Ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
T'is echt wel een poepie...
[afbeelding]
Weten ze niet dat dat de broer van Leroy isquote:Op donderdag 8 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kijkers hebben denk ik zoiets van "Ralph, wie is dat ook alweer? "
WTF is Leroy?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weten ze niet dat dat de broer van Leroy isZe moeten wel opletten
![]()
quote:
Die had vanmiddag echt weer een hilarische quote:quote:Op donderdag 8 september 2005 00:26 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar is Jalla nog teruggekeerd sinds gister?
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
delete maar want is te off topic.......
nu echt weg bye
U is zeer scherpquote:
Er missen een paar zenders volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:29 schreef Day het volgende:
gesprekken in de herenslaapkamer zijn bij mij niet te volgen
Jullie ook last ervan?
volgens mij is dat al gebeurd, dit is toch geen stemquote:Op donderdag 8 september 2005 00:31 schreef ruby het volgende:
Kunnen Linda haar stembanden doorgeknipt worden alsjeblieft?
Je moet wat beter opletten tijdens de uitzending hoorquote:
Hij is gewoon zo uitgekotst hier, dat hij daarom alleen al niet meer terugkomt.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die had vanmiddag echt weer een hilarische quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
sindsdien niet meer gezien![]()
Ja sorry... Was niet zo heel erg boeiend.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet wat beter opletten tijdens de uitzending hoor![]()
![]()
Dat is iemand die al met zijn naam onder de 'wil xxxxx zijn zender checken' knop zit.quote:
Hij zei vannietquote:Op donderdag 8 september 2005 00:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo uitgekotst hier, dat hij daarom alleen al niet meer terugkomt.
BB volgt ie echt wel en als hij graag wilt posten, maakt ie gewoon kloon nr 100 aan, aangezien dit al een kloon was.
Dan moetie eerst Tanja in de benen krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:36 schreef Day het volgende:
Oh hey effe off topic. Ik volg de tv-uitzendingen niet, maar las vanmiddag wel op de BB-site dat Ralph iedereen een brandoefening moest laten doen.
Is dat gelukt?
Daar zeg je wat ...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moetie eerst Tanja in de benen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |