Zou dat zijn om ons te pestenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
Lijkt wel of er iemand van de regie Space Invaders aan het spelen is!
Buik vreet zich vol op stream 1quote:Op donderdag 8 september 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou dat zijn om ons te pesten![]()
![]()
Ik hoor ook andere geluiden van iemand die wakker is en waarschijnlijk zit te roken![]()
Stream 1 doet het hier niet en de andere 3 is van slapende mensen![]()
Het is nu nog gratis....quote:Op donderdag 8 september 2005 01:58 schreef Kolomo het volgende:
Sodeju, die heeft echt honger, pakt nu al voor de derde keer iets..
Dank je!!quote:
Excellent!quote:Op donderdag 8 september 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
@Kolomo heb de cap ook maar ff op de streamverslagen gepost!
Kon je zien wat het was?? Vanavond (ofzo, kan ook gisteren geweest zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 01:58 schreef Kolomo het volgende:
Sodeju, die heeft echt honger, pakt nu al voor de derde keer iets..
Wat dacht je van een molotov-cocktail over het hek gooien!quote:Op donderdag 8 september 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je!!Ik hoorde haar net dan roken!
Ik heb haar nu op stream 2, 1 is heel zwart![]()
![]()
Zolang zij niet in bed ligt, zullen ze geen oefening houden denk ik (of juist wel)
Kunnen we niet een telefoontje naar de collega's van Ralph plegen?? "Er is brand in het BB huis"![]()
Denk dan maar aan dat arme kind wat ze straks krijgt. Dan is het zo over.quote:Op donderdag 8 september 2005 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg opeens toch wel meelij met haar, als ik haar zo zie...
waaromquote:Op donderdag 8 september 2005 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt iets op van joghurt, of mischien zo'n activa ding waar ze het steeds over heeft!quote:Op donderdag 8 september 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kon je zien wat het was?? Vanavond (ofzo, kan ook gisteren geweest zijn) moest ze niets hebben van afbakbroodjes en beschuit en volgens mij is er niet zoveel meer
![]()
Choco en vanille vla met hagelslagquote:Op donderdag 8 september 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kon je zien wat het was?? Vanavond (ofzo, kan ook gisteren geweest zijn) moest ze niets hebben van afbakbroodjes en beschuit en volgens mij is er niet zoveel meer
![]()
Komen die gevoelens omdat het al laat is ofzo??quote:Op donderdag 8 september 2005 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |