Daar stoor ik mij dus ook aan. Echt zum kotzen, mensen die dat woord te vaak gebruiken....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Jane het volgende:
"Welterusten schat"
Ik noem mijn vriendinnen nooit 'schat', laat staan een stel onbekende wijven.
2x raden, hij is even in de tuin wezen wandelen??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob weet weer de tijd
hier natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De streams staan hier de hele dag al aan
Dat zijn dezelfde huppelkutten, die arm in arm lopen als ze met een stel meiden gaan winkelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Jane het volgende:
"Welterusten schat"
Ik noem mijn vriendinnen nooit 'schat', laat staan een stel onbekende wijven.
Ok, zo erg ben ik niet... maar als ik straks weer op m'n werk zit, kan ik niet garanderen dat mijn tijd besteed gaat worden aan het lezen van de nieuws-sms-service van Talpaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hier natuurlijk niet![]()
als ik naar buiten ga, kan ik eventueel nog op mijn mobiel kijken
as Tanja in de brand vlieg gaat ik egbè staan kèkequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?![]()
Buiten de deur bel ik mijn vriendin voor de laatste ontwikkelingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hier natuurlijk niet![]()
als ik naar buiten ga, kan ik eventueel nog op mijn mobiel kijken
Bewoners denken juist dat er geen hond naar kijkt.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
Denken de bewoners nu echt dat er een kijkcijferkanon is elke Donderdagavond, van miljoenen?
![]()
Ze verpleegt of verzorgt toch oude mensen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef ks_choice het volgende:
Wat is Dido weer creatieeeeeeef!!!
Ik houd hem "gezelschap" op de streamquote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef Showtime het volgende:
Gezellig dat iemand Ralph ff gezelschap komt houden.![]()
Hahaha, ja. Maar hij was ook al een paar daagjes bezig uit zijn schulp te kruipen... Blijft wat traag ja, maar hij heeft potentie... Meer dan nattelie want daar zit niet veel meer in geloof ik...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ff?
Ze zitten al dagen in dat huis![]()
zijn we ieder geval met ze drieenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd hem "gezelschap" op de stream
Wel eens gehoord op wat voor toon ze dat zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bewoners denken juist dat er geen hond naar kijkt.
Word je op de opleiding iig helemaal mee doodgegooid dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze verpleegt of verzorgt toch oude mensen.
Dan heb je dat hè, al die knutsel en spelletjestrekjes.![]()
Ik bedoelde het sarcastisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waarIk vind hem ook een van de leukere.
Alleen als hij teveel dirigeert vind ik hem irritant.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef misterDre het volgende:
[..]
as Tanja in de brand vlieg gaat ik egbè staan kèke![]()
Ze is niet mijn favoriet, maar denk wel dat ze in de top 5 hoort van bewoner met de meeste ruggegraat.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Word je op de opleiding iig helemaal mee doodgegooid dacht ik.
Dat en "jezelf leren kennen". Daar vindt ze zichzelf ook al zo goed in.![]()
alleen jammer dat er niet wat meer ingezoomd werd... maar hij gaat al naar binnen geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
zijn we ieder geval met ze drieen![]()
![]()
7,5 uur, dat is uitslapen johquote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens slapen. Over 7,5 uur gaat de wekker weer.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef jalla het volgende:
streams gebeurt meestal niks, went wel
bik brodder is voahr loesahs, en nâh optiefuh, megaulquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?![]()
Wat ik toch vreemd vindt is dat continu de tijd goed weet maar ik zie hem niet elke keer naar dat bubbelbad rennen om het om te rekenen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob weet weer de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |