Dat is die zwangere als ik het goed heb... dus dat zal daar wel mee te maken hebben...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
De meid in die gele broek heeft dehele tijd haar broek al open. Pijn in de buik?
Oww k bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik bekijk de streams met het programmaatje project1.exe. Dan zet ik een scherm full screen, druk op ctrl/printscreen.... vervolgens photoshop openen, op new klikken... dan op ok klikken.... en dan de printscreen erin plakken. Beetje omslachtig, maar zo krijg je wel vrij goede grote captures.
Nee, dat is de zwangere niet. Zie jij een buik van 7 maanden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is die zwangere als ik het goed heb... dus dat zal daar wel mee te maken hebben...
Ja, dat is goed voor de baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Falco het volgende:
Takketrut is het. Ik wens haar meteen longkanker toe in BB.
Als ze er echt maar 3 per dag rookt lijkt me dat totaal niet schadelijk. Ik weet hoe donders moeilijk het is om te stoppen, vooral als je in een wat gestresste situatie zit.quote:
Ik bedoelde ook (hatelijk) dat het goed voor de baby is als de moeder nu longkanker zou krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze er echt maar 3 per dag rookt lijkt me dat totaal niet schadelijk. Ik weet hoe donders moeilijk het is om te stoppen, vooral als je in een wat gestresste situatie zit.
Dat begreep ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
Ik bedoelde ook (hatelijk) dat het goed voor de baby is als de moeder nu longkanker zou krijgen.
Volgens mij moest je dan de Videoversnelling (tabblad Prestaties) in Opties op het laagste punt zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Remzz het volgende:
Hoe maak je screenshots?
Met mediaplayer en dan printscreen krijg ik zwart beeld na plakken in paint/paint shop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |