abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30252823

De vorige delen
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 32, 42, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83.

De bewoners:
De Dames
Chantal
Dido
Ingrid
Lieske
Linda
Nathalie
Tanja

De Heren
Joost
Menno
Ralph
Rob
Rikkert
Roel

Livestreams
Voor streams kan je terecht op de site van Talpa of klik op http://www.gillesdesmit.com/bb/
Andere mogelijkheid is het zeer makkelijke programma: BBStream2005
Streamlinks:
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate04
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate05
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate06

Optekst

En hier maar weer verder!
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_30252842
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zou nou???
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40 Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30252852
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
Tja de 1 is op 19 zo en de ander zo..
Gelukkig wel, anders kon je je nergens meer aan irriteren
quote:
Ze kan heel dom overkomen, maar tja niet iedereen is zo volwassen als Chantal..
Maar toch heeft het ook wel weer wat dit gezeur anders is het ook zo saai
Het maakt het een stuk levendiger idd
quote:
* Tamaartje gaat even verhuizen met de laptop naar de zon
Goed plan
  zondag 4 september 2005 @ 11:03:28 #4
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30252864
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40
Chantal is gewoon jaloers
pi_30252894
doe normaal chantal op een meiske als lieske jaloers??

chantal is een vrouw van de wereld zoals het lekker afgezaagd klinkt....
  zondag 4 september 2005 @ 11:05:13 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30252899
quote:

[..]

Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40 Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Neeeeee, niet ophouden
pi_30252912
quote:
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....
  zondag 4 september 2005 @ 11:06:22 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30252918
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:

Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.
  zondag 4 september 2005 @ 11:07:08 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30252929
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:

[..]

Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circus
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_30252965
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.
ZIJ zoekt de aandacht.
Meer niet.
pi_30252966
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:

[..]

Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaan (en dan doel ik op Tanja&Chantal ) Lieske staat in vergelijking met Chantal nog maar net op de wereld en heeft er een hele andere kijk op. Mag het?

Nou nog hopen dat BB de beelden van vannacht gaat uitzenden maandag. Dan is het byebye zwaaizwaai Chantal&Tanja
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30252967
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...
pi_30252997
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:07 schreef Ireth het volgende:
Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circus
Aaaargh, praten praten!
pi_30253003
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...
Wie niet
pi_30253004
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaan Lieske staat in vergelijking met Chantal nog maar net op de wereld en heeft er een hele andere kijk op. Mag het?

Nou nog hopen dat BB de beelden van vannacht gaat uitzenden maandag. Dan is het byebye zwaaizwaai Chantal&Tanja
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
  zondag 4 september 2005 @ 11:12:04 #16
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253018
Wat is er logisch, Ralph?
pi_30253026
hahaha kok... ik hoorde ralph ook wakker worden en LOGISCH zeggen
pi_30253031
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef eborn het volgende:

[..]

Wie niet
haha
quote:
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
Van mij mag ze als eerste eruit hoor..
Ze is zo nietszeggend..
  zondag 4 september 2005 @ 11:14:18 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30253046
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.
ZIJ zoekt de aandacht.
Meer niet.
Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?
pi_30253050
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
pi_30253056
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ook als Tanja blijft roken als een schoorsteen? Straks komt dat kind ter wereld met een bouwfout (kans is vrij groot als je zoveel rookt) en dan valt de hele wereld over haar heen.
pi_30253066
Ralph neemt eerst lekker een ontbijtje.

Om vervolgens van het zonnetje te genieten.

En daar is wel alles mee gezegd totzover op deze ochtend.
Viper 4 life
pi_30253100
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..
Als er iets tegen haar gezegd wordt of gevraagd gaat het over de baby
En als ze zelf iets uitkraamt gaat het over Activia, roken of over Lieske..

Nou zo boeiend vind ik het tot nu toe niet
pi_30253118
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?
* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.
* Rikkert is gay en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (zeiden zijn vrienden buiten het huis). Aandacht van een gaykerel telt niet mee.
* Aandacht van Rob? Dat is meer uit medelijden af en toe een arm om onzekere lieske heen. KOm op meisje je kan het wel. Hahha, dat idee. Zijn dochters hebben bijna lieske's leeftijd en bovendien is rob geen pedo. Die vorm van aandacht stelt dus niets voor.

* oh en roel? die koele kop wel eens bekeken? hij heeft het zelf al gezegd; als je langer in het huis zit kan het prettig zijn tegen een maatje aan te hangen. alternatieve roel kiest buiten het bb-huis nooit zo'n studenten-madame als een lieske.
pi_30253153
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.
pi_30253154
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast niet

Ik zou op dit moment zelf Joost eruit zetten. Voegt ook niets toe en is in mijn ogen enkel irritant. Liever lekkere ruzies dan een circus. Als ik een circus wil dan ga ik wel naar Las Vegas, hebben we een hotel speciaal voor hem
pi_30253155
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..
Als er iets tegen haar gezegd wordt of gevraagd gaat het over de baby
En als ze zelf iets uitkraamt gaat het over Activia, roken of over Lieske..

Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
pi_30253161
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
  zondag 4 september 2005 @ 11:22:55 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253177
Goedemorgen!
weer helemaal bijgelezen... en het is ook goftedorie niet tegeloven... Gisteren mis ik eerst het gemekker van de buik over Lieske al en vannacht werd dat nog maar eens dunnetjes overgedaan... walgelijke wijven,,, doe het dan op zijn minst als Lieske erbij is....

Ik verwacht dat het commentaar van Chantal wel uitgezonden gaat worden.. de buik wordt er uitgeknipt..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30253200
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.
Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.
pi_30253205
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
Als ik hier zit en nadenk zou ik het ook nooit gedaan hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat het in het huis anders is. Anders genoeg om van m'n principes af te stappen: ik denk het niet, maar ook dat weten we hier denk ik niet zeker, toch?
pi_30253206
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
BRAVO
pi_30253211
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef eborn het volgende:

[..]

Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast niet

Ik zou op dit moment zelf Joost eruit zetten. Voegt ook niets toe en is in mijn ogen enkel irritant. Liever lekkere ruzies dan een circus. Als ik een circus wil dan ga ik wel naar Las Vegas, hebben we een hotel speciaal voor hem
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..
Maar ik denk dat het zonder hem ook meteen weer een stuk saaier is..
Nu zie je Rob soms eens lekker op hem zeiken ofzo.. daar geniet ik dan wel weer van
  zondag 4 september 2005 @ 11:25:19 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253222
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_30253227
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ik had idd denk ik niet meegedaan aan dat spel, maar ze wilde bijv ook niet meedoen met het bordspel.. waarom dan niet vraag ik me af ?!
pi_30253238
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..
Maar ik denk dat het zonder hem ook meteen weer een stuk saaier is..
Nu zie je Rob soms eens lekker op hem zeiken ofzo.. daar geniet ik dan wel weer van
Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.
pi_30253243
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..
pi_30253247
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.
Citeer ik Tanja even:
quote:
"Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook."
*proest* De eerlijkheid bij Tanja is ver weg te zoeken, verder weg dan ooit sinds vannacht. En samenwerken doet ze al helemaal, die zit de gehele dag te observeren zoals je zelf al zegt.
pi_30253251
quote:

[..]

Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.
pi_30253254
quote:
Komt volgens mij voornamelijk van haar zelf
pi_30253266
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef eborn het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.
Inderdaad Rikkert voegt echt helemaal niets toe
Die zou ik ook niet missen, maar ik denk juist omdat hij zo neutraal is er wel lang in blijft
pi_30253268
Hebben Ingrid en Menno nou getongd vannacht of heb ik dat verkeerd begrepen uit de verslagen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30253273
is het al de moeite waard om de streams aan te zetten?
  zondag 4 september 2005 @ 11:28:29 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253285
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..
Tsja.. die opmerking had ik ff gemist... Als ze het zelf al vindt, wie zijn wij dan om haar tegen te spreken
pi_30253287
niets te zien op de streams
pi_30253293
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Nee, tenzij je Ralph wilt zien zonnen, of een dooie slaapkamer wilt zien
pi_30253303
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

Tsja.. die opmerking had ik ff gemist... Als ze het zelf al vindt, wie zijn wij dan om haar tegen te spreken
hahaha ja serieus.. ze zei het zelf
pi_30253304
En er is nog iemand wakker.. Wie is 't ?
  zondag 4 september 2005 @ 11:29:44 #49
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253306
Nu toch: ROBBE!

En straks dus ook Dido.
pi_30253307
< gaat de zon in

tot later
pi_30253308
hmm.. blijft nog ff lekker uit dus..

Och, zometeen begint f1 toch, dus dan ga ik sowieso al niet kijken
  zondag 4 september 2005 @ 11:30:00 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253310
hey.. Het been is ook wakker
pi_30253312
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef Miepje01 het volgende:
En er is nog iemand wakker.. Wie is 't ?
Rob
pi_30253325
* eborn is ook even naar de zon verkast.

Ze hebben wel een goeie tuin bij BB. Volgens mij de hele dag zon als het meezit.
  zondag 4 september 2005 @ 11:31:12 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30253330
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.
* Rikkert is gay en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (zeiden zijn vrienden buiten het huis). Aandacht van een gaykerel telt niet mee.
* Aandacht van Rob? Dat is meer uit medelijden af en toe een arm om onzekere lieske heen. KOm op meisje je kan het wel. Hahha, dat idee. Zijn dochters hebben bijna lieske's leeftijd en bovendien is rob geen pedo. Die vorm van aandacht stelt dus niets voor.

* oh en roel? die koele kop wel eens bekeken? hij heeft het zelf al gezegd; als je langer in het huis zit kan het prettig zijn tegen een maatje aan te hangen. alternatieve roel kiest buiten het bb-huis nooit zo'n studenten-madame als een lieske.
* Het is maar wat je onder goede gesprekken verstaat.
*etc die aandacht telt ooook, zolang Lieske lekker door iemands haar krioelt en hij dat allemaal maar lekker laat gebeuren...is dat toch weer iets wat bij de andere vrouwen afgunstige gevoelens op kan roepen en zo ook met anderen. Ze is niet voor niets door bijna alle vrouwen genomineerd.
  zondag 4 september 2005 @ 11:31:14 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30253331
*ook weer klaarzit. .

Heb weer een hoop gemistt zo te zien. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30253343
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Als je dit interessant vind, Ralph geniet van de zon in de tuin.

En het been waggelt wat rond.
Viper 4 life
pi_30253351
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:30 schreef eborn het volgende:
* eborn is ook even naar de zon verkast.

Ze hebben wel een goeie tuin bij BB. Volgens mij de hele dag zon als het meezit.
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warm
pi_30253358
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Ingrid en Menno nou getongd vannacht of heb ik dat verkeerd begrepen uit de verslagen?
Verkeerd begrepen. Menno kwam een halve minuut bij Ingrid zitten, maar Ingrid zei dat ze het wel even met hem had gehad. Dit naar aanleiding van de spanning die ze had van de Dido of Ingrid vraag. Toen Menno maar weer naar zijn plek wilde gaan wilde ze wel een kus, die kreeg ze in 'r nek.
pi_30253359
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warm
Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptop Maar ja, geen accu, dus ik heb geen zin om elke keer om te prikken
pi_30253362
Ach daar hebben de de Buik
  zondag 4 september 2005 @ 11:33:25 #62
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253363
Zwangere zeug nu ook op de vloer
pi_30253373
Het hangbuikzwijn is wakker.
pi_30253377
Goh d'r staan er steeds meer op, komt er nog 1 aan
pi_30253378
Joost, Tanja, Rob en Ralph zijn op.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 4 september 2005 @ 11:34:06 #66
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253379
Joost nu ook wakker
pi_30253380
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:

Zulke "vrouwen van de wereld" ben ik ook enkele malen tegengekomen in mijn leven. Stuk voor stuk hoogst onaangename types, en klaarblijkelijk is Chantal daar geen uitzondering op.
En ja, ik denk wel degelijk dat Chantal jaloers is. Die zou maar wat graag weer 19 zijn...
  zondag 4 september 2005 @ 11:34:32 #68
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253384
En Josti?
pi_30253385
nog steeds niet de moeite van het aanzetten dus

De Buik loopt alleen heen en weer.. (rokend uiteraard )
pi_30253388
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef eborn het volgende:

[..]

Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptop Maar ja, geen accu, dus ik heb geen zin om elke keer om te prikken
ik zag ook weinig niet echt handig
Maar het is wel even lekker zo buiten
Anders zit ik alleen maar binnen

Heb ook maar even muziekje opgezet het is nu toch nog niet boeiend daar bij BB
pi_30253404
Die streams stoppen telkens
pi_30253410
Ik schiet al in de lach van Joost zijn lichaamstaal.
pi_30253418
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:35 schreef Miepje01 het volgende:
ja hier ook
  zondag 4 september 2005 @ 11:36:21 #74
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253420
Stak Tanja nou net haar middelvinger op?
  zondag 4 september 2005 @ 11:36:26 #75
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253422
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:35 schreef Miepje01 het volgende:
Ja irritant heh!!!! heb ik ook steeds last van
pi_30253427
Rob tegen Joost: Goedemorgen, tijger.
pi_30253433
ze hebben de zenders niet om...
  zondag 4 september 2005 @ 11:37:06 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253435
ehm.. ik hoor badkamergeluiden, maar mijn streams lopen vast hier Wat mis ik??
pi_30253438
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:34 schreef Tamaartje het volgende:
Anders zit ik alleen maar binnen
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan

Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
  zondag 4 september 2005 @ 11:37:24 #80
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253439
Rob weer met zijn "Goeiemorgen Tijger"
pi_30253446
Ralph heeft het goed bekeken zo
  zondag 4 september 2005 @ 11:38:10 #82
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30253453
Er komt teminste leven in de brouwerij.
Wat wil je tis bijna middag
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  zondag 4 september 2005 @ 11:38:25 #83
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30253460
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Ziet er leuk uit, schrijf me meteen in. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30253462
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
  zondag 4 september 2005 @ 11:39:05 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253467
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
pi_30253472
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:

[..]

Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan

Vakantie.. hmm inderdaad lekker

En ja allemaal even aanmelden mensen
pi_30253477
3,5 schep koffiemelk.. is dat wel goed voor de beejbie?
pi_30253480
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
pi_30253487
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Idd ziet er toch niet uit man
pi_30253492
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
pi_30253495
Mogge.

Die Joost had gisteren echt een paar rake grappige opmerkingen
  zondag 4 september 2005 @ 11:40:22 #92
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253500
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
Ja komt wel een beetje zo over idd.
pi_30253508
Joost, wat doe je
pi_30253512
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
pi_30253513
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef teamlead het volgende:
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
pi_30253517
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef eborn het volgende:

[..]

Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
Ja snap ik
Mijn afgelopen vakantie was niet zo boeiend..
Maarja stage enz beginnen nu weer dus ff geen vakantie voor mij
pi_30253519
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
Ik denk dat dit gewoon normaal gedrag is voor Joost
  zondag 4 september 2005 @ 11:41:22 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253520
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

En ja allemaal even aanmelden mensen
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??
pi_30253529
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.
  zondag 4 september 2005 @ 11:42:08 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253535
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')