Zoalng ze maar niet uit bed vallen, vind ik het primaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef schatje het volgende:
Menno en Ingrid kunnen het weer niet laten om even te stoeien.
Ja, ik dacht als niemand het doet, doe ik 't maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Lol ik had hem bijna neer gegooid dat topic![]()
Ik schrok ook maar niet van die piercing maar.... ze had een glimlach op haar mond (of iets wat daar op moest lijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik dacht als niemand het doet, doe ik 't maar.
Zag ik nou trouwens goed dat Tanja een tongpiercing heeft?![]()
Zeiden ze dat of gok jij dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef vw_caddy het volgende:
De dames vertelden vanmiddag dat er sinds de proefnominatie veel veranderd * is in hun keuzes. Daar ze vrijwel allemaal op Lieske hebben gestemd .....
Ingrid en Linda zeiden het in ieder gevalquote:
Dat doet de hele meute toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
Lieske nomineert dus op momentopnames?
Je bedoelt Roel?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef qo_ob het volgende:
Joost: Ik denk dat ik me morgen een stuk beter voel
wat een toeval
Om een paar minuten na 21:00 zal hij zich kiplekker voelenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef qo_ob het volgende:
Joost: Ik denk dat ik me morgen een stuk beter voel
wat een toeval
oh ja? ik dacht meer op gehele indruk die iemand maakt of juist helemaal niet maakt.quote:
Ze gaven vanavond openlijk toe dat het een momentopname was en dat het morgen wel weer heel anders kan zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja? ik dacht meer op gehele indruk die iemand maakt of juist helemaal niet maakt.
En dat ochtendhumeur stopt om hoe laat??quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat Tanja iedere morgen een ochtendhumeur heeft en dan ook boute uitspraken doet aan tafel.
suf dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze gaven vanavond openlijk toe dat het een momentopname was en dat het morgen wel weer heel anders kan zijn.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat ochtendhumeur stopt om hoe laat??![]()
Vind ik ook.quote:
Als ze weer in bed gaatquote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat ochtendhumeur stopt om hoe laat??![]()
Moeilijk afzetten met 1 been misschienquote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Rob wil het bed met Lieske erop tegen het bed van Roel aanschuiven. Het lukt niet echt geweldig.
Haha, hij is goed bezig ja: "Wie bepaalt dat jij daar (naast Rikkert) ligt, je kan toch ook gewoon lekker hier bij Roel slapen?"quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Lol, Rob schuift het bed van Lieske richting Roel
Daar ligt alleen Ralph snachtsquote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Lol, Rob schuift het bed van Lieske richting Roel
Het is ook zo'n zonnetje in huisquote:
Ik zag Rob al een keer Ingrid door het hele huis tillen. Op zich zeer knap eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moeilijk afzetten met 1 been misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |