Idd Roel Rulez...zegt eindelijk wat hij ervan denkt maar had dit ook kunnen doen op het moment dat Tanja en Chantal haar zaten af te zeiken!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
roel heeft gelijk
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Idd Roel Rulez...zegt eindelijk wat hij ervan denkt maar had dit ook kunnen doen op het moment dat Tanja en Chantal haar zaten af te zeiken!
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Posion-Ivy wat denk jij dat de geheime missie is van Roel? Denk zelf dat hij niet mag meehelpen met het verplaatsen van Ingrid en Menno! Maar we horen het morgen dus!
Die regel was ik even vergeten, het zou geen verplaatsen zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
nu zijn alle streams hetzelfde, jammer
maar zou het heel erg zijn als ze met een been slapend uit bed zou gaan hangen? denk het niet eigenlijk, aangezien het geen verplaatsen is. En ik denk dat ze zich wel zal melden als ze uit bed wil...
Ja Rob had ook al klachten over Roel bij het fietsen. Als hij nu weer niet goed meehelpt gaat Rob er vast weer over zeiken!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.
Wel leuk, zo proberen ze wat reacties uit te lokken![]()
![]()
Volgens mij was het van het begin al duidelijk dat niet iedereen kon helpen met deze opdracht, het lijkt me ook beter als dezelfde personen het doen, oefening baart kunstquote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.
Wel leuk, zo proberen ze wat reacties uit te lokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn favo bewoners nu:
Roel Lieske Nathalie Ralph Dido & rob Joost
Zolang je geen Tanja erbij hebt vind ik het nog wel goedquote:
Gezelligheid en spelletjes is dodelijk voor BB. De regie moet ingrijpen ofzo. Het is ook lachwekkend hoe enorm weinig ze hebben laten zien van de afgelopen week. Dat hebben ze al met al in 2 uitzendingen van 20 minuten gestopt ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja mensen, het is allemaal wat gezellig daarzo![]()
![]()
Het wordt toch echt tijd voor bedrog & intriges![]()
![]()
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn favo bewoners nu:
Roel Lieske Nathalie Ralph Dido & rob
Ja heb van haar een fake gemaakt en daarvan een ico'tje (staat ook in het fake topic) over cover Terminator 1. Vindt Dido echt een Terminator ze schakelt alles en iedereen uit in het BB huis door haar charmes & uitstraling!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef jalla het volgende:
BBscanner - woensdag 7 september 2005 @ 00:39
is dat dido in je avatar?
Ja dat beloofd dus nog wel wat, hoop ik tochquote:Op woensdag 7 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezelligheid en spelletjes is dodelijk voor BB. De regie moet ingrijpen ofzo. Het is ook lachwekken hoe enorm weinig ze hebben laten zien van de afgelopen week. Dat hebben ze al met al in 2 uitzendingen van 20 minuten gestopt ofzo
Het sfeertje op zich is wel leuk en gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Het is een en al gezelligheid in het Big Brother huis. Dat is natuurlijk precies wat we NIET willen, maar op dit moment zit er nog niet echt meer in. Er zijn nog te veel mensen die te veel nadenken bij wat ze zeggen en zich inhouden op cruciale momenten.
[afbeelding]
Wie weet gaat Nathalie na Dido nu Rob nog wel even vertellen dat Ralph haar bedreigtquote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja mensen, het is allemaal wat gezellig daarzo![]()
![]()
Het wordt toch echt tijd voor bedrog & intriges![]()
![]()
Vooral dat woord 'heftige'quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het sfeertje op zich is wel leuk en gezellig.![]()
Maar ja ik kijk eik voor wat discussies, rellen en heftige ruzies![]()
thx, hij is mooi idd!, dido is ook wel een beetje een vampquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja heb van haar een fake gemaakt en daarvan een ico'tje (staat ook in het fake topic) over cover Terminator 1. Vindt Dido echt een Terminator ze schakelt alles en iedereen uit in het BB huis door haar charmes & uitstraling!
Oh, dat gaat écht wel komen hoor, zodra er genonimeerd wordt, er geroddelt word en er exits plaats gaan vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat beloofd dus nog wel wat, hoop ik toch![]()
Wij allemaal mag ik toch hopen. Daar moet BB het van hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Het sfeertje op zich is wel leuk en gezellig.![]()
Maar ja ik kijk eik voor wat discussies, rellen en heftige ruzies![]()
Een beetje een 'Bart' in mijn ogen. Ik vind hem ook steeds tofferquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenHij flapt er geregeld wat uit en dat mag ik wel en hij is 1 van de weinige die volgens mij geen spelletje speelt maar gewoon altijd zo druk en gek is
![]()
Absoluut! Kijk ook uit naar de donderdag als er iemand uit moet en hoe ze het daarna gaan oppakken, er zullen dan wel wat woorden gaan vallen en daar zit ik op te wachtenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij allemaal mag ik toch hopen. Daar moet BB het van hebben.
Foei toch. Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Een beetje een 'Bart' in mijn ogen. Ik vind hem ook steeds toffer![]()
Ik vind Joost ook erg leukquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenHij flapt er geregeld wat uit en dat mag ik wel en hij is 1 van de weinige die volgens mij geen spelletje speelt maar gewoon altijd zo druk en gek is
![]()
Ik kan do. ws niet kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut! Kijk ook uit naar de donderdag als er iemand uit moet en hoe ze het daarna gaan oppakken, er zullen dan wel wat woorden gaan vallen en daar zit ik op te wachten![]()
Heel veel mensen hoor ik hier klagen en ergeren...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich de laatste tijd groen en geel ergert aan Dido?
Wel een verschil is dat Bart (voor zover ik het nog weet) veel meer bezig was met het stemmen, weet niet hoe Joost dat gaat doen de komende weken.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Een beetje een 'Bart' in mijn ogen. Ik vind hem ook steeds toffer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |