Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen danquote:
Ziet er leuk uit, schrijf me meteen in.quote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Vakantie.. hmm inderdaad lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Iddquote:Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaanquote:
Ja komt wel een beetje zo over idd.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef teamlead het volgende:
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
Ja snap ikquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
Ik denk dat dit gewoon normaal gedrag is voor Joostquote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vakantie.. hmm inderdaad lekker
En ja allemaal even aanmelden mensen![]()
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.quote:Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ookquote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |