ha ha die is goed, helaas gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 01:08 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid moet weer naar het toilet;
Natahlie; moet je vaak naar het toilet s'nachts? Anders kunnen we wel een pot neer zetten!![]()
![]()
![]()
Kan me er iets bij voorstellen, ken een gozer (kennis) en als hij binnen komt op een feestje of in de kroeg, dan weet je gewoon: Nu gaat het beginnenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben en als ik iemand zoals Joost (die zo vaak vrolijk is) leuk vind, dan kan ik hem 24/7 ook verdragen.
Ik ken mensen die 1 uur geinen en danik er van.
Joost is zo vaak jollig en irritant en ik lig er elke keer (bijna) weer dubbel om.
Als je tocht aan het afkorten bent maak er dan maar gewoon Nat van!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:09 schreef jalla het volgende:
licht aan in slaapkamer, dido linda en natly (ga die naam afkorten op e.o.a. manier) volgens mij bij bed menno en ingrid
Is ook 1 van de leukste die er in het huis zitquote:Op woensdag 7 september 2005 01:08 schreef jalla het volgende:
is dit een pro joost aktie?
Maar wáárom ga je dan in godsnaam BB in als je zwanger bent.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind haar helemaal niet schattig, maar als iemand zich echt rot voelt of ongerust is heb ik ook met een trut te doen, dus ook met Tanja.
het is ook best eng, als je zwanger bent van je eerste en je weet niet precies wat te verwachten, ondanks alle info die er te krijgen is, en er is niemand in huis die het zelfde al meegemaakt heeft.
Vraag me nog steeds af wat ze ervoor gekregen heeftquote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar wáárom ga je dan in godsnaam BB in als je zwanger bent.
Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar heb toch wel genoeg hersens en inlevingsvermogen om zoiets niet te doen. En ik zou voor geen 100 miljoen zwanger een reality soap als BB in gaan. Niet vanwege de privacy die je niet hebt en dat heel Nederland je ziet, maar vanwege het feit, dat als je gaat bevallen je toch wel normale omstandigheden wilt.
Niet zoals nu, dat je vergaat van de pijn en in een huis zit, dat niet je eigen stekkie en omgeving is.
En je kunt niet iemand bij je roepen, die je kan steunen, iemand die je heel graag om je heen hebt.
Maar goed, dit is wel sneu voor d'r ja.
Welke moeder geeft d'r dochter nou op, die zwanger is![]()
Of heeft ze zelf een piece of cake zwangerschap gehad, zonder pijn en zware loodjes?
OMG, bedoel je dat ze ze voor dat ze op de wc gaat zitten, alles uit moet doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef Kolomo het volgende:
wat een ellende, heel die zooi aan om even naar het toilet getild te worden, ze daar weer uit moeten doen en vervolgens weer aan om terug naar de slaapkamer te worden gedragen.
Zou BB hebben gekeken wie 's nachts het vaakst een uitstapje richting toilet maakte?
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef Kolomo het volgende:
Ralph: "Je kan je ontspannen hoor"
Ingrid: "Hoe dan"
Ralph "Nou, gewoon hangen..."
Ja, verdacht he! Dat moet gewoon de opdracht wel zijn...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef wickie het volgende:
waar is roel?
Was hij nog in de tuin bezig met de muizenvallenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, verdacht he! Dat moet gewoon de opdracht wel zijn...
Het hoeft niet geloof ik, als ze kan plassen zonder haar voeten op de vloer te steunen kan het met natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
OMG, bedoel je dat ze ze voor dat ze op de wc gaat zitten, alles uit moet doen?
Damned, je zal maar heel erg moeten!
Nathalie kwam net met het idee om een PO naast haar bed te zetten!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
OMG, bedoel je dat ze ze voor dat ze op de wc gaat zitten, alles uit moet doen?
Damned, je zal maar heel erg moeten!
Volgens mij waren die krampjes van hem ook een verkapte "ik moet een excuus hebben" poging.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
aha hij is buiten en vooral niet aan het meehelpen ingrid te dragen, volgens mij is het wel duidelijk wat zn geheime opdracht is
Oja Roel had ook een geheime opdracht ofzo ?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, verdacht he! Dat moet gewoon de opdracht wel zijn...
Ach ja, vast... heb niet alle streams in het vizier (helaas). Maar het is sowieso mogelijk dat hij zich steeds zover mogelijk van die twee afhoudt, dan valt het minder op als hij niet helpt... Lijkt me slim als dat idd zijn opdracht is... we zullen het morgen horen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was hij nog in de tuin bezig met de muizenvallen![]()
![]()
Ik snap dat ook niet, maar ja, ze zit er, en de bewoners trekken zich niet echt veel van d'r aan (zij zich ook niet van hen, hoor, natuurlijk).quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar wáárom ga je dan in godsnaam BB in als je zwanger bent.
Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar heb toch wel genoeg hersens en inlevingsvermogen om zoiets niet te doen. En ik zou voor geen 100 miljoen zwanger een reality soap als BB in gaan. Niet vanwege de privacy die je niet hebt en dat heel Nederland je ziet, maar vanwege het feit, dat als je gaat bevallen je toch wel normale omstandigheden wilt.
Niet zoals nu, dat je vergaat van de pijn en in een huis zit, dat niet je eigen stekkie en omgeving is.
En je kunt niet iemand bij je roepen, die je kan steunen, iemand die je heel graag om je heen hebt.
Maar goed, dit is wel sneu voor d'r ja.
Welke moeder geeft d'r dochter nou op, die zwanger is![]()
Of heeft ze zelf een piece of cake zwangerschap gehad, zonder pijn en zware loodjes?
Ja als we morgenochtend & middag nog geen actie hebben gezien van Roel zal dat de opdracht wel zijn! We horen het morgen om 19:35!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
aha hij is buiten en vooral niet aan het meehelpen ingrid te dragen, volgens mij is het wel duidelijk wat zn geheime opdracht is
poepen wordt lastiger, denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Het hoeft niet geloof ik, als ze kan plassen zonder haar voeten op de vloer te steunen kan het met natuurlijk.
Misschien zelfs niet met Ingrid of Menno praten? Of is dat al gebeurd?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
Ja, lijkt mij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |