die verantwoordelijk niet aankunnenquote:Op zondag 4 september 2005 06:04 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!!!
"ALLE BEWONERS MOETEN HUN BATTERIJEN WISSELEN!!"
Op dit tijdstip!!!![]()
Ingrid is gelijk wakker (lag op de bank te maffen) en vraagt wat er aan de hand is. Menno: "Je moet fietsen".
Zelfs wegduwde.quote:Op zondag 4 september 2005 06:08 schreef milagro het volgende:
zag je hoe Menno plots haar weer los liet
Hij schrok gewoon, wilt niet meer forcerenquote:
Damn is het al licht! Mazzels!!quote:Op zondag 4 september 2005 06:20 schreef MissHobje het volgende:
Ga het bijna denken..![]()
Dêm wordt alweer licht ik smeer hem
Tot BB's
Zeg maar vroegquote:Op zondag 4 september 2005 06:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hey Milagro, ik heb je nog gequote in de streamverslagen.
Ze gaan weer laat slapen vanavond he
quote:Op zondag 4 september 2005 06:39 schreef Showtime het volgende:
Rustig in het huis, iedereen ligt in bed. Wordt weer eens tijd dat het been op staat en het huis gaat opruimen.
zo,quote:Op zondag 4 september 2005 06:37 schreef sig000 het volgende:
Het tandenpoetsen duurde gelukkig niet te lang.![]()
Die toeter was er rond 6 uur om batterijen te wisselen. Ingrid was toen ff aan 't slaapwandelen.quote:Op zondag 4 september 2005 06:43 schreef Showtime het volgende:
Waar blijft de sirene van Hummie met de opdracht die direct met slapende koppen moet worden uitgevoerd.
ja dat was prachtigquote:Op zondag 4 september 2005 06:45 schreef sig000 het volgende:
Die toeter was er rond 6 uur om batterijen te wisselen. Ingrid was toen ff aan 't slaapwandelen.![]()
Wat Chantal in een hele avond niet lukt, schudde zij toch ff in een paar minuutjes uit haar losse mouw.quote:Op zondag 4 september 2005 06:49 schreef sig000 het volgende:
Toch wist ze die Menno nog aardig uit te horen en voor zich te winnen nadat ze ontwaakte.![]()
Yep en Menno heeft zijn vrouwtje daar nu wel gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 06:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Wat Chantal in een hele avond niet lukt, schudde zij toch ff in een paar minuutjes uit haar losse mouw.
Yep, ik zit ook weer klaar met een bakkie koffie. Maar helaas, de gebruikelijke we stinken in ons bed beelden nog.quote:Op zondag 4 september 2005 08:49 schreef yvonne het volgende:
Van mij mag BB nu de toeter laten gaan voor een zware opdracht
Dat zul je altijd zien. Maar jeetje, je hebt toch prima gestreamd hoor. Ik ben er reuze blij meequote:Op zondag 4 september 2005 09:08 schreef phileine het volgende:
Heb ik weer. Uren zitten streamen waarin er niets gebeurt (alleen maar hele genante liedjes zingen en spelletjes doen), ga ik naar bed wordt het gelijk heftig. Hopelijk wordt dit stuk wel uitgezonden.
En zeker die zwangere trut .quote:Op zondag 4 september 2005 09:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze moeten toch eens afleren om pas 8 uur nadat de zon is ondergegaan naar bed te gaan.
Dat gaat voorlopig echt nog niet gebeurenquote:Op zondag 4 september 2005 09:51 schreef yvonne het volgende:
MAAK ZE NOU WAKKER!!!!!!!!!!!!!!
ahhh ik vind het best sneu voor haarquote:Op zondag 4 september 2005 10:06 schreef eborn het volgende:
Pfff, ik ga ook eens slapen hoor.... mis meteen alles. Ik had wel even willen zien hoe Lieske de grond in geslagen werd
Ik moet nog even precies teruglezen wat Chantal gezegd heeft, maar ik vind het nu al niet sneu voor haarquote:Op zondag 4 september 2005 10:09 schreef Tamaartje het volgende:
ahhh ik vind het best sneu voor haar
en erg lullig van Chantal
Ik mag Lieske ook niet maar het is gewoon niet leuk als de expert denkt te weten hoe jij in elkaar steekt.. kom op dat meisje is pas 19.. ze doen net of ze al 29 is ofzo.. laat dat kind lekker..quote:Op zondag 4 september 2005 10:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik moet nog even precies teruglezen wat Chantal gezegd heeft, maar ik vind het nu al niet sneu voor haarMaar het is inderdaad typisch dat je zowel Tanja als Chantal op dit soort momenten hoort
Toevallig de twee vrouwen die de minste persoonlijke aandacht krijgen van de mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 10:11 schreef eborn het volgende:
Ik moet nog even precies teruglezen wat Chantal gezegd heeft, maar ik vind het nu al niet sneu voor haarMaar het is inderdaad typisch dat je zowel Tanja als Chantal op dit soort momenten hoort
Ach, nog een week of twee en dan is Lieske wegquote:Op zondag 4 september 2005 10:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Toevallig de twee vrouwen die de minste persoonlijke aandacht krijgen van de mannen.![]()
Kan iemand Milagro even roepen!!!quote:Op zondag 4 september 2005 10:26 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph in de douche
Er valt niks te zien zoquote:Op zondag 4 september 2005 10:27 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Kan iemand Milagro even roepen!!!
Nee ik wil de streams net aan doen en 1 en 3 doen het bij mij ook niet.quote:Op zondag 4 september 2005 10:27 schreef Miepje01 het volgende:
Doen bij jullie 1 & 3 't ook niet ?
Klopt en kloptquote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er valt niks te zien zo![]()
en 1 en 3 doen t hier idd ook niet
maar hij is er welquote:Op zondag 4 september 2005 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Ralph niet in de douche...
Hometrainers terug het huis in en ze moeten nu de gehele afstand die ze erder gefietst hebben weer terug fietsenquote:Op zondag 4 september 2005 08:52 schreef magicel het volgende:
Nou, doe es een voorstel? Wat is een leuke opdracht op zondag om 09:00 uur?
Regie is erg preuts vandaag.quote:Op zondag 4 september 2005 10:30 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Ralph niet in de douche...
Hij vond iets iig schattig, maar volgens mij geen brandende kaars. Wel iets met de waxinelichtjes volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 10:39 schreef Marrije het volgende:
Blaast Ralph nou een kaars uit die de hele nacht heeft staan branden?
Inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 10:44 schreef nodisch18 het volgende:
Ralph vindt zijn kostje wel lekker zo te horen![]()
En er zullen er nog veel meer volgenquote:
Meestal hoor ik ze ook wel ja. Licht aan de aanvliegroute. Maar 30 km voor zo'n vliegtuig is peanutsquote:Op zondag 4 september 2005 10:47 schreef KRIBBET het volgende:
En er zullen er nog veel meer volgenIk hoor hem ook, hemelsbreed wonen we erg dichtbij
![]()
30 is zeker weinig voor ons hoeven ze niet eens gas bij te geven, het zal zo'n 10 of 12 kilometer zijnquote:Op zondag 4 september 2005 10:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Meestal hoor ik ze ook wel ja. Licht aan de aanvliegroute. Maar 30 km voor z'n vliegtuig is peanuts
een loszittend kunstgebitquote:Op zondag 4 september 2005 10:50 schreef Kokstra het volgende:
Weet iemand die quote van gisteravond nog van Joost bij Doen, durven of de waarheid?
Het begon als: "Tanja, kiezen tussen een lekkende stoma en ..." ???
Ja Lieske is echt niet mijn favo hoor haha maar ik vind dit wel een beetje ver gaan van Chantal.. wat verwacht ze nou van iemand van 19quote:Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef vw_caddy het volgende:
Net alles weer terug gelezen, viel na mijn vorige post vanochtend in slaap achter mijn pc
Zoals Tamaartje al zegt, Lieske is net krap 19 jaar, en Chantal is 40 en is al helemaal uitgerekt van onderen. Laat Lieske tochEn Tanja
![]()
Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zou nou???quote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja Lieske is echt niet mijn favo hoor haha maar ik vind dit wel een beetje ver gaan van Chantal.. wat verwacht ze nou van iemand van 19![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zij nou???
Klopt, maar Lieske is ook wel heel erg naief voor 19 hoorquote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
Ja Lieske is echt niet mijn favo hoor haha maar ik vind dit wel een beetje ver gaan van Chantal.. wat verwacht ze nou van iemand van 19![]()
Van de vrouwen zijn Lieske, Dido en Ingrid toch wel mijn favoriet.quote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tja de 1 is op 19 zo en de ander zo..quote:Op zondag 4 september 2005 10:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, maar Lieske is ook wel heel erg naief voor 19 hoorOf ze speelt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |