Zoalng ze maar niet uit bed vallen, vind ik het primaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef schatje het volgende:
Menno en Ingrid kunnen het weer niet laten om even te stoeien.
Ja, ik dacht als niemand het doet, doe ik 't maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Lol ik had hem bijna neer gegooid dat topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik schrok ook maar niet van die piercing maar.... ze had een glimlach op haar mond (of iets wat daar op moest lijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik dacht als niemand het doet, doe ik 't maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zag ik nou trouwens goed dat Tanja een tongpiercing heeft?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeiden ze dat of gok jij dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef vw_caddy het volgende:
De dames vertelden vanmiddag dat er sinds de proefnominatie veel veranderd * is in hun keuzes. Daar ze vrijwel allemaal op Lieske hebben gestemd .....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrid en Linda zeiden het in ieder gevalquote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Zeiden ze dat of gok jij dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop