Wat raar he? Heb het maar even kunnen aanhoren en viel spontaan inslaapquote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook Dido, Ingrid en Nathalie vonden dat brandweer-gedoe van Ralph maar niks.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha![]()
En dat gaat alleen maar erger worden
![]()
Alleen het simpele hand uitsteken terwijl ze zien dat er auto's staan te wachten verdomme ze nog en dan heb ik het niet alleen over jongere ook oudere hebben er een handje van (of juist geen handje)
Welkom in de wereld van autobestuurders![]()
nou nouquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die tyfus kut hoerig eitjes... Kut opdracht! (saai)
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:17 schreef egmo het volgende:
Ralph: "7 jaar geleden was ik in NewYork en daar heb je de metro....de metro heb je niet in Nederland"![]()
![]()
Dat kleven is normaal, zeker bij lesauto'squote:Op woensdag 7 september 2005 15:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
![]()
Oja zat ook nog een busje achter me te duwen zeg! Even later gingen wij de andere kant op kwamen we hem tegemoet!Hij knipogen.
Probleem is dat de tv kijkers nog weinig van hem hebben gezien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef egmo het volgende:
eigenlijk is Ralph nog dommer als Lieske....zou mijn niets verbazen als hij er als eerste uitgaat
ban...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ìs onze zwangere schoorsteen al uit het BBhuis gezet ? nee ?? jammer ..
Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen het simpele hand uitsteken terwijl ze zien dat er auto's staan te wachten verdomme ze nog en dan heb ik het niet alleen over jongere ook oudere hebben er een handje van (of juist geen handje)
Want ? Ze rookt en is zwanger ? zwangere schoorsteen dus, zelfde als dido = dildo rob = been etc etc..quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef Kokstra het volgende:
Samenvatting van gesprek Rob: "Ik..... ik... ik..... ik.... mijn.... mijn.... ik.... been.... ik.... been... been. Ik."
Shit,weer de laatste...........quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef charlysilva het volgende:
Linda DGBK
Nee, volgens mij niet hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Sasami het volgende:
Hmm zeiden ze nu in de dbk hallo Linda daar zijn we weer?
Blijven proberenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Shit,weer de laatste...........![]()
klik op reconnectquote:Op woensdag 7 september 2005 15:47 schreef reconnect het volgende:
weet iemand hoe ik in de bron van deze http://www.talpa.tv/web/s(...)3/progid=1/show=true site de link kan vinden van het programma zodat ik het via mediaplayer kan bekijken? (sorry dat het zomaar ff tussendoor gaat)
Nu Ingrid en Menno nogquote:Op woensdag 7 september 2005 15:40 schreef Kokstra het volgende:
Linda DBK
Een hele goede morgen, ben blij dat de nachtploeg er weer isquote:
Dat zei ze uit zichzelf.. maar dat is meer zo van.. "Hallooo, ben ik weerquote:Op woensdag 7 september 2005 15:44 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ok ...ik dacht toch echt dat ik LInda ook nog terug hoorde zeggen van ja hier ben ik weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |