Mr. Zap zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
erg, hè
bij BB2 had ik zo'n decoder, dus 24/7 op tv, dat was helemaal erg toen, want ook in de slaapkamer dus te zien
dat had ik bij BB1.. helemaal het einde iddquote:
Toen bestond Mr. Zap nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had ik bij BB1.. helemaal het einde idd
Yupquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:21 schreef Rica het volgende:
Zijn ze de leuke beelden weer aan het blocken?
bij BB2 heb ik de tv 's eens nachts aan laten staan, omdat ik voelde (quote:Ik ben gisteren tot 4.30 opgebleven om te kijken of Joost nog wat nuttigs ging doen Het is echt heel, heel erg dit...
hahaha.. echt wel dusquote:
Met BB1?? Nouja, bij mijn weten niet, alleen dat het via internet te zien was maargoed, mss ook welquote:
Whehehehe.. maar je hebt wel natuurlijk ultieme hoogtepunten meegemaakt die elke Big Brother verslaafde zou moeten zienquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
bij BB2 heb ik de tv 's eens nachts aan laten staan, omdat ik voelde () dat het uit de hand zou lopen en dat dus niet wilde missen... het gejoel zou me wel wakker maken dan, hetgeen ook gebeurde gelukkig, en zo heb ik de 'nacht van een volkomen laveloze Robin' live mogen meemaken
schaam schaam schaam
Ja, ik had het nog niet gepost of de stream ging over op de jacuzzi.quote:
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuzequote:
Was net in de introductie-fase3 van mr.zapp (iig in onze regio).quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met BB1?? Nouja, bij mijn weten niet, alleen dat het via internet te zien was maargoed, mss ook wel
Ja klopt, was idd een dienst van Casemaquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuze
Oh wat erg, nog effe en je beschouwt hen als je vriendenkring
Ja.... ik krijg weer vriendenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuze
Oh wat erg, nog effe en je beschouwt hen als je vriendenkring
Starmaker ja iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was net in de introductie-fase3 van mr.zapp (iig in onze regio).
Daarna nog gevolgd door Starmaker, hetgeen uiteraard ook gevolgd is
scheelt toch weer 25 %... ril ril ril... plotselinge dosisverlagingquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
BTW Stream 3 doet het bij mij nog steeds niet
Klopt, wel raar dat ze dat bij Talpa niet doorhebben?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
scheelt toch weer 25 %... ril ril ril... plotselinge dosisverlaging![]()
hij is bij mij niet eens zwart of op logo, maar gewoon helemaal weg, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |