Ik kan niet kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef TRiXeS het volgende:
lol!! Birgit en Ruud kwamen per ongeluk voorbij![]()
Ik hoorde ze alleenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kan niet kijkenMaar waar kwamen die voorbij dan ?
Ik zeg windows media center bouwen / aanschaffen. Werkt perfectquote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zou ook tof zijn dit allemaal te kunnen bekijken op breedbeeld of een LCD-scherm.![]()
suggestie: rehearsel voor vanavond?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kan niet kijkenMaar waar kwamen die voorbij dan ?
Ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Kokstra het volgende:
En als stream 3 goed is zie ik liever geen Rob! Switch even terug, fantastrick
De kwaliteit blijft bagger hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik zeg windows media center bouwen / aanschaffen. Werkt perfect
Lijkt me erg vreemd en zeker het feit dat ze er niet over praten nu.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien verklappen Ruud en Bridget nu alvast wie er weg moet vanavond???
Net als Roff tijdens BB1...
Zonder nominaties? Lijkt me sterkquote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien verklappen Ruud en Bridget nu alvast wie er weg moet vanavond???
Net als Roff tijdens BB1...
Ik zet me pc beeld gewoon op de tv met tv outquote:Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De kwaliteit blijft bagger hoor.![]()
Ik doelde meer op Versatel. Niet dat ik er 40 euro per maand voor zou betalen. Maar de live beelden kijken via de TV moet mij echt gaaf lijken.
yep dat doe je met media center dus ookquote:Op donderdag 1 september 2005 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zet me pc beeld gewoon op de tv met tv outGeef beter beeld dan wanneer het fullscreen is op me monitor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |