Kan het niet laten; jij niet om nu nog te kijken of Roel die peuk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:17 schreef jalla het volgende:
damn kan het niet laten
roel in de keuken, denk op zoek naar een peuk
ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan het niet laten; jij niet om nu nog te kijken of Roel die peuk?
Het wordt tijd voor een extra mod hierquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:19 schreef Kolomo het volgende:
Sjit, moet 109 zijn!!!!
Ja man ik zat al heel ergens anders, streams op de achtergrond, wil ik hem net afsluiten, jahoor oranje bajesbadjas alert in de keukenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:20 schreef Kolomo het volgende:
Delta ik dacht dat jij ook ging slapen
Paar minuten achter, verder live ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef jalla het volgende:
is het echt screensaver?, is toch wel live dit ?
Ja hij peinst ergens over, waar zou hij over peinzen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef MissHobje het volgende:
Roel is cool.. maar zit volgens mij evem flink te denken.. althans.. zo lijkt het wel.
Even interessant als een screensaver,quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef jalla het volgende:
is het echt screensaver?, is toch wel live dit ?
Zit hij hier elke nacht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:24 schreef jalla het volgende:
roel komt elke nacht uit bed en rookt dan sigaret terwijl er van alles door z,n hoofd lijkt te malen
maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |