Zoalng ze maar niet uit bed vallen, vind ik het primaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef schatje het volgende:
Menno en Ingrid kunnen het weer niet laten om even te stoeien.
Ja, ik dacht als niemand het doet, doe ik 't maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Lol ik had hem bijna neer gegooid dat topic![]()
Ik schrok ook maar niet van die piercing maar.... ze had een glimlach op haar mond (of iets wat daar op moest lijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ik dacht als niemand het doet, doe ik 't maar.
Zag ik nou trouwens goed dat Tanja een tongpiercing heeft?![]()
Zeiden ze dat of gok jij dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef vw_caddy het volgende:
De dames vertelden vanmiddag dat er sinds de proefnominatie veel veranderd * is in hun keuzes. Daar ze vrijwel allemaal op Lieske hebben gestemd .....
Ingrid en Linda zeiden het in ieder gevalquote:
Dat doet de hele meute toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
Lieske nomineert dus op momentopnames?
Je bedoelt Roel?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef qo_ob het volgende:
Joost: Ik denk dat ik me morgen een stuk beter voel
wat een toeval
Om een paar minuten na 21:00 zal hij zich kiplekker voelenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef qo_ob het volgende:
Joost: Ik denk dat ik me morgen een stuk beter voel
wat een toeval
oh ja? ik dacht meer op gehele indruk die iemand maakt of juist helemaal niet maakt.quote:
Ze gaven vanavond openlijk toe dat het een momentopname was en dat het morgen wel weer heel anders kan zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja? ik dacht meer op gehele indruk die iemand maakt of juist helemaal niet maakt.
En dat ochtendhumeur stopt om hoe laat??quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat Tanja iedere morgen een ochtendhumeur heeft en dan ook boute uitspraken doet aan tafel.
suf dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze gaven vanavond openlijk toe dat het een momentopname was en dat het morgen wel weer heel anders kan zijn.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat ochtendhumeur stopt om hoe laat??![]()
Vind ik ook.quote:
Als ze weer in bed gaatquote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat ochtendhumeur stopt om hoe laat??![]()
Moeilijk afzetten met 1 been misschienquote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Rob wil het bed met Lieske erop tegen het bed van Roel aanschuiven. Het lukt niet echt geweldig.
Haha, hij is goed bezig ja: "Wie bepaalt dat jij daar (naast Rikkert) ligt, je kan toch ook gewoon lekker hier bij Roel slapen?"quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Lol, Rob schuift het bed van Lieske richting Roel
Daar ligt alleen Ralph snachtsquote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Lol, Rob schuift het bed van Lieske richting Roel
Het is ook zo'n zonnetje in huisquote:
Ik zag Rob al een keer Ingrid door het hele huis tillen. Op zich zeer knap eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moeilijk afzetten met 1 been misschien![]()
Hij heeft verder een beter lichaam dan bv Joost, kan je nagaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Rob al een keer Ingrid door het hele huis tillen. Op zich zeer knap eigenlijk.
Vanmiddag die uitlegquote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Die Ralph die ........................................... praat altijd zo ....................................... onzettend langzaam....................daar word je ...............best wel............................moe van.
Opzich heb ik er wel bewondering voor, hij voetbalt ook nog en doet nog aan andere sporten maar hij gaat me steeds meer irriterenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag Rob al een keer Ingrid door het hele huis tillen. Op zich zeer knap eigenlijk.
precies.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij heeft verder een beter lichaam dan bv Joost, kan je nagaan.![]()
Joost is 21 en nu al een papzak, op z'n 40e heeft ie een buik van hier tot het BB huis![]()
Ze zat vanmiddag zó aandachtig en met een grijns van oor tot oor naar Ralph te luisteren, toen hij alles uitlegde, stiekem...heel stiekem, vindt ze hem nog wel leuk denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
Ah, ze is ws al weer pissig over iets
Niet te hopen dat ie zo traag is met zijn brandweerautoquote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Die Ralph die ........................................... praat altijd zo ....................................... onzettend langzaam....................daar word je ...............best wel............................moe van.
Over irritatie zijn we het dan ook volkomen eens. Ik kan hem niet echt meer verdragen. Zodra hij weer een monoloog houdt en bij een van de dames ligt te slijmen, dan zap ik meteen weg.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Opzich heb ik er wel bewondering voor, hij voetbalt ook nog en doet nog aan andere sporten maar hij gaat me steeds meer irriteren![]()
![]()
Idd.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
precies.
ik zou me de tering schamen als een vent van 44 strakker in zijn vel zit dan ik met mijn 24 jaar.
Ze zit elke keer te zeuren als hij iets verkeerd doet (in haar ogen), maar ze trekt wel het meeste met hem opquote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
Ze zat vanmiddag zó aandachtig en met een grijns van oor tot oor naar Ralph te luisteren, toen hij alles uitlegde, stiekem...heel stiekem, vindt ze hem nog wel leuk denk ik.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
Heet je Menno, ben je geil, denk je te kunnen scoren zie je aan de andere kant die zwangere liggen![]()
![]()
Ach je weet wat ze zeggen he, plagende kinderen...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zit elke keer te zeuren als hij iets verkeerd doet (in haar ogen), maar ze trekt wel het meeste met hem op
En toch op hem stemmen he...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zit elke keer te zeuren als hij iets verkeerd doet (in haar ogen), maar ze trekt wel het meeste met hem op
Ik vind Naat net iets minder erg, maar er zijn wel veel overeenkomsten ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
het is soms net of ik Georgina Verbaan hoor
Uiteraard, voor Joostquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Kolomo het volgende:
En toch op hem stemmen he...
Klinkt alsof ze het zelf gelooftquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
"Ik zorg wel dat ik iemand niet kwets", zegt Tanja![]()
![]()
Rightquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ach ja, ze zei daarvoor ook dat ze iedereen echt heel graag mag, terwijl ze eerder nog verkondigde een bloedhekel aan Lieske te hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Die uitzending heb ik dus gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over irritatie zijn we het dan ook volkomen eens. Ik kan hem niet echt meer verdragen. Zodra hij weer een monoloog houdt en bij een van de dames ligt te slijmen, dan zap ik meteen weg.
Ik vind het wel jammer voor zijn dochter. Hadden ze die er maar in gedaan ipv Rob
Die loopt samen met Chantal zo ontzettend uit de nek te kletsen, de hele avond al.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Rob zijn ex is ook een mooie vrouw, zij zat naast zijn dochterquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die uitzending heb ik dus gemistMaar het scheen een niet onaardig meisje te zijn geweest en dan had Lieske gelijk iemand om mee te "levelen"
![]()
Denk dat zijn dochter niet meer in de uitzending komt, die schaamt zich te veel![]()
![]()
![]()
En dat zal het stukje dus zijn wat Talpa gaat uitzendenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Misschien is het wel jaloezie...om het feit, dat Lieske nog zo jong en naïef is, en min of meer iedereen roekeloos rond kan neuken. En Tanja zelf is nu zwanger, straks moeder met een kleine en moet toch een reputatie omhoog houden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ach ja, ze zei daarvoor ook dat ze iedereen echt heel graag mag, terwijl ze eerder nog verkondigde een bloedhekel aan Lieske te hebben.
Je geilt nu al op alle wijven in BB, maar er kan er gerust nog wel 1 bij.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel jammer voor zijn dochter. Hadden ze die er maar in gedaan ipv Rob
En die heb ik dus ook gemistquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob zijn ex is ook een mooie vrouw, zij zat naast zijn dochter
Dat zit er dik in, andersom denk ik ook trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef MissHobje het volgende:
Tanja heeft echt wel Lieske genomineerd, dat kan gewoon niet anders.
We gaan toch niet generaliseren he?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
Je geilt nu al op alle wijven in BB, maar er kan er gerust nog wel 1 bij.
Mannen blijven toch altijd mannen he![]()
Dat wilde ik net vragen, Lieske ook Tanja genomineerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, andersom denk ik ook trouwens.
Nee hoor, de Tanja fans zijn wel heel degelijkquote:
Ik hoop zo dat die bolle er uitgaat, zal wel niet maar heb liever mensen in het huis waar je om kan lachen of aan kan irriteren, zij zegt zo weinig, doet nog veel minder (ja ik weet dat ze zwanger is)quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, andersom denk ik ook trouwens.
Maak jij even grapjes???quote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je geilt nu al op alle wijven in BB, maar er kan er gerust nog wel 1 bij.
Mannen blijven toch altijd mannen he![]()
Je vindt Lieske een lekker ding?? Dat was ons nu echt nog niet opgevallenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak jij even grapjes???
Ik vind Lieske een lekker ding.... en Linda heeft wel een prettig lichaam. Dat was het. Doe hoe jij erbij komt dat ik op alle meiden in BB geil is mij geheel een raadsel
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen, Lieske ook Tanja genomineerd.
Mooi, voor beide trutten alvast 1 nominatie![]()
Oh ik heb al een deeltje of 100 meegelezen en jouw caps en bijbehorende opmerkingen wel gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Maak jij even grapjes???
Ik vind Lieske een lekker ding.... en Linda heeft wel een prettig lichaam. Dat was het. Doe hoe jij erbij komt dat ik op alle meiden in BB geil is mij geheel een raadsel
Die jonge meisjes willen liever dat Menno erin blijft, denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]dat lost elkaar mooi op
zal ze beide niet missen, maar helaas zullen ze er beide niet uitgaan.
ik denk dat Ralph gaat vertrekken.
hoewel, de stemmers zijn meisjes meestal en jong, dus wie weet
Dan lees je toch niet goed. Ik walg van dat geposeer van Dido. Ik vind Ingrid eigenlijk helemaal niet zo mooi. Tanja isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ik heb al een deeltje of 100 meegelezen en jouw caps en bijbehorende opmerkingen wel gezien![]()
Maar goed, heel veel mannen vinden dat al de kick van BB, wijven in bikini, naakt douchen en alles inzoomen en caps maken.
It's all good hoor![]()
ja maar Menno komt sowieso niet op 'de bank' denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die jonge meisjes willen liever dat Menno erin blijft, denk ik.![]()
Lieske vertoont precies het zelfde gedrag. Raar dat je dat niet irriteert.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over irritatie zijn we het dan ook volkomen eens. Ik kan hem niet echt meer verdragen. Zodra hij zij weer een monoloog houdt en bij een van de dames heren ligt te slijmen, dan zap ik meteen weg.
Ik denk dat hij Joost z'n stem krijgt. Maar verder van niemand eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
ja maar Menno komt sowieso niet op 'de bank' denk ik.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Lieske vertoont precies het zelfde gedrag. Raar dat je dat niet irriteert.
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat Ralph eruit gaat, dacht juist dat die beter in de groep lag dan bv Tanja, maar misschien door de thuis stemmende mensen...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ja maar Menno komt sowieso niet op 'de bank' denk ik.
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoop dat Chantal, Tanja of nathalie op het bankske plaats mogen nemen en eruit vliegen (een van hen dan he, om te beginnen).
Ralph valt inderdaad reuze mee, hij doet gewoon z'n ding.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
Hey Ruby![]()
[..]
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat Ralph eruit gaat, dacht juist dat die beter in de groep lag dan bv Tanja, maar misschien door de thuis stemmende mensen...
Ik laat me verassen iig.
Shit was ik ff vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Day het volgende:
Maar het lijkt me wel sterk dat BB Tanja eruit laat stemmen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.
Oh dan wordt ze nog stiller dan ze nu al isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Niet?? Denk dat ze daar juist als eerste zit
![]()
Dat ze er door de mensen thuis niet zo snel uit gestemt zal worden is een heel ander verhaal![]()
Ik vraag me sowieso af of eventuele stemmen op haar eerlijk weergegeven zullen worden. en naar aanleiding van wat Roel daarstraks zei over tanja's saaiheid heb ik eigenlijk het idee dat ze ook nauwelijks op haar durven stemmen, omdat ze zwanger is. Maar stemmen krijgen zal ze zeker, denk ik toch...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.
Ik moest mijn koptelefoon echt goed in mijn oren drukken, fluisteren is toch verbodenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Rob maakt Lieske wijs dat er een geest in de mannenkamer rondwaart, omdat ze allemaal vreemde geluiden horen.
Lieske luistert heel geboeid
misschien dat Chantal er nog ff kan inblijven.......eigen mening...leuk gespreksvoer zo af en toe....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoop dat Chantal, Tanja of nathalie op het bankske plaats mogen nemen en eruit vliegen (een van hen dan he, om te beginnen).
Oh please zegquote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
De kijkers hebben denk ik zoiets van "Ralph, wie is dat ook alweer? "quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Na alle media-aandacht zal Johnny Tanja er natuurlijk niet uit laten knikkeren voordat de bevalling geweest is. Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
Dus zal Tanja wel gespaard blijven en ik vermoed dat het tussen Lieske en Ralph zal gaan. En dan ligt het er maar net aan hoe BB die 2 op TV laat uitkomen. Lieske kan je denk ik wel als labiele huilebalk neerzetten, maar ook als slachtoffer van boze heksen. Ralph kan je als zeer rustig en creatief neerzetten, maar ook als einzelganger die buiten de groep valt.
Ze zullen toch wel alle nominaties laten zien zodat ze er niet mee kunnen sjoemelen??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Na alle media-aandacht zal Johnny Tanja er natuurlijk niet uit laten knikkeren voordat de bevalling geweest is. Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
Dus zal Tanja wel gespaard blijven en ik vermoed dat het tussen Lieske en Ralph zal gaan. En dan ligt het er maar net aan hoe BB die 2 op TV laat uitkomen. Lieske kan je denk ik wel als labiele huilebalk neerzetten, maar ook als slachtoffer van boze heksen. Ralph kan je als zeer rustig en creatief neerzetten, maar ook als einzelganger die buiten de groep valt.
Als ze nog stiller blijft met praten en bewegen zullen ze haar wel een hartslagmeter om laten doen die ze op afstand kunnen aflezenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dan wordt ze nog stiller dan ze nu al is![]()
![]()
Komt ze elke week op de bank, niemand wilt haar meer en NL (*kuch* BB) laat haar blijven.
En ze wordt elke dag nog meer een remi.![]()
Mijn idee. Maar bv de politiek correcte rakkers staan natuurlijk bij Johnny om de hoek, met in hun kielzog een legertje advocaten.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zegKrijgen we dat ook nog.
Nee roken is wel lekker![]()
Gister in de zin van het is nu over 12en en dus donderdag??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar is Jalla nog teruggekeerd sinds gister?
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
T'is echt wel een poepie...
[afbeelding]
Weten ze niet dat dat de broer van Leroy isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kijkers hebben denk ik zoiets van "Ralph, wie is dat ook alweer? "
WTF is Leroy?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weten ze niet dat dat de broer van Leroy isZe moeten wel opletten
![]()
quote:
Die had vanmiddag echt weer een hilarische quote:quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar is Jalla nog teruggekeerd sinds gister?
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
delete maar want is te off topic.......
nu echt weg bye
U is zeer scherpquote:
Er missen een paar zenders volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:29 schreef Day het volgende:
gesprekken in de herenslaapkamer zijn bij mij niet te volgen
Jullie ook last ervan?
volgens mij is dat al gebeurd, dit is toch geen stemquote:Op donderdag 8 september 2005 00:31 schreef ruby het volgende:
Kunnen Linda haar stembanden doorgeknipt worden alsjeblieft?
Je moet wat beter opletten tijdens de uitzending hoorquote:
Hij is gewoon zo uitgekotst hier, dat hij daarom alleen al niet meer terugkomt.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die had vanmiddag echt weer een hilarische quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
sindsdien niet meer gezien![]()
Ja sorry... Was niet zo heel erg boeiend.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet wat beter opletten tijdens de uitzending hoor![]()
![]()
Dat is iemand die al met zijn naam onder de 'wil xxxxx zijn zender checken' knop zit.quote:
Hij zei vannietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo uitgekotst hier, dat hij daarom alleen al niet meer terugkomt.
BB volgt ie echt wel en als hij graag wilt posten, maakt ie gewoon kloon nr 100 aan, aangezien dit al een kloon was.
Dan moetie eerst Tanja in de benen krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Oh hey effe off topic. Ik volg de tv-uitzendingen niet, maar las vanmiddag wel op de BB-site dat Ralph iedereen een brandoefening moest laten doen.
Is dat gelukt?
Daar zeg je wat ...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moetie eerst Tanja in de benen krijgen
2 dragen Menno wegquote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moetie eerst Tanja in de benen krijgen
Ja en het was zo boeiend, puur door het saaie gebrabbel van hem, hij kan gewoon niet vertellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Oh hey effe off topic. Ik volg de tv-uitzendingen niet, maar las vanmiddag wel op de BB-site dat Ralph iedereen een brandoefening moest laten doen.
Is dat gelukt?
Hij is inderdaad al eerder geweest, had zelf ook de helft gemist.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Stomme Talpa!Ik wilde de herhaling kijken maar die is nog steeds niet langsgeweest, zou volgens de site om 23.55 zijn... Ik vermoed dat hij eerder is uitgezonden.
Nu snap ik die dalende kijkcijfers ineens!
Vindt jouw manier van posten trouwens verdacht veel op die van Jalla lijken. geen interpunctie! Is dit je kloon?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef wickie het volgende:
ik vond dit jalla niet bepaald de nuchterste met zn 18 uur kijken en dan niks van roel doorhebben en zn moeite met quoten, achja je hebt van die figuren.... ik heb wel de weddenschap van m gewonnen.
t geluid is trouwens erg slecht op de stream hier
Ja hij is daarvoor al geweest volgens mij, zag het voorbij komen en het was erg vroeg, vond het al raar.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Stomme Talpa!Ik wilde de herhaling kijken maar die is nog steeds niet langsgeweest, zou volgens de site om 23.55 zijn... Ik vermoed dat hij eerder is uitgezonden.
Je weet het echt niet??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry... Was niet zo heel erg boeiend.
Ja, ik zapte even naar BVD en dat bleek nog niet begonnen. In plaats daarvan zag ik een stukje BB. Die is dus al om 2200 uitgezonden of zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Vanmorgen? Dat is toch al minimaal 2 dagen geleden?quote:
Dan ga ik maar elders ff lezen wat er aldaar geshowd is...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is inderdaad al eerder geweest, had zelf ook de helft gemist.![]()
Omdat ze denkt (hoopt) dat Suriname massaal dat ding zou kopen als ze erin zou staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Waarom denkt Tanja in de Playboy te komen staan? Wat een illusie zeg.
Dat wist ik niet nee. Was aan het werk.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je weet het echt niet??
Vanmorgen (ofzo, ben tijddebiel) via de speaker in het huis: wil Leroy naar de dbk komen?
(of hij moest zijn zender checken, het was erg vroeg)
Vandaar dat Joost vanmiddag liep te blerren, Ik ga Leroy nomineren, die met die bril!![]()
Ik las op de blog dat er aan Ralphs verhaal/opdracht ook nog iets geheims zat... wat was dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ja, ik zapte even naar BVD en dat bleek nog niet begonnen. In plaats daarvan zag ik een stukje BB. Die is dus al om 2200 uitgezonden of zo.
Was de geheime missie van Roel in te zien en het begin van de eieropdracht.
En bedankt!! Kijk eerst even hoelang ik al lid ben dan weet je dat ik geen kloon ben. En sorry dat ik even geen interpunctie gebruikte, ik heb een zware dag gehad. Bij deze speciaal voor jou de interpunctie correct.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt jouw manier van posten trouwens verdacht veel op die van Jalla lijken. geen interpunctie! Is dit je kloon?
(kan een mod IP checken svp?)
Dat voldane gezicht van Lieskequote:Op donderdag 8 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
Ah gus Roel helemaal close met Lieske, wat schattig
Om eerlijk te zijn: Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanmorgen? Dat is toch al minimaal 2 dagen geleden?
Of ben ik nu echt de dagentelling kwijt?![]()
![]()
Suriname? Je moet de Antillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat ze denkt (hoopt) dat Suriname massaal dat ding zou kopen als ze erin zou staan.![]()
Ja ik ook...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
Vindt het wel jammer dat de bewoners zo vroeg naar bed gaan.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook...
Ik ga dan ook slapen, heb m'n slaap hard nodig, vannacht 4 uur geslapen![]()
Trusten iedereen voor later.
Sorry no hard feelings, maar het viel me op! Was er speciaal op aan het letten wie er geen interpunctie gebruikte en dat was jij dus!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef wickie het volgende:
[..]
En bedankt!! Kijk eerst even hoelang ik al lid ben dan weet je dat ik geen kloon ben. En sorry dat ik even geen interpunctie gebruikte, ik heb een zware dag gehad. Bij deze speciaal voor jou de interpunctie correct.![]()
idd ik ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou zelf zo in geen 100 jaar kunnen slapen trouwens. Zeer irritant. Maar als je er geen problemen mee hebt, is het wel prettig denk ik.
Ow my god, dat hebben ze natuurlijk speciaal voor Tanja gedaan! Die houdt van donkere mannen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
Heb de bewoners eerder horen spreken over een "buitenlands type" die tot de laatste selecties was doorgedrongen. Wellicht is dat de bewuste Leroy!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
Roel tegen Lieske : "Je hoofd weegt ook niets, zit er wel wat in?"
Ja, 123.675 vermoeiende weetjes
Denk eerder dat Lieske de hockeymuts hem wil nemen...quote:Sjezus, wat een sufmuts die Roel. Lieske nu meteen nemen, ze is er helemaal klaar voor. Ligt-ie een beetje in slaap te vallen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Ik ga er een eind aan breien. Dit schiet niet op.
Slaap lekker allemaal.
Yep,Lekker muziekje draaien door het BB Huis "The Roof, The Roof is on fire"quote:Op donderdag 8 september 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
En vanaf nu gaan we wachten op het brandalarm![]()
![]()
Motherfucker burnquote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Yep,Lekker muziekje draaien door het BB Huis "The Roof, The Roof is on fire"![]()
![]()
Wake up Ralph
![]()
(Bloodhound Gang - The Roof is on Fire)
Vast aan het bedenken wat ie morgen allemaal extra kan bestellen...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Day het volgende:
Wat is roel nou aan het lezen? De voorraadlijst?
Daar lijkt het op ja...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Day het volgende:
Wat is roel nou aan het lezen? De voorraadlijst?
Of aan het uittellen hoe erg het nu eigenlijk is als zijn missie mislukt..quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Vast aan het bedenken wat ie morgen allemaal extra kan bestellen...
jawel man. Als er weer een romance leek te ontstaan, dan stonden de camera's non stop op die personen gericht. Ik kan me George en Kim nog herinnerenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef sirrom het volgende:
Wie weet hoe dat zit? Ik meen me te herinneren dat in de vorige jaren geen camera's continue op de slapende bewoners waren gericht?!
Dat ze overdag geen privacy hebben is 'all in the game' maar dus 's nachts ook niet? Lekker balen als je stoom af wilt blazen met een partijtje soloseks. (niet iedere bewoner heeft al een parter)
01:00 is toch midden in de nacht of is dat 0:300quote:Op donderdag 8 september 2005 01:03 schreef Kolomo het volgende:
Ja, ik hoop op een brandalarmpje... maar dat zal wel echt midden in de nacht zijn als dat gebeurt...
Of De Heilige Verzen Van Boeddha...- hij lijkt nogal op een Boeddhistische monnik met dat oranje ding aan eigenlijk...quote:
Mwah, ik heb genoeg gesnurk gehoord in het verleden hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef sirrom het volgende:
Wie weet hoe dat zit? Ik meen me te herinneren dat in de vorige jaren geen camera's continue op de slapende bewoners waren gericht?!
En Frenk en die jankzak.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me George en Kim nog herinneren
Hehe, ja, tis maar hoe je het bekijkt ja. Laten we zeggen midden in de periode dat er geslapen zal worden (dus tussen nu en 9.30 ongeveer)quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
01:00 is toch midden in de nacht of is dat 0:300![]()
Dat hoop ik zoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef BBscanner het volgende:
Heb zo'n idee dat de BB regie wacht tot iedereen in zijn r.e.m. slaap is en dan het brandalarm af laat gaan!![]()
Dat of " ALLE BEWONERS, ZENDERS CHECKEN!!!!!!!!!!!"quote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef BBscanner het volgende:
Heb zo'n idee dat de BB regie wacht tot iedereen in zijn r.e.m. slaap is en dan het brandalarm af laat gaan!![]()
Dat betekent volgens jouw theorie dus rond 04:30...jezus moet ik zolang tegen een paar slaapkoppen aan gaan zitten kijken om het mee te maken en dan is nog de vraag of BB dit uitvoert. Met hun motto niets is als het lijkt (ofzoiets) kan je echt nergens van op aan!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hehe, ja, tis maar hoe je het bekijkt ja. Laten we zeggen midden in de periode dat er geslapen zal worden (dus tussen nu en 9.30 ongeveer)![]()
![]()
Joh, laat je niet mindfucken.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:14 schreef BBscanner het volgende:
Met hun motto niets is als het lijkt (ofzoiets) kan je echt nergens van op aan!
Zou wel weer leuke actie opleveren,quote:Op donderdag 8 september 2005 01:21 schreef Kolomo het volgende:
Ingrid ziet er een beetje wakker uit, met de handen door haar haar... Als ze maar niet moet plassen
Telt slaapwandelen zonder eieren ook mee voor de opdracht?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:21 schreef Kolomo het volgende:
Ingrid ziet er een beetje wakker uit, met de handen door haar haar... Als ze maar niet moet plassen
Zo gauw ze het bed verlaten moeten ze aan, dus oook voor dat stukje naar de wc. Op de wc zelf houdt Ingrid ze dacht ik aan, Menno weet ik niet. Maar als Menno staand wil plassen kan hij ze maar beter uittrekken denk ik zoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef MaJo het volgende:
Als Ingrid of Menno naar de wc moet, moeten de sokken dan weer aan en worden ze dan naar de wc gedragen? Want in de opdracht stond toch dat de sokken niet aan hoeven tijdens het douchen of de wc? Of mogen ze zich niet zelfstandig verplaatsen richting wc? Beetje vreemd dan die uitzondering van de wc, want om ze nou bij de wc uit te trekken heeft ook niet zo veel meer zin... Beetje wazig verhaal misschien, ben nogal gaar
Als ze zich in bed, toilet of douche bevinden mogen de sokken uit. Het hoeft dus niet maar mag wel! Daarbuiten moeten ze aan zijn met de eieren er onder! Dit is dus mijn visie op de opdracht!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef MaJo het volgende:
Als Ingrid of Menno naar de wc moet, moeten de sokken dan weer aan en worden ze dan naar de wc gedragen? Want in de opdracht stond toch dat de sokken niet aan hoeven tijdens het douchen of de wc? Of mogen ze zich niet zelfstandig verplaatsen richting wc? Beetje vreemd dan die uitzondering van de wc, want om ze nou bij de wc uit te trekken heeft ook niet zo veel meer zin... Beetje wazig verhaal misschien, ben nogal gaar
Dat vroeg ik me ook al af, als je 'wat meer moet doen' op de wc dan is het wel lastig met die sokken aan. Maar steeds aan en uit trekken is ook wel vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zo gauw ze het bed verlaten moeten ze aan, dus oook voor dat stukje naar de wc. Op de wc zelf houdt Ingrid ze dacht ik aan, Menno weet ik niet. Maar als Menno staand wil plassen kan hij ze maar beter uittrekken denk ik zoOf als ze wegens bepaalde behoeften wat langer op het toilet moeten verkeren en de bentjes niet zo lang in de lucht te houden. Want een keer te hard op de eitjes leunen en de opdracht is mislukt....
Ingrid was al eerder ff aan 't slaapwandelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ze zich in bed, toilet of douche bevinden mogen de sokken uit. Het hoeft dus niet maar mag wel! Daarbuiten moeten ze aan zijn met de eieren er onder! Dit is dus mijn visie op de opdracht!
Trustequote:Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, als je 'wat meer moet doen' op de wc dan is het wel lastig met die sokken aan. Maar steeds aan en uit trekken is ook wel vervelend natuurlijk.
Maar goed, ik ga slapenTruste!
Was jalla ermaar dan hadden we daar op kunnen kankeren!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef wickie het volgende:
saai saai en nog eens saai.........
Haha, echt waar? ik ga zo wel eens pitten denk ik. Gisteren wachten op roel waarvan verwacht werd dat die iets ging doen: gebeurde niet... Niet dat ik puur daarvoor nog online was, maar het was toch leuk geweest als...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Trusteblijf nog ff wachten op de brandweeroefening!
![]()
Soms wil je ff snel wat kwijt en dan schieten er wat hoofdlettertjes bij in enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Was jalla ermaar dan hadden we daar op kunnen kankeren!![]()
(geeft niet hoor die interpuntie... begin zelf ook een beetje paranoia...)
Nee, die laptekst die hij vandaag poste zonder enige punt, komma of hoofdletter was behoorlijk vaag. Zit regelmatig op geenstijl en daar had je een tijdje ook een figuur..(ben ze naam ff kwijt)...die nooit enige vorm van interpunctie gebruikte. Deze persoon poste ook altijd zeer vreemd leek wel een beetje op die jalla.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Soms wil je ff snel wat kwijt en dan schieten er wat hoofdlettertjes bij in enzo![]()
Maar hij had er uberhaupt nog nooit van gehoord geloof ik![]()
Nogmaals sorryquote:Op donderdag 8 september 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
Die jalla gast spoorde gewoon niet, rare opmerkingen die ik niet kon plaatsen, rare gedachtengangen, na 500x nog niet kunnen quoten en ga zo maar door.....
Spellingsfoeten kan ik heel goed hebben, maak ik zelf ook geregeld maar het verhaal (de verhalen eigenlijk)quote:Op donderdag 8 september 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee, die laptekst die hij vandaag poste zonder enige punt, komma of hoofdletter was behoorlijk vaag. Zit regelmatig op geenstijl en daar had je een tijdje ook een figuur..(ben ze naam ff kwijt)...die nooit enige vorm van interpunctie gebruikte. Deze persoon poste ook altijd zeer vreemd leek wel een beetje op die jalla.
Ze heeft niet zoveel kleding...ze draag haar nachtgoed dus ook overdag en anderom!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef Sealord het volgende:
IK vraag me af, heeft ze zich weer aangekleed of ligt ze met kleren aan in bed?
excuses al 20 posts eerder geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nogmaals sorryJij ben niet de jalla!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |