Ze zei het als een grapje. Ze zei dat ze 3 maanden gezeten had voor joyriding.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef jalla het volgende:
het kwam er echt zo uit
" ooh dit heb ik in de bajes veel gedaan" (dat hoorde ik)
op 99.99999999999% zeker dat die gezeten heeft, vraag is nu hoelang en waarvoor.....
staat op het bblog,quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef jalla het volgende:
is de achternaam van tanja al bekend?, wil ff gaan zoeken
thx! verry fast indeed
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook bets veel opgehaaldMensen met een kale kop in een rolstoel krijgen echt veel geld
Er kwamen veel briefjes door mijn gleuf maar liep ook in mijn eigen wijk en daar kent idereen me
![]()
Dat frustraties uiten of op anderen afgeven, kan ook gewoontegedrag zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk het wel, herken mezelf er ook wel in: grote groepen > 8 mensen, dan trek ik me automatisch wat meer terug. Groepje van 3, 4 aardige mensen, gaat prima.
Zeker 1 op 1 met Menno gaat goed nu met Tanja. Ze moet alleen deze kans niet gebruiken op frustraties te uiten of op anderen af te geven, maar gewoon eens lekker te kletsen over iets anders dan de baby.
Kap nou eens mongool.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef agRESSIV-e het volgende:
tanja gaat verder met zeiken....
aaaaaaargh PLEEG ZELFMOORD tark
Sterkte joh volgende weekquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je![]()
Ik hou het bij 1 avond omdat ik volgende week al weg ben van huis
![]()
ik snap hem niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.
Eh... beetje gezonde zelfspot mag toch wel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |