vind ik ook, ik kan wel om hem lachen en ms ook wel met hem, zou ik hem irl meemakenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Joost ook erg leuk, oke soms erg druk, kan soms irritant worden als hij uren doorgaat, maar toch vind ik hem leuk. Een van m'n favorieten en denk dat dat zeker zo blijft.
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel een verschil is dat Bart (voor zover ik het nog weet) veel meer bezig was met het stemmen, weet niet hoe Joost dat gaat doen de komende weken.
Ik luister ook niet de hele tijd naar hemquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Joost ook erg leuk, oke soms erg druk, kan soms irritant worden als hij uren doorgaat, maar toch vind ik hem leuk. Een van m'n favorieten en denk dat dat zeker zo blijft.
Een video instellen (of zoals iemand hier het noemde: een vierkante dvdquote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik kan do. ws niet kijkenEen herhaling zal er vast ook niet zijn vrees ik... Balen!
Dido is wel mijn lievelingetje maar ook een Terminator die alles en iedereen kan uitschakelen in het BB spel....ze kan wel irritant doen (kinderlijk of met die dierenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich de laatste tijd groen en geel ergert aan Dido?
Heb ik helaas geen... maar ach, ik zal hier vast helemaal bij kunnen lezen, gok ik zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een video instellen (of zoals iemand hier het noemde: een vierkante dvd![]()
Hij zou nog luisteren ook en ziet dat niet als een belediging ofzo, er zit geen kwaad in die jongenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik ook, ik kan wel om hem lachen en ms ook wel met hem, zou ik hem irl meemaken
dodelijk vermoeiend, dat wel, maar dat kun je dan ook gerust tegen hem zeggen "en nou bek dicht, Joost, ik ben je zat"
Vindt dit wel een goede pica (BB Logo) voor jouw, BB adict!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:53 schreef jalla het volgende:
kom op, 2 streams kan toch wel, een buiten een binnen, nu niet weer 1
Dat weet ik haast wel zeker, nu zal je nog de tijd moeten vinden om een paar honderd reacties door te lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:56 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Heb ik helaas geen... maar ach, ik zal hier vast helemaal bij kunnen lezen, gok ik zo
Precies wat ik ook denkquote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik ook, ik kan wel om hem lachen en ms ook wel met hem, zou ik hem irl meemaken
anders Lieske welquote:Op woensdag 7 september 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido leeft erg mee met Tanja
[afbeelding]
er zit daar helaas geen vrouw met ervaring... toch? Chantal had er geen toch? Hooguit Rob zou tips kunnen geven...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
Z ekan beter gaan zitten of liggen, als ze zo'nlast heeft, van harde buiken.
Lopen maakt het juist erger.
Wat zijn dan precies de punten waardoor je je ergert aan Dido?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido leeft erg mee met Tanja
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk![]()
Volgens mij lig ik op de vloer van het lachen als ik hem irl een avondje mee zou maken. Blijf je bij elkaar pitten, slaap je tegen 6 uur nog niet![]()
Dat weet ik niet. Ik hoorde Dido zeggen dat ze wist dat die harde buiken op het einde van een zwangerschap echt erg zijn. Vandaar de opmerking.quote:
Maar jij kan tegen die tijd zeggen: Joost het was gezellig, zie je volgende week of maand weer, de bewoners zien hem veel sneller weer en ben bang dat dat de bewoners gaat opbrekenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk![]()
Volgens mij lig ik op de vloer van het lachen als ik hem irl een avondje mee zou maken. Blijf je bij elkaar pitten, slaap je tegen 6 uur nog niet![]()
En dat een warm bad helpt wist ze ook, daar heb je meer aan dan aan ach gossie...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoorde Dido zeggen dat ze wist dat die harde buiken op het einde van een zwangerschap echt erg zijn. Vandaar de opmerking.
Het berekende vind ik haar kracht, ze heeft ruggegraat en is volgens mij gewoon echt zoals ze "irl"' ook is. Ze is altijd vrolijk, leuke ideeën.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef BBscanner het volgende:
Wat zijn dan precies de punten waardoor je je ergert aan Dido?
Vele zeggen dat ze berekend is maar dat valt wel mee...ze flapt er vaak ook van alles zo maar uit! IMO vrij spontaan dus.
Harde buiken horen erbij, alleen als je ze erg veel krijgt, moet je even aan de bel trekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoorde Dido zeggen dat ze wist dat die harde buiken op het einde van een zwangerschap echt erg zijn. Vandaar de opmerking.
Lieske wist er vanavond wel erg veel van idd.
Dido houdt zich naar eigen zeggen heel erg in in het huis. Ze heeft al gezegd dat ze ervan houdt om mannen te teasen en als ze dan beet heeft dan dumpt ze ze weer omdat het dan niet leuk meer is. Ze ligt de hele dag te poseren in de tuin. Ze slijmt iedereen naar de bek en is het met iedereen altijd eens. Zo kan ik nog even doorgaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat zijn dan precies de punten waardoor je je ergert aan Dido?
Vele zeggen dat ze berekend is maar dat valt wel mee...ze flapt er vaak ook van alles zo maar uit! IMO vrij spontaan dus.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
gewoon een doek over hem heen gooien, dan, is-ie stil
Ik kan veel hebben en als ik iemand zoals Joost (die zo vaak vrolijk is) leuk vind, dan kan ik hem 24/7 ook verdragen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
Maar jij kan tegen die tijd zeggen: Joost het was gezellig, zie je volgende week of maand weer, de bewoners zien hem veel sneller weer en ben bang dat dat de bewoners gaat opbreken![]()
nou, ik vind haar helemaal niet schattig, maar als iemand zich echt rot voelt of ongerust is heb ik ook met een trut te doen, dus ook met Tanja.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:03 schreef jalla het volgende:
tanja is totaal meegesleept door talpa natuurlijk
heb wel beetje te doen met haar, en vind haar eigelijk wel schattig, heeft gewoon ook niet alles meegezeten in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |