Hij is wel erg stil....quote:Op woensdag 7 september 2005 14:27 schreef Kokstra het volgende:
Ralph verdient punten bij mij vandaag
Zal zeker een manier van BB zijn om Ralph wat meer bij de groep te laten betrekken, het gaat al een stuk beterquote:Op woensdag 7 september 2005 14:25 schreef Jojogirl het volgende:
Ralph omdat jij tegen BB de juiste toon weet aan te slaan willig ik een paar wensen in. Het gaat erom hoe je iets vraagt.
Eerst waarschuwen, daarna een ban.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat het enige wat Fok kan doen?? Ze kunnen voor dit soort teksten toch een -3 krijgen en een ban voor 48 uur??![]()
Dat laatste van Rob heb ik niet helemaal kunnen volgen vanwege het geluid van de stofzuiger hierquote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef Sealord het volgende:
Mooie actie van BB, er zij er een paar in de groep die het niet kunnen waarderen met name Rob
O jij gáát er echt voor?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Rica het volgende:
Waar is die crackhoer nu?
Ik mag binnenkort ookquote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
net terug van me eerste autoles, was supertof
en dan ook vooral door blijven gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Rica het volgende:
Waar is die crackhoer nu?
Stel je niet aan. Ik ben wel degelijk een fan van satire, maar dat wil niet zeggen dat allerhande narigheid onder die noemer weggeschoven kunnen worden. Je kunt ook te ver gaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
Rica heeft een note olé olééé.
![]()
Gok er vooral niet op dat satire herkénd wordt op Fok, Rica. Ben er al eens om geband. Gelukkig had een Admin het toen wél door.![]()
Yep, dat zeg je precies goed ja. Robje kan daar niet zo goed tegen en hij snapt het ook niet ''wat heb die gozer nou dat ik niet heb''quote:Op woensdag 7 september 2005 14:35 schreef Flakkie01 het volgende:
rob vind het jammer dat hij niet degene was die dat geregelt heeft .nu is ralph de held![]()
icoon
Ze rolde voor Chantalquote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef cuall het volgende:
Oh de klachten zijn weer over en Tanja slaat weer aan het roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |