Mee eens, wat een beschamende vertoning, en iedereen voelt zich ook nog verplicht om constant tegen Chantal te zeggen hoe lief het van haar is om dit te vertellen.quote:Op zondag 4 september 2005 04:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil nog even een statement maken dat ik dit echt het meest erge uurtje vindt van 5 edities Big Brother. Wat een onvoorstelbaar zooitje achterlijke wijven zeg. Zeldzaam.. echt zeldzaam!
Ik niet dat de bedoeling fout was. De uitwerking liet alleen te wensen over..quote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mee eens, wat een beschamende vertoning, en iedereen voelt zich ook nog verplicht om constant tegen Chantal te zeggen hoe lief het van haar is om dit te vertellen.
Walgelijk!
![]()
Ik hoop wel dat de ware aard van Chantal ook in de reguliere uitzendingen naar voren komt.
Een tic.quote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef milagro het volgende:
Dat tandenpoetsen van Lieske is echt letterlijk wegpoetsen van onwelgevallige gevoelens, volgens mij...
Ik denk dat je gelijk hebt. Chantal kan zich geen andere wereld voorstellen dan die van haar. Ze denkt werkelijk dat zij alles doorheeft en alles op de beste manier "speelt"quote:Op zondag 4 september 2005 04:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik niet dat de bodoeling fout was. De uitwerken liet alleen te wensen over..
Chantal vergeet dat ze te maken heeft met een meisje van 19 en dat haar zo van repliek dienen niet fair is.quote:Op zondag 4 september 2005 04:38 schreef ks_choice het volgende:
Chantal heeft echt totaal geen hoogte van het studentenleven en die van corpsleden in het bijzonder. Daar kan ze geloof ik niet zo goed tegen.
lenzen uitdoen?quote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef caradoc het volgende:
Wat doet lieske nu in hemels naam? Haar snorharen weg epileren?
zou zomaar van dat poetsen kunnen komenquote:Op zondag 4 september 2005 04:44 schreef Rica het volgende:
Lieske zei vanmiddag dat ze een heel slecht gebit heeft. Bijna al haar kiezen zijn al (preventief) gevuld.
Dan gaan we daar wat aan doenquote:Op zondag 4 september 2005 04:41 schreef ks_choice het volgende:
[..]
ze gooit niks in, want ik denk (net als scanman) dat dit niet wordt uitgezonden.
geen idee, het is maar een gok.quote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef caradoc het volgende:
Heeft ze lenzen dan?
meeeters verwijderenquote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef caradoc het volgende:
Wat doet lieske nu in hemels naam? Haar snorharen weg epileren?
quote:Op zondag 4 september 2005 04:45 schreef milagro het volgende:
[..]
zou zomaar van dat poetsen kunnen komen
ze poetst de groeven erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |