Ik vraag me sowieso af of eventuele stemmen op haar eerlijk weergegeven zullen worden. en naar aanleiding van wat Roel daarstraks zei over tanja's saaiheid heb ik eigenlijk het idee dat ze ook nauwelijks op haar durven stemmen, omdat ze zwanger is. Maar stemmen krijgen zal ze zeker, denk ik toch...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja komt denk ik niet snel op de bank.
Ik moest mijn koptelefoon echt goed in mijn oren drukken, fluisteren is toch verbodenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Rob maakt Lieske wijs dat er een geest in de mannenkamer rondwaart, omdat ze allemaal vreemde geluiden horen.
Lieske luistert heel geboeid
misschien dat Chantal er nog ff kan inblijven.......eigen mening...leuk gespreksvoer zo af en toe....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:15 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoop dat Chantal, Tanja of nathalie op het bankske plaats mogen nemen en eruit vliegen (een van hen dan he, om te beginnen).
Oh please zegquote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
De kijkers hebben denk ik zoiets van "Ralph, wie is dat ook alweer? "quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Na alle media-aandacht zal Johnny Tanja er natuurlijk niet uit laten knikkeren voordat de bevalling geweest is. Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
Dus zal Tanja wel gespaard blijven en ik vermoed dat het tussen Lieske en Ralph zal gaan. En dan ligt het er maar net aan hoe BB die 2 op TV laat uitkomen. Lieske kan je denk ik wel als labiele huilebalk neerzetten, maar ook als slachtoffer van boze heksen. Ralph kan je als zeer rustig en creatief neerzetten, maar ook als einzelganger die buiten de groep valt.
Ze zullen toch wel alle nominaties laten zien zodat ze er niet mee kunnen sjoemelen??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef ks_choice het volgende:
Na alle media-aandacht zal Johnny Tanja er natuurlijk niet uit laten knikkeren voordat de bevalling geweest is. Een nominatie zou ook al veel stress opleveren = slecht voor de baby.
Dus zal Tanja wel gespaard blijven en ik vermoed dat het tussen Lieske en Ralph zal gaan. En dan ligt het er maar net aan hoe BB die 2 op TV laat uitkomen. Lieske kan je denk ik wel als labiele huilebalk neerzetten, maar ook als slachtoffer van boze heksen. Ralph kan je als zeer rustig en creatief neerzetten, maar ook als einzelganger die buiten de groep valt.
Als ze nog stiller blijft met praten en bewegen zullen ze haar wel een hartslagmeter om laten doen die ze op afstand kunnen aflezenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dan wordt ze nog stiller dan ze nu al is![]()
![]()
Komt ze elke week op de bank, niemand wilt haar meer en NL (*kuch* BB) laat haar blijven.
En ze wordt elke dag nog meer een remi.![]()
Mijn idee. Maar bv de politiek correcte rakkers staan natuurlijk bij Johnny om de hoek, met in hun kielzog een legertje advocaten.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zegKrijgen we dat ook nog.
Nee roken is wel lekker![]()
Gister in de zin van het is nu over 12en en dus donderdag??quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar is Jalla nog teruggekeerd sinds gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |