Mijn voorkeurenlijstje op zondag 04 september
01 DIDO
een lieve invoelende meid, met een sterk analytisch vermogen, echt iemand waar je je veilig bij voelt (al bekruipt mij heel soms de gedachte, dat ze erg graag wil winnen, en daarom enigszins manipulatief bezig is)
02 ROEL
leuke intelligente man, biologische en cognitieve psychologie gestudeerd, veel meegemaakt, en niet bang om te leven en risico`s te nemen (minpuntje vond ik dat hij Lieske vanmiddag niet steunde, toen zij dat nodig had)
03 LIESKE
vind haar dapper, en ze is gewoon wel echt zichzelf
04 RIKKERT
straalt een prettige rust vanaf
05 NATHALIE
neutraal
06 INGRID
neutraal, en heeft soms mooie kwetsbare momenten
07 MENNO
erg in control altijd, en vaak stil, al heeft ie op zijn betere dagen wel leuk medebewoners wat zitten opstoken.
08 RALPH
neutraal
09 JOOST: een soort entertainende clown, erg vriendelijk, en brengt er soms wat humor in, maar ik hou persoonlijk nu eenmaal niet zo van toneelstukjes
10 TANJA
haar aanwezigheid stoort mij niet, maar een zwangere vrouw, met een instabiele thuissituatie hoort niet in het BBhuis, en volgens mij is ze er ook niet gelukkig. Graag snel 5000 euro exitpremie geven, voor goede psychische hulp voor haarzelf, en begeleiding bij het opvoeden van haar kind
11 CHANTAL
gadverdamme wat een fout irritant wijf. Haar enige meerwaarde is, dat ze stof tot ergernis kan opleveren
12 LINDA
oppervlakkig typ, die niets zegt wat mij interesseert, en ook nog een erg irritant stemgeluid heeft. Ze is wel oprecht, er zit geen kwaad in, maar ze boeit me niet
13 ROB
gaat naar mijn mening een nare overheersende sfeer vanuit, ik vind hem typisch een gezelschap waarbij ik me onprettig zou voelen.