dat willen we ook niet horenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Menno doet nu Edith Piaff, maar lijkt niet echt ergens op
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef jalla het volgende:
jullie onderschatten rob met de vrouwen op een werkelijk enorme manier......
Dido zit wel met meer mannen te plagen. Zelfs een hele waslijst.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef -Delta- het volgende:
Menno en Dido zitten als 2 verliefde kinderen elkaar te plagen.
hij is ook wel wat ouder dan de meiden in het huis héquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef jalla het volgende:
jullie onderschatten rob met de vrouwen op een werkelijk enorme manier......
Ik schrok wel een beetje van de uitzending van gister waar hij in het washok even zijn woede liet zien. En maar lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef mazaru het volgende:
Het is officieel
Ik merk nu net dat ik eigenlijk een vreselijke hekel aan Rob heb.
Die vent irriteert me mateloos.
Zet je de stream aan, zit die zak weer te zingen.
Hij loopt of de hele boel te koeieneren, of hij zingt.
Hij kan deze schijn nooit lang ophouden, vandaag of morgen komt zijn ware aard er uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje van de uitzending van gister waar hij in het washok even zijn woede liet zien. En maar lachen.
laten we het hopen, word hoog tijd dat er een flink door de mand valt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan deze schijn nooit lang ophouden, vandaag of morgen komt zijn ware aard er uit.
En Tanja kijkt van een paar meter afstand toequote:
Vrouwen..... alsof het daar alleen omgaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Menno had zo te zien toch een goed gevuld broekje.
Ja, vind je het gek, Joost loopt zich rot te zoeken naar zijn sokkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Bah, wat man-onvriendelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Daarom denk ik!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef RB-tje het volgende:
waarom heb ik alle streams die saaie lieske, waar ik compleet niet mee level...
zijn ware aard is dat hij niet irritant is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan deze schijn nooit lang ophouden, vandaag of morgen komt zijn ware aard er uit.
Iik vind het wel een mooi plaatje zo eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef RB-tje het volgende:
waarom heb ik alle streams die saaie lieske, waar ik compleet niet mee level...
Waarom reageert er niemand op mijn vraag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat krijgen ze als ze de weekopdracht volbrengen. Nog een week alles bestellen van de bestellijst of gaat er dan een bedrag de prijzenpot in voor de winnaar?
zeg, hoor jij als mod niet het goede voorbeeld te geven?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef schatje het volgende:
Nou iig voor de camera's kon hij het al niet verbergen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen de bestellijst, misschien krijgen ze donderdag een extra opdracht voor geld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom reageert er niemand op mijn vraag?![]()
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn ware aard is dat hij niet irritant is?
dat is toch allang bekendquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk.
Volgens mij is zijn ware aard dat hij een controlfreak is, en best wel driftig.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef jalla het volgende:
ff off topic: als rob een levensgevaarlijke psychopaat blijkt te zien, ga ik hier publiekelijk door het stof kruipen
Ik ben een beetje langzaamquote:
hoeft niet hoor, je zet jezelf al genoeg te kijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef jalla het volgende:
ff off topic: als rob een levensgevaarlijke psychopaat blijkt te zien, ga ik hier publiekelijk door het stof kruipen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, hoor jij als mod niet het goede voorbeeld te geven?
i dont care, will be gone in 14 days, then the show is over, enjoy it!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, je zet jezelf al genoeg te kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |