ik had mijn tekst al aangepast... je was ff te snel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef fantastrick het volgende:
[..]
je bied jouw vrijwilliger aan?![]()
f gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Kokstra het volgende:
Joost net: "Ik wil een ijsje in mijn reet."
Zou er een kern van waarheid inzitten??
Mogen ze die ontdekken dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Hebben ze eigenlijk die geheime kamer al ontdekt?
Je bedoeld die onzichtbare deur in de groene muur bij de woonkamer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Om 15:00quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint die weekopdracht nou?
nee dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Daaruit kan Rob weer de tijd aflezen van de jacuzzi-klok, mocht de tijd aangepast zijn.quote:
Ja die... ben eigenlijk wel benieuwd waar die voor is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoeld die onzichtbare deur in de groene muur bij de woonkamer?
Ik denk donderdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef D.Rose het volgende:
wanneer gaan ze nou eindelijk eens nomineren?
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muurquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ja die... ben eigenlijk wel benieuwd waar die voor is.
dan zijn ze nog met de opdracht bezig, dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk donderdagmisschien tijdens de live maar zelf verwacht ik overdag
Dan zouden ze dat niet in de uitzending tijdens de kick-off gezegd hebben, lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muur
dat zou je kunnen denken jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |