bij mij wel , maar die staat ook al 10 min aan hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
bij niemand straal4....
was een typo, stream3 is downquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:21 schreef korrel het volgende:
[..]
bij mij wel , maar die staat ook al 10 min aan hier, naast stream 1 en 2
mjah , veel zullen we er denk ik niet van meekrijgen verder , als het spannend is zullen ze het echt niet filmenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
best wel spannend, dat Lieske die 5000 euro verstopt heeft enzo![]()
ze vind het lastig dag er voedsel in blijft steken iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft eind juli haar verstandskies laten verwijderen.![]()
Nu blijft er eten in dat gat zitten, en dat is zo moeilijk weg te krijgen![]()
Ja, maar als ik Lieske en Ralph in de badkamer zie, voel ik een soort extra laag: omdat Ralph iets niet weet wat ik wel weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef korrel het volgende:
[..]
mjah , veel zullen we er denk ik niet van meekrijgen verder , als het spannend is zullen ze het echt niet filmen
Hier het filmpje echt prachtig om te zien hoe ze in paniek is met dat geld!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
best wel spannend, dat Lieske die 5000 euro verstopt heeft enzo![]()
Alsof zo'n gat niet wordt opgevuld?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
je hebt goede en slechte tandartsenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alsof zo'n gat niet wordt opgevuld?![]()
Kan ze die 5000 Euro niet in dr holle kies douwen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
dat word gehecht, en is het over in 2 wekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alsof zo'n gat niet wordt opgevuld?![]()
Filmen wel, maar op internet uitzenden niet neequote:[mjah , veel zullen we er denk ik niet van meekrijgen verder , als het spannend is zullen ze het echt niet filmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |