Ja die achterbakse cracksloerie heeft gezeten dus is gewend om alleen te zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Darklight het volgende:
De lieve, slimme, hoogopgeleide, nooit rokende neukende Tanja zit weer gezellig alleen![]()
Oh jaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ze rolde voor Chantal
edit - en steekt er zelf ook een op
quote:
Ze heeft het idee dat ze groter zijn geworden. De bikini kan ook gekrompen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef cuall het volgende:
Wat zit Chantal nou toch aan haar tieten te voelen?
Het is echt tof!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook![]()
Je hebt trouwens niks gemist, alleen dat Ralph salmiakknotsen heeft gekregen omdat hij het lief vroeg.
Gewoon geluid bij 3 streams dempen, is prima te volgen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen
Ik had zo'n link in Media Player maar ja, dan heb je ineens een lege kamer
Nee ben klaar nu.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij gáát er echt voor?![]()
Boefje.
Rica heeft twee notes olé olééééééééé
![]()
Ik doe mn best jaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:46 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Gewoon geluid bij 3 streams dempen, is prima te volgen hoor
dezen kun je in de mediaplayer openenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen
Ik had zo'n link in Media Player maar ja, dan heb je ineens een lege kamer
Als je gewoon even terugleest, dan zie je onmiddelijk waaróm Rica ineens zo uit de bocht vliegt.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik ben wel degelijk een fan van satire, maar dat wil niet zeggen dat allerhande narigheid onder die noemer weggeschoven kunnen worden. Je kunt ook te ver gaan natuurlijk
Viel erg mee he?? Geen schade geredenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
net terug van me eerste autoles, was supertof
Haha nope... was ff wennen met het sturen op rotondes (je moet verder draaien dan ik had verwacht ) maar dat is ff wennen..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Viel erg mee he?? Geen schade gereden![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef Rica het volgende:
[..]
dezen kun je in de mediaplayer openen
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Dat had ik al gezien, Gert. Maar een reden is geen excuus, het kon gewoon nietquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je gewoon even terugleest, dan zie je onmiddelijk waaróm Rica ineens zo uit de bocht vliegt.
En ik ben nooit te beroerd om iemand even te helpen..![]()
Maar goed, 't is weer over.
Zou wel erg prettig zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef Sealord het volgende:
Ik ben bang dat we Rica een tijdje moeten gaan ''missen'' ....
Pech voor jou.quote:
En?? Heb je al een hekel gekregen aan de fietsers en de brommertjesquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha nope... was ff wennen met het sturen op rotondes (je moet verder draaien dan ik had verwacht ) maar dat is ff wennen..
Nee hoor, je andere teksten zijn wel goed dus geen enkel probleem (denk alleen niet dat je het lang volhoudtquote:
Nu weer welquote:
gimmickquote:Op woensdag 7 september 2005 15:03 schreef Flakkie01 het volgende:
Rob had een gimmick willen meenemen waar hij de hele dag mee kan spelen ! hij heeft dat been toch![]()
Typiesch Tanja.Maar ook ik hoop oprecht dat het kindje gezond ter wereld komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:19 schreef lillymoon het volgende:
Wat een rotopmerking van Tanja tegen Linda.
Linda; ik ben dik
Tanja; Vind je het gek! (doelend op veel eten van Linda of zo)
En ik vind Linda helemaal niet dik, paar pondjes teveel misschien maar je kunt haar toch niet dik noemen.
speelgoedje of iets dergelijks en dacht dat het dan een hit zou worden. ja ja rob de zakenmanquote:
Haha viel mee, wel aan 2 jochies van 9 die slingerde over de wegquote:Op woensdag 7 september 2005 14:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En?? Heb je al een hekel gekregen aan de fietsers en de brommertjes![]()
![]()
![]()
Ook Dido, Ingrid en Nathalie vonden dat brandweer-gedoe van Ralph maar niks.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Kokstra het volgende:
Rob irriteert zich aan hoe Ralph uitspraken doet, hij irriteerde zich ook al aan het krijgen van de knotsen. Drie keer raden wie hij gaat nomineren...
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Weet je wie ze moeten BBQ-en?
hahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha viel mee, wel aan 2 jochies van 9 die slingerde over de weg![]()
NU ga je pas inzien waarom autobestuurders zich ergeren aan sommige fietsers
Wat raar he? Heb het maar even kunnen aanhoren en viel spontaan inslaapquote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook Dido, Ingrid en Nathalie vonden dat brandweer-gedoe van Ralph maar niks.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha![]()
En dat gaat alleen maar erger worden
![]()
Alleen het simpele hand uitsteken terwijl ze zien dat er auto's staan te wachten verdomme ze nog en dan heb ik het niet alleen over jongere ook oudere hebben er een handje van (of juist geen handje)
Welkom in de wereld van autobestuurders![]()
nou nouquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die tyfus kut hoerig eitjes... Kut opdracht! (saai)
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:17 schreef egmo het volgende:
Ralph: "7 jaar geleden was ik in NewYork en daar heb je de metro....de metro heb je niet in Nederland"![]()
![]()
Dat kleven is normaal, zeker bij lesauto'squote:Op woensdag 7 september 2005 15:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
![]()
Oja zat ook nog een busje achter me te duwen zeg! Even later gingen wij de andere kant op kwamen we hem tegemoet!Hij knipogen.
Probleem is dat de tv kijkers nog weinig van hem hebben gezien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef egmo het volgende:
eigenlijk is Ralph nog dommer als Lieske....zou mijn niets verbazen als hij er als eerste uitgaat
ban...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ìs onze zwangere schoorsteen al uit het BBhuis gezet ? nee ?? jammer ..
Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen het simpele hand uitsteken terwijl ze zien dat er auto's staan te wachten verdomme ze nog en dan heb ik het niet alleen over jongere ook oudere hebben er een handje van (of juist geen handje)
Want ? Ze rookt en is zwanger ? zwangere schoorsteen dus, zelfde als dido = dildo rob = been etc etc..quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef Kokstra het volgende:
Samenvatting van gesprek Rob: "Ik..... ik... ik..... ik.... mijn.... mijn.... ik.... been.... ik.... been... been. Ik."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |