Ja ik liep een btje voorquote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Kokstra het volgende:
Leuk voor latereen mod kan ook gewoon de titel aanpassen, is ook makkelijk.
ze kan goed zuigen (op dr duim)... dus zal wel meer kunnen zuigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:48 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; "Jij bent echt wel bang als je in een uh graafpad loopt![]()
Neem aan dat ze tunnel bedoelt!Ze heeft wel vaker last van het zoeken naar woorden valt me op bv; steebed, ze bedoelde bedstee!
Vraag me steeds vaker af hoe ze in godsnaam die HBO studie heeft kunnnen halen![]()
Hou nou op met me!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Hoorden jullie die ambulances net?? Dat waren fans van mij, mijn fanbus is verongelukt!"![]()
Linda heeft best een mooi smoeltje, maar door die stem krijgt ze een heel andere uitstralingquote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Linda geniet ook zichtbaar van de lekkere zon:
[afbeelding]
En die twee jongens van Linda zijn echtquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Linda heeft best een mooi smoeltje, maar door die stem krijgt ze een heel andere uitstraling
ik ook, als Joost maar vooral Menno op dreef is, van die vervelende humor maar daar houd ik dus wel van... mr. Beanlike irritantquote:Op donderdag 8 september 2005 14:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou nou op met me!![]()
Zal wel door het mooie weer komen dat ik telkens zo moet lachen om die lui.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |