Nog niet maar ik neem eigenlijk maar aan dat hij voor zijn geheime missie ook 5000 euro kan verdienen!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:35 schreef KRIBBET het volgende:
quote]Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Is er iets bekend over 5000 euro?
Ik heb nu ook een broek aan. Die Tanja lag net lekker te grommen daar op de bankquote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dat is allemaal leuk van Joost. MAAR hij heeft een broek aan. EEN BROEK!!!!!!! MET DIT WEER.
Ik denk dat hij het eventuele noodrandzoen kan opheffen als het fout gaat, de eieren stuk gaan ofzo. Dus als hij 3 dagen niet meehelpt met sjouweh, en het gaat fout dan krijgen ze alsnog goed voeier..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nog niet maar ik neem eigenlijk maar aan dat hij voor zijn geheime missie ook 5000 euro kan verdienen!!![]()
Hmmm... dat klonk spannender dan het uiteindelijk was denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Ralph zijn creatief bezig met kaarsen.
Weer een nieuwe invalshoekquote:Op woensdag 7 september 2005 16:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het eventuele noodrandzoen kan opheffen als het fout gaat, de eieren stuk gaan ofzo. Dus als hij 3 dagen niet meehelpt met sjouweh, en het gaat fout dan krijgen ze alsnog goed voeier..
Ik zet de streams uit en ga over deze tekst nadenkenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Ralph zijn creatief bezig met kaarsen.
Ze hebben weinig kleding aan.
Heb ik niet meegekregen, had zijn sneer richting Ralph ook al gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heeft Rob nog niet geklaagt dat Roel weer is geen flikker uitvoert!
Gggnnnrrr... gggnnrrrr...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Om te zeggen dat ze niet actief is,is overdreven. Ze ademt tenslotte nog wel!
[afbeelding]
Tis nu momenteel een beetje saaie hap ja. Spanning opbouwen tot morgenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef Bep het volgende:
Ik ben met deze opdracht nu bijna afgehaakt , ik zie er geen spanning of humor in
Maar zei hij dat toen om Lieske zich beter te laten voelen of meende hij het echtquote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
Roel heeft toch gezegd dat hij desnoods alle bewoners een maand lang droge crackers heeft? Hij is bij uitstek de persoon voor geheime missies.
Zal ook door de goede voeding komen (eindelijk) volgens haar moeder verzorge ze zich erg slecht voor die tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Gggnnnrrr... gggnnrrrr...
Die buik van haar is volgens mij behoorlijk gegroeid sinds de kick-off.
Jeutje .. heeft ze net haar shotje gekregen of zo. ze ligt erbij als een junk en ze heet niet eens tanjaquote:
Die houd echtwel zn smoel dicht dat verzeker ik je.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
Zou Dido het uit Roel krijgen of houdt hij zijn bekkie dicht over de missie?![]()
Misschien heeft ze wel hele speciale ondervragings techniekenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Die houd echtwel zn smoel dicht dat verzeker ik je.
Nee die gaat echt niks zeggen, hij is wel slimmerquote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
Zou Dido het uit Roel krijgen of houdt hij zijn bekkie dicht over de missie?![]()
Hij is in ieder geval niet zo labiel als Lieskequote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef lillymoon het volgende:
Die houd zijn bekkie wel dicht denk ik
Morgen nominatie dus?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Tis nu momenteel een beetje saaie hap ja. Spanning opbouwen tot morgen![]()
En waarschijnlijk daardoor straks 5000 euro rijkerquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Sealord het volgende:
[..]
Nee die gaat echt niks zeggen, hij is wel slimmer
2e plaatjequote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal Linda zo langzamerhand al eens op 'knappen' staan?
[afbeelding]
Roel en Dido kletsen wat bij.
[afbeelding]
Da's wel de bedoeling ja.quote:
Ah vandaar dat mijn mediaplayer crashte.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef TRiXeS het volgende:
Chantal die komt ook weer eens in beeld
Als Menno en Ingrid naar de dagboekkamer geroepen worden weten we het zekerquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn mediaplayer crashte.
Die van mij ook al. Dat kán geen toeval zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn mediaplayer crashte.
merk er niks van hoor, kerel heeft aardig wat brainsquote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef Rica het volgende:
Zo is het goed te merken dat ie veel drugs gebruikt.
Jup.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef scanman01 het volgende:
stream1 eruit?
yepquote:Op woensdag 7 september 2005 17:05 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dan zal ik dat eens ff gaan volgen. Zijn altijd diepgaande gesprekken
bij mij loopt het synchroonquote:Op woensdag 7 september 2005 17:06 schreef TRiXeS het volgende:
Klopt het geluid bij jullie ook niet ten opzichte van het beeld @ stream 3?
Dat is toch leuk om te weten?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:06 schreef lillymoon het volgende:
Wat ligt Dido toch naief te zijn; maar waarom, waarom waar komt dat dan vandaan???
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij heeft Roel last van afkickverschijnselen!
Leuke verhalen van Roel Dido durft het niet..Roel met mij wel hoor!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: als je paddestoelen hebt gegeten, gaat de tijd veel langzamer (of zoiets)![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ie genoeg idd.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
merk er niks van hoor, kerel heeft aardig wat brains
inderdaad... En zoiets kan je van tevoren ook niet altijd voorspellen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef Showtime het volgende:
Niet iedereen ervaart zo een paddo trip positief.
Het is fantastisch.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
Nou, zo'n paddo trip hoeft voor mij niet , dank u wel.
voor jou, ms, ik weet zeker dat ik doodsbang zou zijn.quote:
Roel zegt dus dat je bangheid in een schaterlach omslaatquote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
voor jou, ms, ik weet zeker dat ik doodsbang zou zijn.
ik zie stoeptegels liever gewoon stoeptegels zijn en geen golvende in kleuren uiteenspattende sensatie.
precies, zal het zelf dan ook nooit gebruikenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef TRiXeS het volgende:
inderdaad... En zoiets kan je van tevoren ook niet altijd voorspellen.
nou ze klinkt meer een soor teleurgesteld, vind ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef TRiXeS het volgende:
Dido is er helemaal door gefascineerd
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zie stoeptegels liever gewoon stoeptegels zijn en geen golvende in kleuren uiteenspattende sensatie.
Daar heb ik ook zeker respect voor. Ik wilde alleen ook aangeven dat Roel echt niet dom is omdat hij drugs gebruikt. Wat hij zegt is waar, je gaat alles vanuit een ander perspectief zien wat voor sommige mensen heel verhelderend kan werken.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Enkel het stimuleren van anderen om het te gebruiken staat me erg tegen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat hij zegt is waar, je gaat alles vanuit een ander perspectief zien wat voor sommige mensen heel verhelderend kan werken.
LSD gebruikt?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met die streams aan de hand, gaan vet traag
ja bij hem en bij een ander dus juist helemaal niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel zegt dus dat je bangheid in een schaterlach omslaat![]()
![]()
Waarom zouden ze hem niet in vertrouwen nemen?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie in gesprek met Rob.
Waarom nemen ze Rob toch in vertrouwen, (Ingrid zondag ook al), wat zien zij dat ik niet zie
Mij ook mij ook. Ik vind wel dat je het uit kan leggen aan iemand die erom vraagt.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Enkel het stimuleren van anderen om het te gebruiken staat me erg tegen.
Ik vind hem zelf autoritair en onsymphatiek, absoluut niet iemand waar ik mijn hart bij zou uitstortenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem niet in vertrouwen nemen?
Hijs de papa.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem niet in vertrouwen nemen?
wie gebruikt het woord domquote:Op woensdag 7 september 2005 17:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zeker respect voor. Ik wilde alleen ook aangeven dat Roel echt niet dom is omdat hij drugs gebruikt. Wat hij zegt is waar, je gaat alles vanuit een ander perspectief zien wat voor sommige mensen heel verhelderend kan werken.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef jalla het volgende:
ik ben een clone LEAVE ME ALONE
*** verslaving
Is te zien jaquote:Aantal posts: 1022 (gemiddeld 357 per dag)
Leeftijdsverschil misschien een beetje groot ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef Showtime het volgende:
Wanneer scoort Rob nou zijn chick in huis, daar ging hij toch voor. HIj zal toch wel eens aardig gefrustreerd moeten raken van al dat "papa" verhaaltjes aanhoren.
O dat is ook zeker zo hoor. En wat ik zonet ook al reply-de naar iemand; ik vind het niet erg om iemand te vertellen over mijn ervaringen als iemand er vraagt. Ik zal nooit iemand proberen te overtuigen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
[..]
wie gebruikt het woord dom
ik vind dat hij er wel erg generaliserend over praat, he tis een feit dat het niet voor iedereen is, niet bij iedereen goed valt.
"nou, dan heb je een bad trip, so what?" ja, dat geldt voor hem, maar voor anderen kan dat net zo goed niet "so what" zijn, maar wel "what the fuck??!!!!!"...
dat is een risico dat je wel in het oog moet houden, dat je dat neemt.
persoonlijk vind ik dat je bier bv veel meer onder controle kan houden, eentje teveel op, je stopt met drinken , je eet wat, en het zakt zo weer.
met een flink fout gevallen trip is dat toch echt andere koek, lijkt me.
mja hij heeft het niet getroffen met deze jeugdige BB lichting, of hij moet het op Chantal kunnenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef TRiXeS het volgende:
Leeftijdsverschil misschien een beetje groot ofzo?
Kan dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:28 schreef Showtime het volgende:
....of hij moet het op Chantal kunnen![]()
Die twee passen bij elkaar maar volgens mij moeten ze niks van elkaar hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:28 schreef Showtime het volgende:
[..]
mja hij heeft het niet getroffen met deze jeugdige BB lichting, of hij moet het op Chantal kunnen![]()
eensch, maar toch, jij een paddo, ik houd het bij een biertjequote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
O dat is ook zeker zo hoor. En wat ik zonet ook al reply-de naar iemand; ik vind het niet erg om iemand te vertellen over mijn ervaringen als iemand er vraagt. Ik zal nooit iemand proberen te overtuigen.
Wat betreft dat trippen is dat zo, daarom is het wensenlijk dat er iemand bij is die niet aanet trippen is. Die kan dan de boel 'corigeren' .
Als die zijn beste beentje voor haar voorzet, want dat hij nog niks gescoord heeft is vast een blok aan zijn been. En die verhalen aanhoren van al die anderen dames is vast als een pleister op zijn houten been.quote:
Haha.. mooi gedachtquote:Op woensdag 7 september 2005 17:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als die zijn beste beentje voor haar voorzet, want dat hij nog niks gescoord heeft is vast een blok aan zijn been. En die verhalen aanhoren van al die anderen dames is vast als een pleister op zijn houten been.
jij spoort niet echt he?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef jalla het volgende:
f oof leave me alone
en je 18 uur per dag dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
arg dit is allemaal zo off topic, ga weer ergens anders verder, bye
welterustenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
laatste zei die dat hij 18 uur per dag naar de streams zat te kijken, slaapgebrek doet rare dingen met mensen blijkbaarquote:Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef TRiXeS het volgende:
Lol, met die jalla is echt iets goed mis
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forumquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
Je vertoont een beetje vreemd gedrag gozert.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef jalla het volgende:
ik zit hier voor een verslaving, niet om vriendjes te maken, loop niet te zeiken tegen anderen dus de humor van apk en rica richting mij is totaal overbodig, dat is het, als hun nu gewoon mij negeren, gheen problemen verder, blokken kan helaas niet
Hehe... hup! stuur ze daar maar allemaal heenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forum![]()
Holy fuck.. 350 post per dag... Dat is echt ziek. Ik dacht dat ik veel postte in het BB forum, maar dat slaat werkelijk op allesquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
Je vertoont een beetje vreemd gedrag gozert.
350 posts per dag, dat is echt niet normaal hoor.
En 18 uur streams kijken per dag is ook behoorlijk waus.
Daar heeft-ie in drie dagen tijd óók al 700 keer gepost.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forum![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
Daar heeft-ie in drie dagen tijd óók al 700 keer gepost.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef bloodymary het volgende:
Zou dit dan het eerste officiele BB-slachtoffer worden?
Holy Fuckquote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar staat diequote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Holy Fuckdus zit ie op 2 forms te posten!
Ik zeg Jalla is![]()
whahahahahhahahahahaaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
delete maar want is te off topic.......
nu echt weg bye
Ze is dan ook een doorgewinterde BB kijker, eerder vertelde ze dat ze alle voorgaande BB heeft gevolgd inclusies de USA versie geloof ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Is me al vaker opgevallen dat Chantal erg bezig is, met wat ze buiten het huis denken, en wat haar te wachten staat.
Ik zeg/denk..... Koekkoek, Waus heeft mischien iets te veel van Roel zijn voorraadje gesnoept!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waar staat dieeigenlijk voor..
Hahaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
omg die posts is in 3 dagen vanwege een tijdelijke tik die ik in 3 dagen , misschien 4 dus wel volledig gezien heb. zit hier niet als ... over 3 maanden nog te posten, ben liefhebber van dit programma, en wil het alleen daarover hebben. post veel, maar ben dan ook in 4 dagen klaar, en kan me gelukkig weer met andere dingen bezighouden
dat ik niet elke dag 12 uur slaap nodig heb om vervolgens de rest van de dag niks te doen kan ik ook niks aan doen. vind jammer dat er reacties op mijn persoon komen, ipv gewoon over waar het hier om gat, namelijk streamen, en verslaafd zijn, (dat ben ik nu dus ook, al is het dan in 4 dagen over) na die 4 dagen, kom ik dus hier ook niet meer terug om lollig te doen tegen andere posters, zoals sommige anderen hier die zelf helemaal of bijna geen streams kijken
dat stoort me beetje
dacht dat ik gisteren al klaar was met de verslaving, maar vandaag ijlt het toch nog beetje na.
verder vind ik het behoorlijk waus als je dit gebeuren 3 maanden achter elkaar gaat volgen, en daar dan 3 maanden elke dag weer mee bezig bent. maar goed dat was het.
nu echt weg bye
quote:
Als ze gaan slapen mogen de sokken uitquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben er even een paar dagen uit geweest.
Wie is met wie naar bed geweest?
En me die eieren hoe zit dat als ze in hun slaap per ongeluk de bedrand raken oid?
Ah ok dankjequote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze gaan slapen mogen de sokken uit
Menno & Ingrid, Roel & Dido, Rikker & Lieske, Rob & Chantal... voor de rest heb je niks gemist hoor lekker saai dus....quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben er even een paar dagen uit geweest.
Wie is met wie naar bed geweest?
En me die eieren hoe zit dat als ze in hun slaap per ongeluk de bedrand raken oid?
Stiekem heeft Dido wat mij betreft ook nog gelijk ook. Maakt het een stuk leuker die theorienquote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: het interessante van jou manier van denken is, dat je kan voorspellen hoe ik denk. dus je hebt dezelfde logica. je gaat er alleen niet in mee.
Dido: klopt
Roel: maar dat is dan jezelf voor de gek houden dus.
Dido: maar ik vind toch een paar dingen heel raar op de wereld, ik kan jou theorie ook geloven, en de mijne ook: ik geloof ze allebei. Ik vind mijn theorie leuker, dus hou ik het daarbij
Roel: maar dat is toch een hele niet wetenschappelijke manier van denken![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat hieraan voor af is gegaan, ik schakel pas net in en heb het topic verder niet gelezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
.
En nu ben je echt weg??quote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef jalla het volgende:
dat stoort me beetje
nu echt weg bye
Ja idd interpunctie is niet echt zijn sterkste punt!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu ben je echt weg??Afgelopen nacht tussen 2 en 3 beweerde je hetzelfde dus ben bang dat we nog niet van je af zijn
![]()
En ik denk nog steeds dat je onder een andere naam dan weer terug komt![]()
(zal je wel hoofdletters, punten komma's moeten gebruiken![]()
)
Volgens mij zit ze nu aan de drugs....die droomquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja rookt weer
Is niet voor haar zelf hoor, dat is voor het kind, die had weer last van ontwenningsverschijnselenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja rookt weer
[offtopic]quote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Zapje het volgende:
Linda tegen Tanja....goh je bent ook echt een zwangere vrouw he..............![]()
iedereen is er stil vanquote:Op woensdag 7 september 2005 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic]
'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
[/offtopic]
Dat zou een stuk leuker zijn met Ingrid ernaastquote:Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef ks_choice het volgende:
Ingrid is even plassen en meteen springt Lieske op Menno af voor een knuffel en een kus
toch maar ff lezen dan misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand?
Als ik ff achterloop check ik deze 2 sites en ben meteen weer bij:quote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff bedankt he!
ff 2 regels typen wie met wie heeft getongt is toch niet zo veel moeite?
100 topics doorlezen daarintegen wel....
Dan lees je toch ff het topic met streamverslagen door? ipv het topic met comments on streamsquote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff bedankt he!
ff 2 regels typen wie met wie heeft getongt is toch niet zo veel moeite?
100 topics doorlezen daarintegen wel....
vette site thnxquote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef AnTjUh het volgende:
ik kijk altijd hier
http://bigbrother.headliner.nl/
Daar was ik allang achterquote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef Marrije het volgende:
Joost is grappig!
Doe ff normaal ofzo..quote:
Goeie site ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef AnTjUh het volgende:
ik kijk altijd hier
http://bigbrother.headliner.nl/
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
grapje Paella toch? van Chantal???
Precies ja, en Rob er meteen weer overheen ' dat is gewoon een liedje, niets bekends'quote:Op woensdag 7 september 2005 19:02 schreef bemeall het volgende:
Dido, dat melodietje is van Madelief... "Madelief wat ga je doen"
Ja... dat nachtlicht doet het hem hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
OMG
Nathalie over waarom de orchideeën het zo goed doen; 'ze krijgen hier ook helemaal geen nachtlicht'
lijkt mij nietquote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid V. en Nathalie J. zijn hun achternamen hoor ik net![]()
Roel mocht dus idd niet meehelpen aan de weekopdracht, anders minder huishoudbudget...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
In de uitzending: "Roel moet z'n snor drukken". Wat we al dachten dus! Na de reclame horen we hoe het precies zit met z'n geheime opdracht!
Als NL m leuk vind dan is dat toch geen probleemquote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef TRiXeS het volgende:
Ik hoop niet dat Roel dan wordt genomineerd... Het is een toffe gast en dat zou jammer zijn.
ervoorquote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef CocaColaLight het volgende:
De vraag is wanneer moeten ze nomineren voor of nadat de opdracht af is?
Maar dat weten de bewoners nog niet voor het nomineren.... da's een beetje lullig voor Roel.. Aan de andere kant: als hij genomineerd zou worden, hoeft hij zich volgens mij geen zorgen te maken aangezien in de uitzending duidelijk gezegd is dat het een opdracht is voor hem..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef KRIBBET het volgende:
Groot verschil met de missie van Lieske is toch wel dat zij de medebewoners een oor aan moest naaien en Roel het alleen maar goed kan doen![]()
Ligt eraan wie tegenover hem zit hequote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als NL m leuk vind dan is dat toch geen probleem
Dan moeten de bewoners nog nomineren, en heel NL moet stemmen, in 1 half uur?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef Marrije het volgende:
Om 21.00 uur is de weekopdracht afgelopen, misschien doen ze de nominaties daarna live?
En gelijk heeft ie!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is Roel nu trouwens? Hij zorgt zeker echt dat hij niet bij M&I in de buurt komt!
Met BB weet je het maar nooit, misschien dan nog wel een keerquote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef lillymoon het volgende:
Ze moeten nu nomineren.
Hij hoeft zich echt weinig zorgen te maken en na donderdag 21:00 kan hij het uitleggen en zal niemand van de bewoners het hem kwalijk nemen, hij kon niet andersquote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dat weten de bewoners nog niet voor het nomineren.... da's een beetje lullig voor Roel.. Aan de andere kant: als hij genomineerd zou worden, hoeft hij zich volgens mij geen zorgen te maken aangezien in de uitzending duidelijk gezegd is dat het een opdracht is voor hem..
Inderdaad, dat viel me ook al op... Deel 121 gaat langzaam voorbij..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef -Delta- het volgende:
Al 4 uur in dit deel op fok, kortom er gebeurd vandaag geen reet in het BB huis![]()
hou dat nog ff zo dan ajb.. ik lig hopeloos achterquote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Inderdaad, dat viel me ook al op... Deel 121 gaat langzaam voorbij..
Ik denk ook wel dat ze het zullen begrijpen.. Hij deed het tenslotte voor de groepquote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij hoeft zich echt weinig zorgen te maken en na donderdag 21:00 kan hij het uitleggen en zal niemand van de bewoners het hem kwalijk nemen, hij kon niet anders![]()
1 2 3 | <?php ?> |
Nee, maar omdat ze het niet weten dat het een geheime missie is, denken ze dat hij gewoon "lui" is, en gaan ze 'm dan misschien nomineren.. Zou wel zonde zijn, maar denk niet dat NL hem er uit stemt dan, omdat wij weten dat het goed bedoeld is.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij hoeft zich echt weinig zorgen te maken en na donderdag 21:00 kan hij het uitleggen en zal niemand van de bewoners het hem kwalijk nemen, hij kon niet anders![]()
Sowieso is het de afgelopen dagen wat minder druk lijkt hetquote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Inderdaad, dat viel me ook al op... Deel 121 gaat langzaam voorbij..
Ik gok op Lieske en Tanja en in dat geval het moeilijk zijn voor hem terwijl de internet kijkers een andere keus zouden maken denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ligt eraan wie tegenover hem zit he
Het is ook nuquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef Showtime het volgende:
Als het nomineren nu is dan is de schade omtrent Roel waarschijnlijk nog beperkt gebleven, zou mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |