en je 18 uur per dag dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
arg dit is allemaal zo off topic, ga weer ergens anders verder, bye
welterustenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
laatste zei die dat hij 18 uur per dag naar de streams zat te kijken, slaapgebrek doet rare dingen met mensen blijkbaarquote:Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef TRiXeS het volgende:
Lol, met die jalla is echt iets goed mis
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forumquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
Je vertoont een beetje vreemd gedrag gozert.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef jalla het volgende:
ik zit hier voor een verslaving, niet om vriendjes te maken, loop niet te zeiken tegen anderen dus de humor van apk en rica richting mij is totaal overbodig, dat is het, als hun nu gewoon mij negeren, gheen problemen verder, blokken kan helaas niet
Hehe... hup! stuur ze daar maar allemaal heenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forum![]()
Holy fuck.. 350 post per dag... Dat is echt ziek. Ik dacht dat ik veel postte in het BB forum, maar dat slaat werkelijk op allesquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
Je vertoont een beetje vreemd gedrag gozert.
350 posts per dag, dat is echt niet normaal hoor.
En 18 uur streams kijken per dag is ook behoorlijk waus.
Daar heeft-ie in drie dagen tijd óók al 700 keer gepost.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forum![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
Daar heeft-ie in drie dagen tijd óók al 700 keer gepost.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef bloodymary het volgende:
Zou dit dan het eerste officiele BB-slachtoffer worden?
Holy Fuckquote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar staat diequote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Holy Fuckdus zit ie op 2 forms te posten!
Ik zeg Jalla is![]()
whahahahahhahahahahaaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
delete maar want is te off topic.......
nu echt weg bye
Ze is dan ook een doorgewinterde BB kijker, eerder vertelde ze dat ze alle voorgaande BB heeft gevolgd inclusies de USA versie geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Is me al vaker opgevallen dat Chantal erg bezig is, met wat ze buiten het huis denken, en wat haar te wachten staat.
Ik zeg/denk..... Koekkoek, Waus heeft mischien iets te veel van Roel zijn voorraadje gesnoept!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waar staat dieeigenlijk voor..
Hahaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
nu echt weg bye
quote:
Als ze gaan slapen mogen de sokken uitquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben er even een paar dagen uit geweest.
Wie is met wie naar bed geweest?
En me die eieren hoe zit dat als ze in hun slaap per ongeluk de bedrand raken oid?
Ah ok dankjequote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze gaan slapen mogen de sokken uit
Menno & Ingrid, Roel & Dido, Rikker & Lieske, Rob & Chantal... voor de rest heb je niks gemist hoor lekker saai dus....quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben er even een paar dagen uit geweest.
Wie is met wie naar bed geweest?
En me die eieren hoe zit dat als ze in hun slaap per ongeluk de bedrand raken oid?
Stiekem heeft Dido wat mij betreft ook nog gelijk ook. Maakt het een stuk leuker die theorienquote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: het interessante van jou manier van denken is, dat je kan voorspellen hoe ik denk. dus je hebt dezelfde logica. je gaat er alleen niet in mee.
Dido: klopt
Roel: maar dat is dan jezelf voor de gek houden dus.
Dido: maar ik vind toch een paar dingen heel raar op de wereld, ik kan jou theorie ook geloven, en de mijne ook: ik geloof ze allebei. Ik vind mijn theorie leuker, dus hou ik het daarbij
Roel: maar dat is toch een hele niet wetenschappelijke manier van denken![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat hieraan voor af is gegaan, ik schakel pas net in en heb het topic verder niet gelezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
.
En nu ben je echt weg??quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
dat stoort me beetje
nu echt weg bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |