Word je op de opleiding iig helemaal mee doodgegooid dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze verpleegt of verzorgt toch oude mensen.
Dan heb je dat hè, al die knutsel en spelletjestrekjes.![]()
Ik bedoelde het sarcastisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waarIk vind hem ook een van de leukere.
Alleen als hij teveel dirigeert vind ik hem irritant.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef misterDre het volgende:
[..]
as Tanja in de brand vlieg gaat ik egbè staan kèke![]()
Ze is niet mijn favoriet, maar denk wel dat ze in de top 5 hoort van bewoner met de meeste ruggegraat.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Word je op de opleiding iig helemaal mee doodgegooid dacht ik.
Dat en "jezelf leren kennen". Daar vindt ze zichzelf ook al zo goed in.![]()
alleen jammer dat er niet wat meer ingezoomd werd... maar hij gaat al naar binnen geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
zijn we ieder geval met ze drieen![]()
![]()
7,5 uur, dat is uitslapen johquote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens slapen. Over 7,5 uur gaat de wekker weer.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef jalla het volgende:
streams gebeurt meestal niks, went wel
bik brodder is voahr loesahs, en nâh optiefuh, megaulquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?![]()
Wat ik toch vreemd vindt is dat continu de tijd goed weet maar ik zie hem niet elke keer naar dat bubbelbad rennen om het om te rekenen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob weet weer de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |