ik had mijn tekst al aangepast... je was ff te snel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef fantastrick het volgende:
[..]
je bied jouw vrijwilliger aan?![]()
f gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Kokstra het volgende:
Joost net: "Ik wil een ijsje in mijn reet."
Zou er een kern van waarheid inzitten??
Mogen ze die ontdekken dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Hebben ze eigenlijk die geheime kamer al ontdekt?
Je bedoeld die onzichtbare deur in de groene muur bij de woonkamer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Om 15:00quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint die weekopdracht nou?
nee dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Daaruit kan Rob weer de tijd aflezen van de jacuzzi-klok, mocht de tijd aangepast zijn.quote:
Ja die... ben eigenlijk wel benieuwd waar die voor is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bedoeld die onzichtbare deur in de groene muur bij de woonkamer?
Ik denk donderdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef D.Rose het volgende:
wanneer gaan ze nou eindelijk eens nomineren?
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muurquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ja die... ben eigenlijk wel benieuwd waar die voor is.
dan zijn ze nog met de opdracht bezig, dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk donderdagmisschien tijdens de live maar zelf verwacht ik overdag
Dan zouden ze dat niet in de uitzending tijdens de kick-off gezegd hebben, lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muur
dat zou je kunnen denken jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor de crew van BB, zoals bijv. met die fietsen, de bewoners moeten dan naar de slaapkamer en dan komt het personeel denk ik door die muur
Hoezo niet? Kan toch best?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zijn ze nog met de opdracht bezig, dus dat lijkt me niet
Misschien alleen voor de kijkers ofzo? Want ik denk namelijk dat er verder niets zit, bovendien zit het "camera gangpad" daar dus lijkt me niet dat het verder een bepaald doel heeft?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat niet in de uitzending tijdens de kick-off gezegd hebben, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef jalla het volgende:
hmm, na 3 dagen in die warme sokken komt er straks een kuiken uit kruipen
Er hingen allemaal zwarte gordijnen en Bridget zei nog dat Ruud "dat nog niet mocht laten zien". Lijkt me een beetje nutteloos om dat gedeelte aan te kleden en te vermelden als er verder niks gebeurd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien alleen voor de kijkers ofzo? Want ik denk namelijk dat er verder niets zit, bovendien zit het "camera gangpad" daar dus lijkt me niet dat het verder een bepaald doel heeft?
komt vanzelfquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Er hingen allemaal zwarte gordijnen en Bridget zei nog dat Ruud "dat nog niet mocht laten zien". Lijkt me een beetje nutteloos om dat gedeelte aan te kleden en te vermelden als er verder niks gebeurd.
Die zwarte gordijnen dienen voor de mensen achter de spiegels zodat je niet door die spiegels kan kijken, ik zou niet weten wat er anders moet zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Er hingen allemaal zwarte gordijnen en Bridget zei nog dat Ruud "dat nog niet mocht laten zien". Lijkt me een beetje nutteloos om dat gedeelte aan te kleden en te vermelden als er verder niks gebeurd.
sinds haar geboortequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
sinds wanneer duimt Linda?
vanaf haar eerste dagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
sinds wanneer duimt Linda?
Ach soquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Daarom zeg ik sinds wanneer duimt Linda![]()
Sinds wanneer komt er poeder uit een meeëter?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef bLoNdYmYl het volgende:
linda: ik heb een dikke meëter waar witte poeder uitkomt.. Nathalie: JA????? laat eens zien!!
sinds dat linda in het huis zit klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er poeder uit een meeëter?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |