"dommer als"quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef egmo het volgende:
eigenlijk is Ralph nog dommer als Lieske....zou mijn niets verbazen als hij er als eerste uitgaat
Denk het haast wel daarom zit ik te wachten op het moment dat Ingrid of Menno ernaar toe moetquote:Op woensdag 7 september 2005 15:54 schreef aidyl het volgende:
is dat nu allemaal om te nomineren dat ze de dbk in moeten?
Holy fuck! Ik moet er echt ff bij blijven zo te zien!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Een capture die perfect weergeeft hoe spannend het in het huis is.
[afbeelding]
Oh, dus als iemand zelf zegt dat ze dik is , mag je dat niet beamenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Wat een rotopmerking van Tanja tegen Linda.
Linda; ik ben dik
Tanja; Vind je het gek! (doelend op veel eten van Linda of zo)
En ik vind Linda helemaal niet dik, paar pondjes teveel misschien maar je kunt haar toch niet dik noemen.
Mag best, maar het is wel bot.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand zelf zegt dat ze dik is , mag je dat niet beamen
Inderdaad. Als ze het toch zelf zegt... En wat zou ze dan moeten zeggen: "Hoe kooom je erbij?", waardoor ze gewoon liegt!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand zelf zegt dat ze dik is , mag je dat niet beamen
Is dat niet zo'n ongeschreven wet?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:59 schreef TRiXeS het volgende:
En wat zou ze dan moeten zeggen: "Hoe kooom je erbij?",
Dat mondje, die blik, die zonnebril in het haar... sprekend een jonge Hummie!quote:
Ja eigenlijk wel... Maar er is ook een ongeschreven wet dat je niet moet roken tijdens je zwangerschap en daar houd Tanja zich ook niet aanquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ongeschreven wet?
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mondje, die blik, die zonnebril in het haar... sprekend een jonge Hummie!![]()
Dido is Hummies dochter!![]()
Dan zouden ze het toch wel tegen elkaar hebben gezegd, ik heb iig niks ervan gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:54 schreef aidyl het volgende:
is dat nu allemaal om te nomineren dat ze de dbk in moeten?
Ik denk dat het voor zen aambeien is!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:04 schreef cuall het volgende:
Rob had tampons in zijn kast zegt Linda net, nou vraag ik je? doekje voor het bloedend been?
Nee hoor, het is echt zoquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
Menno heeft een roze tandenborstel van koekie-monster??
Volgens mij begin ik me dingen in te beelden![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast lijkt wel op Joost...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Linda komt meer in de richting![]()
Nou.. die hoef ik ook niet te zienquote:Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef bLoNdYmYl het volgende:
En dát laten ze nou weer niet zien!! blote menno!
laat haar lekker bloedenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:17 schreef lillymoon het volgende:
Linda moest bier inleveren wilde ze nieuwe tampons krijgen maar ze hebben geen bier meer nu is het de vraag of ze nieuwe tampons krijgt...... het is ook allemaal wat om een paar tampons.
Met 5000 euro in zijn zak vind ik hem niet zo zielig maar hij kijkt wel zoquote:Op woensdag 7 september 2005 16:20 schreef TRiXeS het volgende:
Roel zit ook zo alleen en zielig aan de eettafelHeb medelij
Hoezo? Is er iets bekend over 5000 euro?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met 5000 euro in zijn zak vind ik hem niet zo zielig maar hij kijkt wel zo![]()
Of is hij verliefd op iemand in het huis?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft Joost ook een geheime missie? Of mist hij opeens zijn vriendin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |