Om eerlijk te zijn: Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanmorgen? Dat is toch al minimaal 2 dagen geleden?
Of ben ik nu echt de dagentelling kwijt?![]()
![]()
Suriname? Je moet de Antillen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat ze denkt (hoopt) dat Suriname massaal dat ding zou kopen als ze erin zou staan.![]()
Ja ik ook...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
Vindt het wel jammer dat de bewoners zo vroeg naar bed gaan.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook...
Ik ga dan ook slapen, heb m'n slaap hard nodig, vannacht 4 uur geslapen![]()
Trusten iedereen voor later.
Sorry no hard feelings, maar het viel me op! Was er speciaal op aan het letten wie er geen interpunctie gebruikte en dat was jij dus!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef wickie het volgende:
[..]
En bedankt!! Kijk eerst even hoelang ik al lid ben dan weet je dat ik geen kloon ben. En sorry dat ik even geen interpunctie gebruikte, ik heb een zware dag gehad. Bij deze speciaal voor jou de interpunctie correct.![]()
idd ik ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou zelf zo in geen 100 jaar kunnen slapen trouwens. Zeer irritant. Maar als je er geen problemen mee hebt, is het wel prettig denk ik.
Ow my god, dat hebben ze natuurlijk speciaal voor Tanja gedaan! Die houdt van donkere mannen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
Heb de bewoners eerder horen spreken over een "buitenlands type" die tot de laatste selecties was doorgedrongen. Wellicht is dat de bewuste Leroy!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
Roel tegen Lieske : "Je hoofd weegt ook niets, zit er wel wat in?"
Ja, 123.675 vermoeiende weetjes
Denk eerder dat Lieske de hockeymuts hem wil nemen...quote:Sjezus, wat een sufmuts die Roel. Lieske nu meteen nemen, ze is er helemaal klaar voor. Ligt-ie een beetje in slaap te vallen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:53 schreef ruby het volgende:
Ik ga er een eind aan breien. Dit schiet niet op.
Slaap lekker allemaal.
Yep,Lekker muziekje draaien door het BB Huis "The Roof, The Roof is on fire"quote:Op donderdag 8 september 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
En vanaf nu gaan we wachten op het brandalarm![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |