Zal ook door de goede voeding komen (eindelijk) volgens haar moeder verzorge ze zich erg slecht voor die tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Gggnnnrrr... gggnnrrrr...
Die buik van haar is volgens mij behoorlijk gegroeid sinds de kick-off.
Jeutje .. heeft ze net haar shotje gekregen of zo. ze ligt erbij als een junk en ze heet niet eens tanjaquote:
Die houd echtwel zn smoel dicht dat verzeker ik je.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
Zou Dido het uit Roel krijgen of houdt hij zijn bekkie dicht over de missie?![]()
Misschien heeft ze wel hele speciale ondervragings techniekenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Die houd echtwel zn smoel dicht dat verzeker ik je.
Nee die gaat echt niks zeggen, hij is wel slimmerquote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
Zou Dido het uit Roel krijgen of houdt hij zijn bekkie dicht over de missie?![]()
Hij is in ieder geval niet zo labiel als Lieskequote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef lillymoon het volgende:
Die houd zijn bekkie wel dicht denk ik
Morgen nominatie dus?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Tis nu momenteel een beetje saaie hap ja. Spanning opbouwen tot morgen![]()
En waarschijnlijk daardoor straks 5000 euro rijkerquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef Sealord het volgende:
[..]
Nee die gaat echt niks zeggen, hij is wel slimmer
2e plaatjequote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal Linda zo langzamerhand al eens op 'knappen' staan?
[afbeelding]
Roel en Dido kletsen wat bij.
[afbeelding]
Da's wel de bedoeling ja.quote:
Ah vandaar dat mijn mediaplayer crashte.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef TRiXeS het volgende:
Chantal die komt ook weer eens in beeld
Als Menno en Ingrid naar de dagboekkamer geroepen worden weten we het zekerquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn mediaplayer crashte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |