wist je dat niet dan?????quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef Gia het volgende:
Vind het maar een slet.
Net lag ze op bed met Roel en nu zit ze weer bij Menno op schoot.
Dat doet ze goed.quote:
Wow.... die had ik nog niet eerder gezien....quote:
Bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Tanja hekelt Lieske!
Tanja heeft een hekel aan Lieske. “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak 'Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.
Ik ben blij dat ik haar in het dagelijks leven niet hoef tegen te komen. Het zit mij heel hoog.
De enige spanning die ik met iemand heb in dit huis is met haar, en dat merkt ze ook. Het zal heel lang duren voordat ik dit misschien vergeet. Ik zou mezelf achterbaks vinden, als ik met haar zou lachen of praten. Dan zou ik mezelf opvreten. Ik kan haar wel schieten"!
Menno: “We zitten hier in ieder geval nog twee weken samen. "Tanja: " Misschien moet ik er wel uit, na deze uitspraak, maar dat maakt mij niets uit.”
nah, het is maar net wat je smaak is.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |