Die jonge meisjes willen liever dat Menno erin blijft, denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef milagro het volgende:
[..]dat lost elkaar mooi op
zal ze beide niet missen, maar helaas zullen ze er beide niet uitgaan.
ik denk dat Ralph gaat vertrekken.
hoewel, de stemmers zijn meisjes meestal en jong, dus wie weet
Dan lees je toch niet goed. Ik walg van dat geposeer van Dido. Ik vind Ingrid eigenlijk helemaal niet zo mooi. Tanja isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ik heb al een deeltje of 100 meegelezen en jouw caps en bijbehorende opmerkingen wel gezien![]()
Maar goed, heel veel mannen vinden dat al de kick van BB, wijven in bikini, naakt douchen en alles inzoomen en caps maken.
It's all good hoor![]()
ja maar Menno komt sowieso niet op 'de bank' denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die jonge meisjes willen liever dat Menno erin blijft, denk ik.![]()
Lieske vertoont precies het zelfde gedrag. Raar dat je dat niet irriteert.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over irritatie zijn we het dan ook volkomen eens. Ik kan hem niet echt meer verdragen. Zodra hij zij weer een monoloog houdt en bij een van de dames heren ligt te slijmen, dan zap ik meteen weg.
Ik denk dat hij Joost z'n stem krijgt. Maar verder van niemand eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
ja maar Menno komt sowieso niet op 'de bank' denk ik.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Lieske vertoont precies het zelfde gedrag. Raar dat je dat niet irriteert.
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat Ralph eruit gaat, dacht juist dat die beter in de groep lag dan bv Tanja, maar misschien door de thuis stemmende mensen...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ja maar Menno komt sowieso niet op 'de bank' denk ik.
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoop dat Chantal, Tanja of nathalie op het bankske plaats mogen nemen en eruit vliegen (een van hen dan he, om te beginnen).
Ralph valt inderdaad reuze mee, hij doet gewoon z'n ding.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
Hey Ruby![]()
[..]
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat Ralph eruit gaat, dacht juist dat die beter in de groep lag dan bv Tanja, maar misschien door de thuis stemmende mensen...
Ik laat me verassen iig.
Shit was ik ff vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Day het volgende:
Maar het lijkt me wel sterk dat BB Tanja eruit laat stemmen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.
Oh dan wordt ze nog stiller dan ze nu al isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Niet?? Denk dat ze daar juist als eerste zit
![]()
Dat ze er door de mensen thuis niet zo snel uit gestemt zal worden is een heel ander verhaal![]()
Ik vraag me sowieso af of eventuele stemmen op haar eerlijk weergegeven zullen worden. en naar aanleiding van wat Roel daarstraks zei over tanja's saaiheid heb ik eigenlijk het idee dat ze ook nauwelijks op haar durven stemmen, omdat ze zwanger is. Maar stemmen krijgen zal ze zeker, denk ik toch...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.
Ik moest mijn koptelefoon echt goed in mijn oren drukken, fluisteren is toch verbodenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Rob maakt Lieske wijs dat er een geest in de mannenkamer rondwaart, omdat ze allemaal vreemde geluiden horen.
Lieske luistert heel geboeid
misschien dat Chantal er nog ff kan inblijven.......eigen mening...leuk gespreksvoer zo af en toe....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoop dat Chantal, Tanja of nathalie op het bankske plaats mogen nemen en eruit vliegen (een van hen dan he, om te beginnen).
Oh please zegquote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
De kijkers hebben denk ik zoiets van "Ralph, wie is dat ook alweer? "quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Na alle media-aandacht zal Johnny Tanja er natuurlijk niet uit laten knikkeren voordat de bevalling geweest is. Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
Dus zal Tanja wel gespaard blijven en ik vermoed dat het tussen Lieske en Ralph zal gaan. En dan ligt het er maar net aan hoe BB die 2 op TV laat uitkomen. Lieske kan je denk ik wel als labiele huilebalk neerzetten, maar ook als slachtoffer van boze heksen. Ralph kan je als zeer rustig en creatief neerzetten, maar ook als einzelganger die buiten de groep valt.
Ze zullen toch wel alle nominaties laten zien zodat ze er niet mee kunnen sjoemelen??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Na alle media-aandacht zal Johnny Tanja er natuurlijk niet uit laten knikkeren voordat de bevalling geweest is. Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
Dus zal Tanja wel gespaard blijven en ik vermoed dat het tussen Lieske en Ralph zal gaan. En dan ligt het er maar net aan hoe BB die 2 op TV laat uitkomen. Lieske kan je denk ik wel als labiele huilebalk neerzetten, maar ook als slachtoffer van boze heksen. Ralph kan je als zeer rustig en creatief neerzetten, maar ook als einzelganger die buiten de groep valt.
Als ze nog stiller blijft met praten en bewegen zullen ze haar wel een hartslagmeter om laten doen die ze op afstand kunnen aflezenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dan wordt ze nog stiller dan ze nu al is![]()
![]()
Komt ze elke week op de bank, niemand wilt haar meer en NL (*kuch* BB) laat haar blijven.
En ze wordt elke dag nog meer een remi.![]()
Mijn idee. Maar bv de politiek correcte rakkers staan natuurlijk bij Johnny om de hoek, met in hun kielzog een legertje advocaten.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zegKrijgen we dat ook nog.
Nee roken is wel lekker![]()
Gister in de zin van het is nu over 12en en dus donderdag??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar is Jalla nog teruggekeerd sinds gister?
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
T'is echt wel een poepie...
[afbeelding]
Weten ze niet dat dat de broer van Leroy isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kijkers hebben denk ik zoiets van "Ralph, wie is dat ook alweer? "
WTF is Leroy?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weten ze niet dat dat de broer van Leroy isZe moeten wel opletten
![]()
quote:
Die had vanmiddag echt weer een hilarische quote:quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar is Jalla nog teruggekeerd sinds gister?
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
delete maar want is te off topic.......
nu echt weg bye
U is zeer scherpquote:
Er missen een paar zenders volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:29 schreef Day het volgende:
gesprekken in de herenslaapkamer zijn bij mij niet te volgen
Jullie ook last ervan?
volgens mij is dat al gebeurd, dit is toch geen stemquote:Op donderdag 8 september 2005 00:31 schreef ruby het volgende:
Kunnen Linda haar stembanden doorgeknipt worden alsjeblieft?
Je moet wat beter opletten tijdens de uitzending hoorquote:
Hij is gewoon zo uitgekotst hier, dat hij daarom alleen al niet meer terugkomt.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die had vanmiddag echt weer een hilarische quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
sindsdien niet meer gezien![]()
Ja sorry... Was niet zo heel erg boeiend.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet wat beter opletten tijdens de uitzending hoor![]()
![]()
Dat is iemand die al met zijn naam onder de 'wil xxxxx zijn zender checken' knop zit.quote:
Hij zei vannietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo uitgekotst hier, dat hij daarom alleen al niet meer terugkomt.
BB volgt ie echt wel en als hij graag wilt posten, maakt ie gewoon kloon nr 100 aan, aangezien dit al een kloon was.
Dan moetie eerst Tanja in de benen krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Oh hey effe off topic. Ik volg de tv-uitzendingen niet, maar las vanmiddag wel op de BB-site dat Ralph iedereen een brandoefening moest laten doen.
Is dat gelukt?
Daar zeg je wat ...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moetie eerst Tanja in de benen krijgen
2 dragen Menno wegquote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moetie eerst Tanja in de benen krijgen
Ja en het was zo boeiend, puur door het saaie gebrabbel van hem, hij kan gewoon niet vertellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Oh hey effe off topic. Ik volg de tv-uitzendingen niet, maar las vanmiddag wel op de BB-site dat Ralph iedereen een brandoefening moest laten doen.
Is dat gelukt?
Hij is inderdaad al eerder geweest, had zelf ook de helft gemist.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Stomme Talpa!Ik wilde de herhaling kijken maar die is nog steeds niet langsgeweest, zou volgens de site om 23.55 zijn... Ik vermoed dat hij eerder is uitgezonden.
Nu snap ik die dalende kijkcijfers ineens!
Vindt jouw manier van posten trouwens verdacht veel op die van Jalla lijken. geen interpunctie! Is dit je kloon?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef wickie het volgende:
ik vond dit jalla niet bepaald de nuchterste met zn 18 uur kijken en dan niks van roel doorhebben en zn moeite met quoten, achja je hebt van die figuren.... ik heb wel de weddenschap van m gewonnen.
t geluid is trouwens erg slecht op de stream hier
Ja hij is daarvoor al geweest volgens mij, zag het voorbij komen en het was erg vroeg, vond het al raar.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Stomme Talpa!Ik wilde de herhaling kijken maar die is nog steeds niet langsgeweest, zou volgens de site om 23.55 zijn... Ik vermoed dat hij eerder is uitgezonden.
Je weet het echt niet??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry... Was niet zo heel erg boeiend.
Ja, ik zapte even naar BVD en dat bleek nog niet begonnen. In plaats daarvan zag ik een stukje BB. Die is dus al om 2200 uitgezonden of zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Vanmorgen? Dat is toch al minimaal 2 dagen geleden?quote:
Dan ga ik maar elders ff lezen wat er aldaar geshowd is...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is inderdaad al eerder geweest, had zelf ook de helft gemist.![]()
Omdat ze denkt (hoopt) dat Suriname massaal dat ding zou kopen als ze erin zou staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef ruby het volgende:
Waarom denkt Tanja in de Playboy te komen staan? Wat een illusie zeg.
Dat wist ik niet nee. Was aan het werk.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je weet het echt niet??
Vanmorgen (ofzo, ben tijddebiel) via de speaker in het huis: wil Leroy naar de dbk komen?
(of hij moest zijn zender checken, het was erg vroeg)
Vandaar dat Joost vanmiddag liep te blerren, Ik ga Leroy nomineren, die met die bril!![]()
Ik las op de blog dat er aan Ralphs verhaal/opdracht ook nog iets geheims zat... wat was dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ja, ik zapte even naar BVD en dat bleek nog niet begonnen. In plaats daarvan zag ik een stukje BB. Die is dus al om 2200 uitgezonden of zo.
Was de geheime missie van Roel in te zien en het begin van de eieropdracht.
En bedankt!! Kijk eerst even hoelang ik al lid ben dan weet je dat ik geen kloon ben. En sorry dat ik even geen interpunctie gebruikte, ik heb een zware dag gehad. Bij deze speciaal voor jou de interpunctie correct.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt jouw manier van posten trouwens verdacht veel op die van Jalla lijken. geen interpunctie! Is dit je kloon?
(kan een mod IP checken svp?)
Dat voldane gezicht van Lieskequote:Op donderdag 8 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
Ah gus Roel helemaal close met Lieske, wat schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |