af en toe pijn aan de kont van het zitten en tranende ogen van het staren, na verloop van tijd heb je het idd niet meer doorquote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef jalla het volgende:
streams gebeurt meestal niks, went wel![]()
Heyquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]Ik pis die hoeâh nog nie uìt zellufs niet as ze het vgiendelèk vgaag.
Was dat ook niet in BB2 dat ze zo'n spel hadden gemaakt? Kan me nl. zoiets herinneren dat Georgie en Koos vaak zaten te schakenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze een schaakspel maken. Ja, maak deze editie even helemaal kapot. Strak plan
Ik heb 1 keer via mijn gsm gekeken, om uit te proberen, maar het is steeds laden kijken laden kijken... maar wel superscherpquote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Buiten de deur bel ik mijn vriendin voor de laatste ontwikkelingen![]()
![]()
ze is op zijn tijd ook "aardig" achterbaksquote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nathalie is in mijn lijst van favo's gestegen jaja, omdat ze wel altijd aardig is, ook al irri ik me wel aan haar stemmetje soms
die avond zei het meer over Chantal dan over Lieskequote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik trouwens zo stom, bv dat Chantal gaat zeggen hoe Lieske zich moet gedragen zodat ze zich beter 'neerzet' voor de mensen ...... Ik bedoel WAAR maken ze zich druk om ??
Chantal wil Lieske behoeden, dat als ze BB uitkomt, dat ze niet nog belachelijker gemaakt wordt dan in het huis.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik trouwens zo stom, bv dat Chantal gaat zeggen hoe Lieske zich moet gedragen zodat ze zich beter 'neerzet' voor de mensen ...... Ik bedoel WAAR maken ze zich druk om ??
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef jalla het volgende:
neem aan dat ik de enige ben die echt 18 uur per dag kijkt of zijn er meer?
Ach, ze zouden ook de hele dag met Tanja gaan zitten praten.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze een schaakspel maken. Ja, maak deze editie even helemaal kapot. Strak plan
18 uur op de achtergrond of 18 uur alles in de gaten houden?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef jalla het volgende:
totzover ga ik voor Ralph, Roel en Lieskequote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er nou mensen die al echt een definitieve favoriete bewoner hebben en die daar ook tot het einde zo blijft?
Ik ben er nog niet uit...
18 uurquote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef jalla het volgende:
je kan moeilijk verwachten dat ze tot diep in de nacht vreselijk boeiende dingen doen, dat is ook helemaal niet de idee achter BB.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ach, ze zouden ook de hele dag met Tanja gaan zitten praten.
Dan is dit wel lekker rustig (als afwiseling dan, he?! Niet de hele tijd)
18 uur is echt veel (verklaard misschien ook de hoge postcount van hem sinds zondagquote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
18 uur op de achtergrond of 18 uur alles in de gaten houden?
Tering![]()
Ik volg het hooguit 2 uur per dag op internet, waarvan een half uur op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef jalla het volgende:
zit achter de comp, doe hoop op internet, maar staat continu aan, eigelijk volg ik het op moment continu, niet zoveel andere dingen op internet (uurtje per dag of zo), maar dat is wel over na een week , dan terug naar 0
juist.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
je kan moeilijk verwachten dat ze tot diep in de nacht vreselijk boeiende dingen doen, dat is ook helemaal niet de idee achter BB.
af en toe wat spannends en vooral veel gezapigheid, BB1 was niet anders, alleen dat keken we toen niet 24/7, althans de meesten niet.
Trusten Jane.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef Jane het volgende:
Dido moet nog even wat bevestiging hebben voor het slapen gaan.
Rob: Een echte kunstenares
Dido: Ja hè???!!!![]()
Tijd om te gaan slapen. Truste mensen.
same here, kijk tussendoor ook af en toe via versatel, maar via internet in combinatie met FOK! is toch een stuk leukerquote:Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef vw_caddy het volgende:
Hier gaat ie 8:30 aan en 0:00 uit, tussendoor volg ik nog colleges en doe wat werk
Krijg je dan geen afkick verschijnselingenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef jalla het volgende:
zit achter de comp, doe hoop op internet, maar staat continu aan, eigelijk volg ik het op moment continu, niet zoveel andere dingen op internet (uurtje per dag of zo), maar dat is wel over na een week , dan terug naar 0
vanaf dat ik wakker wordt (9 uur) tot slapen (3 uur 4 uur),
2 keer uurtje dat ik anderen dingen moet doen op internet, sochtends mis ik uurtje en smiddags mis ik altijd uurtje
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob de 'huispsycholoog'
Zit je ook BB via TV te volgen...wat is weer erg he Rob de huispsycholoog...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob de 'huisspycholoog'
Die pakte ik gelukkig ook nog effe mee!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef ks_choice het volgende:
whaha toch nog effe leuk op de valreep!! Ralph zeikt Dido's paardjes af.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit je ook BB via TV te volgen...wat is weer erg he Rob de huispsycholoog...![]()
![]()
Zit wat in maar ze zitten wel continu boven opelkaars lip! Dus dat kan dus 2 kanten op gaan....irritatie of juistquote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Met die eieren sowieso geen stoeiwerk meer tussen Menno en Ingrid. Niet echt verstandig van BB
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef jalla het volgende:
groep zit extreem relaxed en gezellig bij elkaar nu, iedereen happy
ingrid en menno in de slaapkamer met die eieren
ha ha
edit: alleen chantal kijkt dus nog sacherijnig![]()
edit 2, ook doet niemand raar, dit is uniek
nu zijn alle streams hetzelfde, jammerquote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
Op stream 1 zie je die stoelen staan maar staat er links van die stoelen nog een tafeltje ofzo??![]()
Volgens mij een filmpje gezien dat Ingrid wel erg veel draait in bed en ik zie haar ervoor aan om haar voet op de grond te zetten als er ruimte is![]()
haha idd ze zitten erg knus bij elkaar zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef jalla het volgende:
hollandse gezelligheid ten top
beetje kletsen ,spelletje spelen
knutselen, briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |